°30°

6.1K 591 1K
                                    

         Lana Del Rey ~ Because Of You

     Yatağımdan kalkıp odadan çıktım.

     Olmuyordu işte. Sadece bir kaç kez yanında yatmıştım. Ancak benliğim öyle bir alışmıştı ki varlığına, günümün her deminde onu istiyordu.

     Koridor karanlık olduğu için direk Bay Jeon'un odasının kapısını tıklatmıştım.

     Ses gelmediğinde ikinci kez tıklattım.

     Hala ses gelmediğinde kapıyı açıp yavaşça içeri girmekte bulmuştum çareyi.

     Yatağın ortasında koyu gri çarşafların arasında üstsüz bir şekilde uyuyordu.

    Camdan süzülen ay ışığında parlayan beyaz vücudunu ve yüzünü gördüğümde gülümsememe engel olamamıştım.

     Çok güzel uyuyordu.

     Her ne kadar huzursuz olsamda uykusunu bölmemek için kapıya doğru ilerledim.

  "Jimin?"

     Duyduğum sesle korktuğum için irkilerek telaşla önüme döndüm.

     Bay Jeon tek dirseği üzerinde doğrularak bana bakıyordu.

     Üzerindeki örtü sıyrılarak karnına kadar düşmüş kaslı gövdesini gözlerime sunmuştu. Uzun saçları ay ışığında parlıyordu.

  "Napıyorsun orada?"

     Yeni uyandığından dolayı kalın ve pürüzlü çıkan sesiyle gerildiğimi hissetmiştim.

  "B-ben..."

     Ne diyeceğimi bilemediğim için susmuştum.

     Bay Jeon doğruldu ve yataktan kalkarak yanıma geldi.

     Ellerimi elleri arasına alarak sıcak hissetmemi sağlamıştı.

  "Yine rüya mı gördün?"

      Usulca başımı sallamakla yetinmiştim sorusuna karşı. Daha fazlasını söylemeye gücüm yoktu.

     Beni kendine çekip bedenimi sardı iri bedeniyle.

     Başım çıplak omzuna düşerken teninden yayılan vanilya kokusuyla gülümsemiştim.

      Beni yatağına doğru çekti ve nazikçe yatırdı beni.

  "Üzerime tişört giyip geleceğim."

      Rahatsız olmamdan korktuğu için dolabına doğru ilerleyip siyah bol bir tişört geçirmişti üzerine.

      Buna gerek olmadığını, rahatsız olmayacağımı söylemek istemiştim ancak söyleyemedim. Susmuştum yalnızca.

      Yanıma yattıktan sonra bu sefer ilk sarılan ben olmuştum.

      Yavaşça ona sokulduğumda o da kolunu belime sarmıştı. Diğer eliylede saçlarımı okşuyordu.

  "İyi geceler Minie."

  "İyi geceler Bay Jeon."

      Gözlerim yavaş yavaş kapanmadan ve kendimi uykunun kollarına bırakmadan önce son kez duymuştum sesini.

  "Bana Bay Jeon demesen keşke... Samimi bir şekilde seslenmeni söylersem, kaçıp gitmenden korkuyorum. Kendin söyleyene kadar bekleyeceğim..."

𝚃𝙴𝚁𝙰𝙿İ🍊    |Jikook  <tamamlandı>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin