Tanıtım

132 12 9
                                    


Menekşe Yeşilyurt Cad.

03.01.13Geçmiş Zaman

Soğuktan morarmış ellerini nefesiyle bir nebze olsun ısıtmaya çalışırken usulca genç adamın yanına gitti. önüne gelen güneş kadar parlak olan saçlarını sertçe omzundan aşsağı atarak genç adamın gözlerine dikkatlice baktı.

"Hadi ama velet cevap versene senin bu saatte burada ne işin var?"

Kulağına uğultu gibi gelen sesleri anlamak.için biraz daha yaklaştı ve genç adamın dağılmış kumral saçlarına yavaşça dokundu. Bunu yapması ile genç adamın vücudu kaskatı kesildi. (Neden acb? Shhshshah)

"Sanırım markete gidiyordum. unutmuşum."

Genç adam küçük kızın yeşil harelerin içine daha dikkatle baktı. Gözleri fazla boştu. Fazla hissiz. Fazla (ne bilm artık)

"Sencede markete gitmek için fazla geç bir saat değilmi velet."

"Bundan sanane hem ben gitmek istiyorum" dedi. kollarını kavuşturarak.

"Ailen nerede önce onların haberleri olması gerek değilmi ayrıcaaa....."dedi ve gözlerini küçük kızın ince,çelimsiz sıska vücudunu süzüp kollarında odaklı kaldı.

Küçük kız kazağının sıyırmış olduğu kollarını hemen geri indirdi. Bunun üzerine genç adam istemsizce kaşlarını çattı.

"Bana hemen ailenin nerede olduğunu ve kollarına ne olduğunu söylüyosun çocuk" dedi. bunu söylerken çenesi kasılmıştı ve kücük kız korkmasını engelleyemiyordu

"Beeennn........şeeeyy.....sanırımm...."

Küçük kızın sözlerini sokakta yankılanan kadın sesi kesti.

"Kızz Elzeem! Az sonra baban gelicek. Cezan bitti. Gir içeri hemen. Kızzz nerdesin....?
Elzeeeem..!"

Boş ZihinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin