Bölümü okurken yukarıdaki şarkıyı dinleyiniz...
"Elzem Akay bana verdiğin sözü tutmaman ile cezalarımdan ne kadar hoşnut kaldığını görmüş oldum."
Ya tabi tabi ne demezsin!
Hatta bir ara kendi kendime şunu düşünüyordum...
Resimcinin ceza yöntemleri ne kadarda ilgi çekici ama?'18 yaşında bir kızın kendini koruyamaması benim suçum olmamalı hocam.'
Aynen bu şekilde söylemiştim resimciye. Ama o yine taviz vermemişti.
Ahh durun siz olayı bilmiyorsunuz!
Şimdi ben size şöyle anlatıyım;
Bu gerizekalı Beste bizi beklerken tam o sırada resimci gelmiş. Ve normal olarak bizi sormuş. Falan Beste'de korkudan konuşamamış ve bayılmış.
Şaşırdık mı?
Hayır..
Ve resimci bunun hesabınıda bana soruyo.
'Verdiğin sözleri tutmalısın asi kız.'
Aman ne disiplinli bir hoca!
Peki tam olarak suçum ne hocam? 18 yaşındaki reşit birini koruyamamak mı ya da Beste'nin korkudan bayılmasını sağlamak mı?
Sağlamak diyorum farkındaysanız. Çünkü bu manyak resimci Beste'ye uyuşturucu verip kriz geçirttirmeye çalıştığımı düşünüyor.
Manyak kesinlikle manyak. Böyle bir zihniyet yok abi. Tamam Hale ve Naz uyuşturucu kullanıyor. ama ben. Niye veriyim ki? Mantıklı bir açıklama talep ediyorum?
"Cihan Hocam yani Elzem'in hiçbir suçu yok biz sadece Hale'yi arıyo-"
"Konu kapanmıştır Beste. Bunda anlaşılmayan birşey göremiyorum."
Alayla baktım. Sanki adam öldürdüm aq. Alttarafı Beste' yi iki-üç dakika bıraktık. Hale'nin konuşmak için ağzını aralaması ile daha çok burada bekleyeceğimizi anladım.
Beni savunmalarına gerek yoktu. Kimsenin savunmasına ihtiyacım yok."Hocam gerçekten Elze-"
"Başka ceza almak isteyenler varsa zevkle verebilirim Hale."
Ee artık benim bir araya girmem lazım.
"Evet suçumu kabul ediyorumda...."
Alayla yüzüne baktım ve sözlerime devam ettim.
"Tam olarak suçum ne hocam?"
"Verdiğin sözü tutmaman."
Kahkaha tufanı..
Kahkahamı zar zor durdurup karşımdaki iri bedeni ile resimcimizi inceledim. Ama sanki gözlerimde küçümser bir ifade vardı. Acıyarak mü bakıyordum? Yani. Nefret? Kesinlikle. Ağzını burnunu kırma isteği? Fazlasıyla.
"Ne düşünüyorsun sen öyle?"
"Adaletinizi sorguluyordum hocam."
Adalet;
'Hak ve hukuku gözetme ve yerine getirme.'
"Adaleti mi sorgulamak senin gibi basit birine düşmez Elzem Akay."
Basit?
Bu ego nereden tam olarak?
"Pekala cezam ne? hapis?..... Müebbet?..... pardon bunlar benim için az kaçar...İdam?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boş Zihinler
Mystery / ThrillerBu kitap 13. Yaşıma ithaf edilmiştir. 🖕Okumak istemeyen SG🖕 "Burada uslu uslu bekleyin. Birazdan Zümrüt Abla gelir zaten" dedi ve ardından pispis sırıtarak. Karşılarında en az 50 tane iriyarı ve siyah takım elbiseli adam vardı. Buradan çıkmalar...