«Ο πρώτος θανατος επέλθει. Ποιός θα'ναι ο επόμενος;» - Ρικ Χάμλιτον
~ • ~
Το βλέμμα του άδειασε ενώ το σώμα του κοκκάλωσε στο σημείο που βρισκόταν. Με κοίταξε για λίγο με μισάνοιχτο το στόμα, αλλά καμία λέξη δε μπόρεσε να εξέλθει. Φαινόταν σοκαρισμένος και ανήσυχος. Σαν να είχε δει φάντασμα. Αυτό με έφερε σε εξαιρετικά αμήχανη θέση με αποτέλεσμα να κουνάω το πόδι μου νευρικά, σε κυκλικές κινήσεις. Μετά από πολλά λεπτά σιωπής, αποφάσισε να σπάσει τον πάγο με μια ερώτηση τόσο εύστοχη αλλά και τόσο δύσκολη να απαντηθεί.
«Ποιος είναι ο πατέρας;»
«Ένας βλάκας που μας εγκατέλειψε. Δεν έχει σημασία» μουρμούρισα
«Δεν μπορώ να ξέρω το όνομα του;»
«Όχι. Γιατί να το ξες; Ζούμε εδώ και χρόνια χωριστά δεν έχεις δικαίωμα να γνωρίζεις την προσωπική μου ζωή»
«Το ξέρω αλλά τώρα έχεις μια κόρη!! Πρέπει να ξέρω!!»
«Και γιατί αυτό; Μήπως θα πας να τον βρεις και να τον εξαναγκάσεις να αναλάβει ευθύνες;» Είπα γεμάτη ειρωνεία και εκνευρισμό
«Μπορεί. Εκτός αν μετά το χωρισμό μας αποφάσισες να φερθείς σαν αυτές του δρόμου και έμεινες έγκυος από τον πρώτο τυχόντα» είπε και αμέσως θυμός κατέβαλε
Με μια κίνηση σήκωσα το χέρι μου και του άστραψα ένα χαστούκι τόσο δυνατό που το πρόσωπο του γύρισε πλευρά. Το σχήμα του χεριού μου έγινε στάμπα στο κοκκινισμένο μάγουλο του. Ακούμπησε ελαφρώς το σημείο με μια ξαφνιασμένη έκφραση, φαινόταν εξορισμένος. Ήμουν έτοιμη να του εξομολογηθώ τα πάντα όταν ξαφνικά ο ήχος του συναγερμού ήχησε σε όλο το κτίριο.
«Τι στο καλό ακούγεται έτσι σαν σειρήνα;» Αναφώνησα ενώ έκλεισα στα αυτιά μου
«Είναι ο συναγερμός έκτακτης ανάγκης»
«Και γιατί χτυπάει;»
«Δεν ξέρω. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να εξετάσουμε»
Βγήκαμε από το δωμάτιο και τότε αντικρίσαμε όλους τους μαθητές της σχολής να στέκονται φοβισμένοι στους διαδρόμους. Περπατήσαμε ανάμεσα τους ενώ ο Τρίσταν χτύπαγε τους τοίχους και τους διέταζε να επιστρέψουν στους κοιτώνες τους. Όταν επιτέλους φτάσαμε στην είσοδο της σχολής βρήκαμε το Ρικ να στέκεται με το ένα του χέρι γεμάτο αίματα και το άλλο να κρατάει σφιχτά τον μοχλό του συναγερμού.
ESTÁS LEYENDO
Χάβεργκορτ: Οι ψίθυροι του παρελθόντος
Acción{Τρίτο βιβλίο της τριλογίας Χάβεργκορτ: παρακαλώ διαβάστε τα άλλα δυο πρώτα για την κατανόηση του. Θα τα βρειτε στο προφίλ μου} Δέκα χρόνια, είχαν περάσει δέκα χρόνια από τον θάνατο του μεγαλύτερου μάγου. Δέκα χρόνια από την ημέρα θανάτου του Ελίς...