-1-

324 13 5
                                    

NY BOK UTE! Den idén som ni röstat fram och ville att jag skulle skriva på här näst. Jag älskar den och hoppas ni kommer älska den lika mycket!

Har ni frågor är det bara att kommenterar så svarar jag. Har ni idéer eller andra förslag så är det bara att lämna en kommentar då också!

Ber redan i förväg om ursäkt ifall ni tycker det är mycket hoppande i detta kapitel, men det kommer minskas i kommande kapitel.

Kram, whateverSmile <3

Kapitel 1

Att vakna upp bredvid en ursnygg kille är nog alla tjejers dröm (om de inte har läggning åt andra hållet förstås), att känna hans vältränade armar runt sig, att känna sig trygg i hans famn. Så var absolut inte mitt fall. Jag ville bara spy. Jag mådde illa av att ha honom så nära mig, känna hans andetag i nacken. Bli tvungen att kyssa honom när han vaknade. Nej usch, jag avskydde den här mannen mer än något annat. Sanningen var den att det var precis så jag stod ut med honom, min pojkvän.

Jag kände hur någon började pilla med mitt hår i nacken. Självklart var det Tyler som låg tätt bakom mig. Jag rös till när hans fingrar nuddade min nacke. Självklart trodde han att jag rös av behag men det var motsatsen, jag avskydde det mer än något annat.

Jag tänkte på hur enkelt det faktiskt har varit att nässla sig in i Tylers liv och få hans fulla förtroende. Lättare än att förfölja någon och döda den. Vilket var en aning skrattretande.

"Elise, vi borde stiga upp. Jacob och Sophia kommer snart" hörde jag hur Tyler viskade i mitt öra samtidigt som han smekte min höft. Hans tumme gjorde cirklande mönster över min bara hud som skulle få vem som helst att känna trygghet, vem som helst utom jag.

Elise var namnet jag använde för att han inte skulle få reda på att jag var Lo, känd yrkesmördare och fosterdotter till den kända yrkesmördaren Richard.

"Jag vet, jag har eftermiddagspasset i stallet också och måste snart sticka" mumlar jag fram. Under tiden jag gick undercover kunde jag lika väl träna mina hästkunskaper ännu lite mer, så jag har fått en anställning i ett känt galoppstall.

"Då kan vi lika väl stanna här i sängen lite extra om jag ändå inte få se dig resten av dagen" viskar Tyler igen och jag kunde höra hur hans andetag har blivit lite tyngre. Jag kände något hårt pressas mot min svank och visste direkt vad han ville. Då var det bara att stå ut med detta ännu en gång. Jag hoppas det går fort, tänker jag snabbt innan jag vänder mig om och kysser Tyler motvilligt.

....

Det var för några veckor sedan som jag legat på den bekväma soffan på Richards kontor. Där låg jag allt för ofta och min nonchalanta hållning brukade driva Richard till vansinne. Jag själv älskar att driva med honom. Han är som en far för mig, fast med något annorlunda regler om man säger så. Mina egna föräldrar mördades av yrkesmördare när jag var två, även min bror dog. Jag själv hamnade på barnhem och befann mig där några år som liten. För mig som inte minns min riktiga familj var det rena himmelen att bo på det barnhemmet som liten. Det fanns ju lekkompisar överallt och fanns alltid någon att leka med.

Nu i efterhand kan jag säga att det nog var tur att Richard kom och adopterade mig som femåring, för vem vet vad som hade blivit av mig annars. Jag sökte mig till fara och älskade det, trots att jag såg så väldigt oskyldig ut. Ett liv med att sitta stilla var inget för mig. Det var nog en anledning till att Richard adopterade mig, han såg ivern i mina ögon.

Sedan jag kom hem till Richard har han uppfostrat mig till att bli en självständig individ, en professionell yrkesmördare, och jag älskar det! Idag har jag dödat fler än vad jag själv kan komma ihåg och det finns många där ute som vill åt mig.

Fuck, how could it be like this...Where stories live. Discover now