Πρόλογος ⚰️

180 10 2
                                    

«Κάποτε θα έδινα τα πάντα για εσένα, πλέον σιχαίνομαι μέχρι και το άκουσμα σου» -Λία Τσέλεστερ

                                 - • -

«Είσαι ηλίθιος, ένας τιποτένιος, ένας ψεύτης! Σε μισώ» ούρλιαξε η Λία στο κινητό πριν το εκτοξεύσει στο πάτο του σιντριβανιού

Το νυφικό της είχε γεμίσει χώματα και μουντζούρες από τις λακούβες του πάρκου. Οι προσκεκλημένοι την παρακολουθούσαν σοκαρισμένοι ενώ σιγοψιθύριζαν μεταξύ τους διάφορα κουτσομπολιά. Λόγια αρνητικά που σχετίζονταν με την απουσία του γαμπρού. Ο Ρικ τελευταία στιγμή αποφάσισε να μην εμφανιστεί στο γάμο. Εντελώς απροειδοποίητα. Αφήνοντας πίσω του μια πληγωμένη καρδιά.

Η μάσκαρα έτρεχε στο πρόσωπο της ενώ τα δάκρυα δεν έλεγαν να σταματήσουν. Πήρε μια βαθειά ανάσα και με μια κίνηση πέταξε το μπουκέτο στο έδαφος πριν το ποδοπατήσει γεμάτη εκνευρισμό. Στην συνέχεια άρχισε να φωνάζει υστερικά διώχνοντας τον κάθε καλεσμένο από μπροστά της. Όταν το βλέμμα της συνάντησε το δικό μου, διέκρινα κάθε πόνο και μελαγχολία που την διακατείχε. Σήκωσα ελαφρώς το μεταξένιο μου, μωβ φόρεμα και με γοργό βήμα την πλησίασα.

Δίχως να χρειαστεί να πω ούτε μια κουβέντα με έσφιξε στην αγκαλιά της ξεσπώντας σε λυγμούς, σπαράζοντας μου την καρδιά. Της χάιδεψα απαλά τα μαλλιά ενώ έτριψα προσεκτικά με ένα μαντήλι το βρεγμένο της πρόσωπο. Είχε γίνει κατακόκκινη ενώ με δυσκολία μπορούσε και ανέπνεε.

«Η αγάπη πονάει. Σαν το αλάτι σε ανοιχτή πληγή» μουρμούρισε αδύναμα

«Το ξέρω.. το ξέρω» ψιθύρισα καθώς ένιωσα ένα κόμπο στο λαιμό

Ήξερα πως ήταν να πονάς για κάποιον, το είχα βιώσει χρόνια νωρίτερα από εκείνη. Ήταν μια μέρα που μέχρι και σήμερα ήλπιζα να είχα ξεχάσει. Ωστόσο αυτό δεν γινόταν. Η ανάμνηση υπήρχε πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου και σε κάθε αναδρόμηση του παρελθόντος ερχόταν στην επιφάνεια και η πληγή άνοιγε ξανά.

«Πάμε σπίτι;» Την ρώτησα γλυκά και εκείνη έγνεψε καταφατικά

«Πάμε»

Μπήκαμε στο αυτοκίνητο μου και ξεκίνησα να οδηγάω στην πιο ακριβοπληρωμένη περιοχή της πόλεως. Εκεί πέρα είχαν ενοικιάσει ένα σπίτι για να συζήσουν με τον Ρικ όταν αποφάσισαν να αρραβωνιαστούν. Η Λία δούλευε ως Μικροβιολόγος σε ένα από τα τοπικά εργαστήρια ενώ ο Ρικ διαχειριζόταν ένα λογιστικό γραφείο. Εγώ από την άλλη, σε αντίθεση με αυτούς, παρέμεινα αδέσμευτη, μέσα σε ένα σπίτι συγγράφοντας μυθιστορήματα.

Χάβεργκορτ: Οι ψίθυροι του παρελθόντοςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin