(7) Şanssızlıkta Son Nokta

34 3 4
                                    

Bölümü okurken yukarıdaki şarkıyı dinleyiniz...













Bir çocuk düşünsene içinde fırtınalar kopan sessiz sessiz çığlıklar atan dile gelemeyen konuşmak istediğinde susturulan deliler gibi bağırmak istediğinde durdurulan... Ya bir çocuk düşün elinden balonları alınmış pamuk şekeri yere düşmüş topu kesilmiş eli kolu bağlanmış kimsesiz bir çocuk...
Yıpratılmış hor görülmüş itilmiş sokağa atılmış Annesi babası var ailesi var ama yok... Kardeşi var ama yok. Dostu sevgilisi var ama yok... Yorulmuş çok yorulmuş bıkmış bitkin düşmüş bitap konuşmaktan konuşamamaktan görmekten görmezden gelmekten Duymaktan sağır olmaktan yalanı göz ardı etmekten...
Herşeyden yorulan bir çocuk ya, çocuk ağlayamamaktan ağlatılmaktan kırılmaktan üzülmekten nefes almaktan yorulmuş bir çocuk. Hayattan insanlardan sahte gülsemelerden sahte ağlamalardan herşeyden bıkmış yıkılmış bir çocuk. Dışarıdan herşeyin yolunda gözükmesinden ama içerde kan kusmaktan bıkmış darbe almalardan yorulmalardan bıkmış Hayata küsmüş bir çocuk...

Hayatta kimileri çok şanslı doğarken kimileride benim gibi aslında...

Benim gibi derken... Kimse benim gibi olamaz o ayrı konu. Bu zeka kimsede yok maalesef.

Aslında annesi babası var. Dışarıdan yalnız değilmişim gibi. Herkes beni umursuyormuş gibi. Sanki...sanki tek sıkıntı benim vurdumduymazlığımda gibi.. Fakat kimse kimseyi içini görücek kadar düşünmüyor maalesef. Bencil. İnsanlar fazla bencil. Belkide benim güven sıkıntım vardır. Tabiki var böyle bir ailede büyümem başlı başına bir sıkıntı zaten.

Çocukken bir anne evladına süt içirmek için zorlarken. Benim biricek annemin sarhoşluğu yüzünden küçücük yaşımda o zıkkımı tatmıştım bile. İğrençti.

Babam; Onunda bunları göremeyecek kadar gözünün kör olması ya da işten başka birşey görememesine ne demeli?

Kesinlikle aptal...

"Heyy sen uyanıcak mısın artık?"

Kural1 sabahları birinin beni uyandırmasından nefret ederim.

Kural2 şuan bu ses kime aitse siktirip gitsin.

Kural3 ben dün gece en son şu sarışının kuaför maceralarını dinliyordum. Ne ara uyuya kaldım?

"Derse geç kalmışsın ergen kız uyan!"

Hassiktir Ders? Alarm çalmamış olmalı. Dün gece alarm kurmadım ki ben?

Siktir. Sarışının anlattikları yüzünden unutmuş olabilirim.

Hemen yerimden kalkmam ile ilk işim saate bakmak oldu.

09.20

Hassiktir hassiktir hassiktir hassiktir

20 dakika geç kalmış olamam demi?

Saat yanlıştır. Kesin saat yanlıştır Elzem!

"Hala orada dikiliyorsun farkında mısın?"

"İnsan bir uyandırır aptal."

"Sen bana aptal mı dedin?

"Cezam bittiğine göre....."

"Derse daha fazla geç kalmak istemiyorsan siktir git.."

Salak;

Kalmışım kalacağım kadar zaten. Ders kiminleydi ki? Siktir et ya..

Ceketimi alıcaktımda ceket yoktu aq. Koltukta mışıl mışıl uyuyan ve rimeli yüzüne karabasan gibi çökmüş olan bir adet Sarışına gözüm çarptı. Pekala benim ceketim neden o boyaküpünün üstünde?

Boş ZihinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin