Bölümü okurken yukarıdaki şarkıyı dinleyiniz...
Bu adam gerçekten kafayı yemiş olmalı.
Naz ile Hale yetmiyormuş gibi birde
Beste ile cezaya kalıcaktım. Kavgadan sonra Naz ve gurubu resimciyi görmeleri ile kaçmıştı tabiki.Ben olsam bende kaçardım.
Ve şuandada resimcinin odasına gidiyordum.
'Öğle arası ikinizde yanıma gelin'
Beste'nin triplerini hiç çekemiyceğim için kendim gitmeye karar vermiştim.
Tabiki o da benimle gitmeyi istemiyordu. Hala kavgalıydık.
Aklı sıra trip atıyordu.Bir an onu karşıma alıp
'Biz seninle arkadaş bile değildik kızım ne bu tripler?'
demek istiyordum ama bu cümlem onun bana daha fazla trip atmasına neden olucağı için söylemedim.
Haa bu arada sabah olanlar hakkında sizde benim gibi şok oldunuz kesin.
Resimci Beste'ye güzelim dediğinde Beste'nin halini görseydiniz kahkaha atardınız kesinlikle. Utancından yanakları elma gibi olmuş bir adet Beste. Fakat ben ortamın romatikliğini bozmamak için hızlıca gitmiştim oradan.
Beste ile Resimcinin olduğunu düşünsenize. Bir kahkaha tufanı.
Pekala bu aşk meseleleri bana göre değil.
Öğretmenler Odasının kapısını çaldığımda ses gelmemişti. Bir kere daha çaldım fakat yine ses gelmedi.
Ve sonra hocanın bana
'Odama gelin' dediği aklıma gelmiştide bu hocanın odası mı vardı ki?
Tanrım Resim Atölyesini kastediyordu.
Bu ne abi? İnsan bir atölye falan der ne bu "odam var" havaları anlamıyorum.Atölyeye bir anda daldığımda
Siktir ama
Cidden siktirlik bir durum vardı şuan.
1-Atölyeye hayvan gibi dalmam
2-Saatin 01:27 olması
3- Ve bu mallar neden bana kızgın boğa bakıyorlardı?
"Elzem Akay saat 01.28 iki dakika geç kaldın. Çık dışarı ve kapıyı çalarak tekrar gir!"
Şaka mı lan bu?
"Yalnız siz bana öğle arası gel dedeniz bir saat belirtmediniz hocam?"
"Yalnız öğle arası iki dakika önce başladı asi kız."
Şaka
Alayla yüzüne bakıp ağzımı araladım.
"Hocam alttarafı iki dakika geç kaldım ne olucak allaha aşkına. Hadi şu cezayı söyleyinde bitsin artık."
"ELZEM AKAY sana son kez söylüyorum. Dışarı çıkıyosun. Kapıyı çalıyosun. Ve içeri giriyosun. Aksi takdirde seni müdürün odasında karşılamaktan hiç çekinmem?"
Bak gerçekten sinerlenmeye başlıyorum hocaa!
Tamam sakin Elzem Sakin
Bende müdürün odasına gidip 'Arka bahçede +18 kavga ettik hocam." diycek göt yok arkadaşlar.
"Nasıl isterseniz hocam."
Çok özür dilerim ama bu sefer gurururmu ayaklar altına bırakmam lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Zihinler
Mystery / ThrillerBu kitap 13. Yaşıma ithaf edilmiştir. 🖕Okumak istemeyen SG🖕 "Burada uslu uslu bekleyin. Birazdan Zümrüt Abla gelir zaten" dedi ve ardından pispis sırıtarak. Karşılarında en az 50 tane iriyarı ve siyah takım elbiseli adam vardı. Buradan çıkmalar...