°28°

6.3K 571 179
                                    

Jungkook'un ağzından:

  "Jimin..."

     Saat çoktan gece yarısını geçmişti.

     Jimin'in çığlık sesini duyar duymaz bende uykumdan sıyrılıp Jimin'in odasında, onun yatağının önünde almıştım soluğu.

  "Jimin, uyan meleğim..."

     Tekrar sarstığımda ıslanmış ve kızarmış gözlerini açıp şaşkınca bana baktı.

     Anlamaz bir ifadeyle odaya ve ve bana baktıktan sonra derin bir nefes bıraktı ve mahçup bir şekilde bana baktı.

  "Y-yine aynı şeyler, baştan s-sona kadar, çırpınışlarım, yakarışlarım, çığlıklarım hepsi a-aynı..."

      Yatakta doğrulup bıkkınca yatağın başlığına yaslandı.

      Gözlerinden hızla yaşlar akarken gözyaşlarını silmek için acele bile etmiyordu.

      Kalbimdeki şiddetli sızıyı görmezden gelmeye çalışarak yanına oturdum.

  "Neden g-geçmiyor?"

     Masum sesiyle ve çaresiz bakışlarıyla bana sorduğunda bende derin bir nefes almıştım.

     Miniğimin üzgün olmaması için her şeyi yapmak istiyordum ama bazen başaramıyordum işte...

     Yavaşça onu kendime çekip sıkıca sarıldım.

     Benim bu hareketimle o da hıçkırmıştı.

  "Çok yakında, hepsini geride bıraktığımızda artık ağlamana izin vermeyeceğim..."

     Usul usul boynumda ağlarken bende sakinleşmesi için belini ve saçlarını okşuyor, kulağına güzel sözcükler fısıldayarak saçlarını öpüyordum.

     Her şeyden çok onun iyi olmasını, içten bir şekilde gülümsemesini istiyordum.

     Solan gülümsemesini yeniden açmasını sağlamaktı niyetim...

                         🍊🍊🍊🍊🍊🍊

     Gözlerimi yavaşça aralayıp yattığım yatağa baktım.

     Ardından dün akşamki olaylar bir bir aklıma dolduğunda içime ağır bir sıkıntı düşmüştü.

     En yakın zamanda bu kabusları düzeltmek için seans hazırlamam lazımdı.

     Miniğimin daha fazla o anları yaşamasını izlemek bana acı veriyordu. Artık buna göz yumamazdım.

     Yanımdaki boşluğu yeni farkediyordum.

     Doğruldum ve dağılmış saçlarımı ellerimle biraz daha dağıttım.

     En son dün akşam konuşmalarımızdan sonra Jimin'in yanına yatmıştım ve o uyuduktan sonra çok geçmeden bende uyumuştum.

     Yataktan kalkıp etrafıma bakındım.

     Odanın içindeki banyonun kapısını açık gördüğümde adımlarımı oraya çevirmiştim.

     Kapıyı yavaşça itip içeriye baktım.

     Jimin üstü çıplak bir şekilde aynaya sırtını dönmüş, boynunun el verdiği kadar başını döndürerek aynaya bakıyordu.

     Sırtındaki izleri bariz bir şekilde belli olan pembemsi izlerin üstünde dokunabildiği kadar parmaklarıyla dokunuyordu.

     Bu yaraları alırken çok canı yanmış olmalıydı.

     İzlerin üstünde gezinen elini tuttum ve diğer elimle bembeyaz süt gibi tenindeki izlere dokundum.

     Sanki hala açık yaraymış gibi üstün bir titizlikle dokunuyordum.

     Onun canını yakmak en son istediğim şey bile değildi.

     Benim geldiğimi farketmemiş olacak ki dokunuşumla irkildi ve şaşkınca bana baktı.

     Elinde tuttuğu tişörtü yukarı çıkardı ve bedenini gizlemek istercesine önünde tuttu.

     Bu telaşını anlıyordum.

     Onun güvenini kazandığımı biliyordum ancak yinede kendini istemsizce korumaya alıyordu işte.

     Üstelik saçma bir şekilde bedenindeki izler yüzünden kendini çirkin ve kötü hissediyor olmalıydı.

     Ne kadar güzel olduğunu göremiyordu.

  "Bunların kötü göründüğünü mü düşünüyorsun?"

     Sorumla başını yavaşça aynaya çevirdi ve sırtına baktı.

  "Kötü görünüyor..."

     Burukça gülümsedim ve onu omuzlarından tutarak bana çevirdim.

     Dağılmış yumuşak sarı saçlarını arkaya tarayıp alnına yapabildiğim kadar hafif bir öpücük buraktım.

  "Ne olursa olsun, asla kötü görünmeyeceksin. Üzerine patates çuvalı geçirsen bile en güzel, en nefes kesici insan sensin. Böyle düşünmeni istemiyorum..."

     Dediklerim ona komik gelmiş olacak ki ufak bir kıkırtı sundu bana.

     Bende onu güldürebilmiş olmanın mutluluğuyla gülümsemiştim.

     Daha fazla rahatsız olmamadı için tişörtünü giymesine yardım etmiştim.

🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊
Merhabaaaaa... Biliyorum çok kısa bir bölüm oldu ama burada kesmem gerekiyormuş gibi hissettim.

Veeee ben döndüüüümmm...

1 hafta falan oldu ama yazmayı özlemişim, umarım sizde beni ve kitaplarımı özlemişsinizdir :)))

Nasılsınız?

Umarım bölümü beğenirsiniz...

Sizi seviyorum... 💜💙💚💛🧡❤️

🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥

🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥🐰🐥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

     :'''))))

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

     :'''))))




𝚃𝙴𝚁𝙰𝙿İ🍊    |Jikook  <tamamlandı>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin