Κεφάλαιο δεκατέσσερα⚰️

69 10 0
                                    

«Δεν θα παίξουμε το παιχνίδι σου όσο ρισκάρουμε τις ζωές μας εκεί έξω» - Κέρκ  Άνστελοτ

~ • ~

Τα δωμάτια που μας δόθηκαν ήταν ευρύχωρα. Είχαν το δικό τους προσωπικό μπάνιο, ένα διπλό κρεβάτι με μεταξένια σεντόνια και βελούδινα σκεπάσματα ενώ σε κάθε γωνία υπήρχε και μια πήλινη γλάστρα με λουλούδια. Ωστόσο, αν και το στρώμα ήταν απίστευτα βολικό και μαλακό, δυσκολεύτηκα να κοιμηθώ. Όταν κατάφερα επιτέλους να κλείσω τα μάτια μου, οι ηλιαχτίδες είχαν αρχίσει ήδη να ξεπροβάλλουν. Ένας απότομος χτύπος στην πόρτα με έκανε να ξυπνήσω κάπως άτσαλα, με αποτέλεσμα να πέσω από το κρεβάτι. Έτριψα τα μάτια μου επανειλημμένα προσπαθώντας να διώξω την νύστα και στην συνέχεια σηκώθηκα όρθια.

Έστριψα το πόμολο προς τα δεξιά και ανοίγοντας την βρήκα δυο υπηρέτριες να στέκονται. Η μια κρατούσε μια κανάτα γεμάτη γάλα ενώ η δεύτερη ρούχα και κορδέλες.

«Καλησπέρα δεσποινίς. Ονομάζομαι Άγκνε και από δω είναι η Έσμερα. Ήρθαμε να σας ετοιμάσουμε για την γιορτή του δράκου όπως μας πρόσταξε ο βασιλιάς. Να περάσουμε;» Ρώτησε η κοπέλα με την κανάτα και τα καταγάλανα μάτια

«Ε..βέβαια» ψέλλισα καθώς έκανα ένα βήμα προς τα πίσω για να περάσουν

Η κοπέλα με τα ρούχα κατευθύνθηκε προς την τουαλέτα της ομορφιάς ενώ η άλλη πήγε κατευθείαν στο μπάνιο. Στην συνέχεια γέμισε την μπανιέρα με βραστό νερό και με κάλεσε να μπω. Εισήλθα και εγώ στο στενό χώρο και περίμενα να εξέλθει για να γδυθώ. Ωστόσο δεν έφυγε.

«Εε μπορείς μήπως να βγεις για να γδυθώ;» Ρώτησα

«Λυπάμαι δεσποινίς αλλά ο βασιλιάς ζήτησε να μην σας αφήσουμε στιγμή μόνη. Φοβάμαι πως θα πρέπει να γδυθείτε ενώπιον μου. Μην ανησυχείτε. Δε θα σας κοιτάω» είπε και έκλεισε τα μάτια της σφιχτά

Αναστέναξα απογοητευμένη και άρχισα να γδύνομαι προσεχτικά. Έπειτα μπήκα στην μπανιέρα και βύθισα το κεφάλι μου στο ζεστό νερό. Η υπηρέτρια με την σειρά της έχυσε το γάλα στα μαλλιά μου και έτριψε το κεφάλι μου ρυθμικά.

«Είναι γάλα με μέλι. Βοηθάει στην υγιεινή του μαλλιού» είπε και με μια κίνηση τα ξέπλυνε με παγωμένο νερό

Αφού τελειώσα με το μπάνιο, φόρεσα το βελούδινο, μπορντό φόρεμα που μου παρείχε ο Άντρε, και έκατσα στο σκαμπό για να μου φτιάξουν τα μαλλιά. Εκείνες τα χτένισαν κανά δυο φορές και στην συνέχεια τα έπλεξαν με μια κορδέλα και τα χώρισαν σε δυο κοτσίδια. Για να είναι ολοκληρωμένο το ντύσιμο, τοποθέτησαν στο κεφάλι μου ένα περίτεχνο κάλυμμα κεφαλής με μορφή καρδιάς.

Χάβεργκορτ: Οι ψίθυροι του παρελθόντοςМесто, где живут истории. Откройте их для себя