(10) Bu Kadarıda Fazla

25 2 9
                                    

  
    Ne kadar kötü de olsa ne kadar boş ve gereksiz bir hayatımda olsa en azından yaşıyordum ya ben. Her gün başıma ayrı bir bok ayrı bir bela ayrı bir olay...

Yeter aq. Biz de insanız lan!

Arkamı dönmek istiyordum. Fakat dönersem bu gerizekalılar kötü şeyler olucağını söylüyordu.

Ne olabilir ki en fazla? Yani şuan ki durumumdan daha kötü ne olabilir allah aşkına? Hem oraya gidersem beni yakalamaları için fırsat vermiş olurdum.

Kesinlikle arkamı Dönüyorum. Ve bu lanet yerden gidiyorum. Tabi bu sakat ayak ile gidebilirsem artık......

"Ne dediğinizden bir bok anlamadım. Fakat daha fazla başıma bela almak istemiyorum. Ve buradan siktirip gidiyorum aptallar!"

Çantamı almadan gidemezdim.

Elzem Akay bir çanta seni durdurabilir mi?

Hayır

Fakat içinde telefonum vardı.

Yenisini alamam ama belki bir yerden çalabilirim.

Ya da ödünç almak diyelim. Böylede çok hırsız gibi oldu. Aynen aynen ödünç alabilirim.

Arkamı döndüm.

Hiçbirşey yoktu lan.

Elzem yine çok zekisin. Tabiki sırf beni yakalamak için söylemişlerdi tüm bu palavraları...

Pekala Elzem senin için bir fırsat hemen buradan gitmelisin.

"Gidersen kötü olucak ergen kız benden söylemesi."

Aksine sesi alayla ve kinaye barındırarak çıkmıştı.

Bu...bunlar cidden ruh hastasıydı.

Kötü olabilirmiş. Çokta umrumdaydı. Az sonra ben giderken yine alayla konusabilecekler mi acaba?

İlk adımımı yavaş bir şekilde atmıştım. Ayağım Acıyordu. Fakat bu pek sıkıntı değildi. Sadece ayağımı kırmak istemiyordum.

Demir kapıyı hızlı bir şekilde açmaya çalışırken hayret ki kimse gelmemişti. Tabi ki benim gibi birini başına bela almak istemezlerdi. Kapıyı bir hızla ittirmem ile yere düşmem ve vücudumu yapış yapış birşeyin kaplaması ile bir küfür savurdum.

"Hassiktir!"

Yok Elzem yok yok yok senden kesinlile bir bok olmaz sen şanssızsın kızım çok zorlama bu şansını üstüne vinç gelmemesi bile birşeydir aq.

Bütün her bok seni çekiyor sikiyim ki seni çekiyor aptal piç kız.

Bela; Gittiğin her yerde her ortamda her sikimde başına bela alıyorsun kızım zaten sen!

Şans; En olmayan olucak olsa bile olmayan bir şansın var. Senin doğman bile hataydı. Sırf bu şansın yüzünden ölebilirsin salak kız!

Nefret; Herşeyden ve herkesten nefret ederken kendini hesaba katmayı unutmuşsun bu hayatta kimsenin seni sevmemesinin ya da değer vermemesinin nedeni belkide senin fazlaca tuhaf olmandır. Bütün aksilikler bütün sikik şeyler seni bulurken kim seni ne yapsın allah aşkına kızım. Ben bile kendim ile arkadaş , sevgili vs olmak istemezken başkalarından sevgi beklemek senin en büyük hatandı. Şimdi de doğmanın bir hata olduğunu anlamış oldun aslında. Sen zaten doğduğun gün ölmüştün kızım. Sen doğduğun gün şanssızdın. Hala tanrıdan ne şansını bekliyorsun. Belki de o bile yok ve biz ona salak gibi boşuna yalvarıyoruz. Bu hayatta herşey bir bilinmezlikken yaşamak istememen ya da insanlardan kopuk bir ucube gibi yaşaman belkide senin seçimindir. Insanlardan nefret et en çok insanlardan nefret et fakat kendinden de nefret etmeyi unutma. Ve son olarak kendinden sadece ve sadece kendinden baskaları için değilde yaptığın hatalar aldığın belalar ve saçma düşüncelerin çin nefret et. Kim bilir belki bu düşüncelerine ortak birileri çıkar....

Boş ZihinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin