(3) Soğuk Rüzgarlar

75 6 10
                                    


Multimedya Beste Soyer




"Acaba ne ceza vericek çok merak ettim Elzem yaa.
Bence fazla kötü bir ceza vermez diye düşünüyorum nede olsa a gayet iyi açıklama yaptım.
Sence? Nasıl güzel açıklama yaptım ama Elzem? Sizi kurtardım yani bence bunun için bir teşekür etmelisin. Hem ayrıca az kalsın benimde başım yanıyordu. Zor ikna ettim Cihan hocayı aileme söylememesi için kesinlikle bana teşek-"

"YETER! Kızım bir cümlelerinin arasına nokta koy ya.Ayrıca sana teşekür falan etmiycem. Beni kurtardığın falanda yok. O piç herifin yalan söylediğimizi anlamadığını falan düşünmemişsindir inşallah.

Mümkünse...mümkünsee artık birdaha hiç görüşmeyelim Beste. Bundan sonra yanıma gelme, benimle konuşma, sohbet etme tamam? Daha net anlayabilirsin diye telafuz ediyim senin için. SENİNLE ARKADAŞ FALAN OLMAK İSTEMİYORUM! Anladın?"

Biraz fazla mı yüklendim ne?
Saçmalama Elzem sen kimseyi umursamazsın ve ayrıca fazla falan yüklenmedim bu tatlı şirin halleri başkalarına sökerdi ama bana asla sökmez!

Beste koşarak apartmanın içine girince kendimi sevgilisini terk etmiş salak ergenler gibi hissettim. Pardonda daha onsekizimdeyken bu neyin havasıydı şimdi? Neyse Beste'den daha önemli düşüneceğim işlerim vardı.

Örneğin;
Aptal resimcimiz ve aptal gereksiz cezaları?
Kesinlikle gereksiz yani alt tarafı okulun arka bahçesinde birbirimizi öldüresiye döverken hocaya yakalandık. Bunun için bir ceza vermesine gerek yoktu.

Resimciye ne ceza alıcağımızı sordum. Fakat tabiki söylemedi. Neden söylesin ki? Nefret ediyorum şu biricik öğretmenlerimizin olmayan egolarını tatmin etmelerinden. Birinin şunlara 'Hey! Sen alttarafı devlet okulunda kıçım kadar maaşın ile geçimini sağlayan bir çalışansın. Bu kadar ego senin için fazla değil mi?' demesi lazımdı ama o Enayi yine ben olamam. En son enayi ben olduğumda sevgili Cihan Hocam bana 'ASİ KIZ' diye seslenmişti.

1- Asi değilim

2-Olabilirim ama bana böyle seslenemezsin!

3-Ve ayrıca bu takma isimler ile kimin ukala olduğu belli.

4-Vericeğin cezada umrumda değil!

Tabi ya hiç değildi en az yirmi kez adama "Hocam ne tür bir ceza vericeksiniz?" diye sorduğumda bana söylediği şey ile bir daha yanına yaklaşmak konusunda şüphelerim var aslında.

"Eğer 5 saniye içerisinde odamdan gitmezsen Elzem Akay sana ceza vermek zorunda kalmıycam. Bu durumda sevine bilirsin amaa. Hemen sevinme benim asi öğrencim. Çünkü mezarında ailene 'Başın Sağolsun' dilemeyi iple çekiyorum bu saatten sonra.

Biraz fazla abartmış olabilirdim. Biraz. Ama ne yapabilirim? meraklı olmam benim suçum değil.

Aslında Bakarsanız vericeği cezanın basit yada klasik cezalardan olucağını düşünmüyorum. Çünkü bugün ki tavırlarım yüzünden Bu gerizekalıdan bir bok olmaz diyerek beni müdüre götürür heralde. Zaten benim liste biraz kabarık olduğu içinde okuldan atılırım en fazla. Eğitim hayatımda burada son bulmuş olur. Sonra 'Benim kaybedicek hişbirşeyim yok' triplerine girerim falan filan iş iyicene boka sarar. Okuldan atılınca bir taşla iki kuş vurmuş olurum ve direkt olarak evdende atılırım hatta evden atılmadan önce babam benim bir güzel ağzıma sıçar. Annem umursamaz. Ne güzel bir anne adayı ama? Ve aile hayatımda burada son bulmuş olurdu. Hayatımın içine birazcık daha sıçtıktan sonra bütün bunlara katlanamaz intihar eder. mezarımada 'ACILARIN ÇOCUĞU ELZEM AKAY' yazılırdı heralde.

Sırf bunları yaşamamak içinde Elzem. Okuldan atılmaman gerek. Peki bu nasıl olucak?

Fakat şu an hiç bu düşünceler ile uğraşamam. Bir andan aile, okul, kavga çok geldi bana. Herzamanki umursamazlığıma ve sıkıcı hayatıma geri dönmeliyim biran önce. Zaten Bir Elzem Akay'ın en belirgin özelliklerinden biri UMURSAMAZ olmasıdır. umursamaz ol!

Boş ZihinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin