Witt Lowry ~ İnto Your Arms
(ft. Ava Max)Tıklattığım kapının ardından gel komutunu aldığımda kapıyı açıp içeri girdim.
Bay Lee beni gördüğünde gülümsemişti.
"Ah, hoşgeldiniz Bay Jeon."
Bende gülümsedim.
"Hoş buldum."
Gözlüğünü çıkardı ve gülümseyerek bana bakmaya devam etti.
"Bende aslında seninle konuşmak istiyordum Jimin hakkında."
Kaşlarım istemsizce çatılmıştı.
"Buyurun, sizi dinliyorum."
"Öncelikle teşekkür etmeliyim... Bu hastaneye gelmeden önce tezlerini ve biyografini okumuştum. Başarılıydın ancak yinede Park Jimin'i sana vermek konusunda tereddüt etmiştim. Çünkü Jimin bir nevi umutsuz vakaydı."
Dikkatle müdürü dinlemeye başladım.
"Hemşirelerden sizin Jiminle çok ilgili olduğunuzu duydum. Üstelik hemşireler Park Jimin'in seninle iyi anlaştığını söylüyordu. İnanmadım."
Konuşmanın nereye gideceğini merek ediyordum.
"Dün bahçede sizi gördüm. Jimin o kadar mutlu görünüyordu ki onun Park Jimin olup olmadığını bir kaç kişiye sormak zorunda kaldım... Teşekkür ederim Jeon... Hala iyileşmiş değil belki ancak çok büyük bir yol kat ettin... Bunu atlamak istemedim. Sandığımdan daha başarılısın... "
Utangaç bir şekilde gülümsedim.
Bunları takdir edilmek için yapmamıştım...
"Ben sadece görevimi yaptım efendim."
Bay Lee güldü.
"Yapma evlat... Bazı şeyler sen söylemesende ortada."
Kaşlarımı kaldırdığımda tekrar güldü.
Ardından yüzünü tekrar ciddileştirdi.
"Sen ne için gelmiştin?"
Asıl konuya geldiğimizde oturuşumu dikleştirdim.
"Biliyorsunuz, bakanlık evde destek projesini hala sürdürüyor. Jimin'in hastanede çözülebilecek sorunlarını çözdük. 1 aylık evde destek süreci için sizden onay almak istiyorum. Her şey
gözetimim altında olacak. İlaçları ve serumlarının aksatılmadan yapılacağından emin olabilirsiniz."Bay Lee bir süre sesini çıkarmadı.
Tedirgindim... Eğer onayı vermezse bunu gerçekleştiremezdim.
Ve bunu yapmak istiyordum.
"Emin misiniz Bay Jeon?"
Başımı sallayarak onayladım.
"Peki o zaman. Belgeleri hazırlayacağım. Haftaya pazartesi hazır olur, pazartesi günü desteğe başlarsınız."
Gülümsedim.
"Teşekkür ederim Bay Lee."
Ayağa kalkıp bana uzattığı elini sıktım ve odadan çıktım.
Adımlarımı Jimin'in odasına doğru yönlendirdim.
Mutlu hissediyordum... Eğer Jimin'de kabul ederse mükemmel olacaktı.
Jimin'in odasında içeri girdiğimde yatağında otururken buldum onu. Beni gördüğünde gülümsemişti.
Yanına gidip direk soracağım soruyu sordum.
"1 ay benim evimde kalmak ister misin Jimin?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Merhabaaa. Biliyorum çoook kısa bir bölüm oldu ancak bunu geçiş bölümü gibi düşünün lütfen. Ara bölüm gibi yani:)Nasılsınız?
Umarım bölümü beğenirsiniz...
Sizi seviyorum... 💜💙💚💛🧡❤️
:'')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚃𝙴𝚁𝙰𝙿İ🍊 |Jikook <tamamlandı>
Hayran Kurgu"Solan gülümsemenin yeniden açmasını sağlamak niyetim..." Jungkook Jimin'in psikiyatristiydi. Ancak daha fazlası olacağına hiç bir zaman ihtimal vermemişti...