(8) Görev

31 3 25
                                    

Bu bölümü en yakın arkadaşlarımdan biri olan ve wattpadde bana çok destek olan mrs_malfoyyyyyy armağan ediyorum❤

Multimedya mahallenin görüntüsü





    Göğsümdeki ağrıyı bir nebze olsun geçirmek için derin derin nefes aldım. Fakat fayda etmedi. Karşımdaki adam durmadan birşeyler sayıklıyordu. Ve bende onu izliyordum.

"O orada git ve onu bekle."

Nereye gitmemi istiyordu?

O kimdi?

Ağzımı araladım. Ama konuşamıyordum. Dudaklarımın kuruluğunu geçirmek için yaladım ve tekrar araladım ağzımı. Fakat yine konuşamadım.

"Sen Elzemsin yüce olansın senin benimle gelmen lazım....yüce olan yüce olan yüce olan..."

Sayıklıyor sanki kendine birşey anlatmaya çalışıyor gibi bir hali vardı.

"Tanrımız seni seçti Elzem. Yücesin artık sen değerlisin vazgeçilmezsin bu söyleyeceklerimi asla unutma!..."

"19 yaşına bastığında-"

...

"Siktir başımm...."

Başım çok fena ağrıyordu. Ve bu gördüğüm rüyada neyin nesiydi?

Rüya mı? Kabus desek daha doğru olur.

'Yüce olansız Elzem yüce olansın..'

Saçmalık hepsi bir saçmalık. Ya da ben yavaş yavaş deliriyorum.

Hava düne nazaran güneşliydi. İstanbulda sonbahar ayında güneşin çıkması ne kadar zor olsada. Yağmur ile uyanmama sevinmiştim doğrusu.

Ve benim üstüm fena ıslaktı. Tabiki öksürüyordum. Soğuk algınlığı olsa gerek.

Fakat en önemli detay;

Ben şimdi ne giyeceğim?

A) Okula gitme

B) Okula başka bir kıyafet ile git

C) Eve git ve dinlen

D) Beste'nin formalarından birini giy.

Ne kadar C seçeneğine daha yakın olsamda babamın o nemrut suratını görmemek için Beste'den kıyafet dilenebilirdim.

Ayağa kalkmam ile dizimin ağrısının geçtiğini farkettim. Hayır hayır biri dizime pansuman yapmıştı. Siktir kim bana pansuman yapardı ki? Dizimdeki yara bandına minnetle baktım Ayrıca benim uykumun derin olmamasına rağmen nasıl olurda farketmemiştim?

Çantamı alarak lanet apartmana doğru ilerliyordum kaldırımda. Ayağım ile bir taşı kaldırıma doğru sektirdim. Seke seke çöp konteynırının yanında duruncu yüzümü buruşturdum.

Yürürken taş sektirmek hobilerimin arasındadır.

Apartmanın içine girince ne zamandır sakız çiğnemediğimi varsayarsak çantamdan sakız çıkarttıp attım ağzıma. Ağzımda güzel aroma kendisini belli ederek ekşimsi tadı yok ederken gerçekten bu durumdan acayip zevk aldığımı fark ettim. Üstüm hala ıslaktı. Fakat üşümüyordum.

Çantamı ergen style şekilde takıp merdivenlerden çıkmaya başladım.

"Şu apartmana öğrenci param ile asansör yaptırıcam aq!"

Boş ZihinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin