07

14.5K 709 487
                                    

JK: ne işin var senin burada? Odanın kapısını kim açtı?

Y/N: ş-şey... açıktı... k-kapı. M-Mia... yo-k

JK: nereye gitti?

Y/N: o-oyun oy-oynadık... Mia-yı bu-bulamadım.... kp-kapı a-açıktı...

Hızla nefes alıp verip yutkundum. Kolumdan tutup beni çekiştirmeye başladı. Odaya götürüp kapıyı kilitledi. Beş dakika sonra kapı açılmıştı. İçeriye Jungkook ve Mia girmişti. Jungkook tek eli ile Mia'nın bacağından tutup havaya kaldırmıştı.

Y/N: ç-çocuğa zarar vereceksin!!

Mia: çok eğlenceli!

Jungkook Miayı yatağın üzerine bıraktı tam gidiyordu ki Mia kalkıp Jungkookun sırtına atladı.

Mia: hadi oyun oynayalım!!

Y/N: Mia n'yapıyorsun??!!

Miayı Jungkook'un sırtından aldım. Jungkook sinirli bir şekilde bize bakıyordu.

JK: bir daha ikinizden birini bu odanın dışında görürsem çok kötü olur!

Jungkook odadan çıktıktan sonra Miayı kucağımdan indirip yatağa oturttum.

Y/N: ben sana bu adam kötü biri demedim mi? Onu kızdırma ne yapıcağını bilmiyoruz tamam?

Mia: ama ben saklanırken gelip bacağımdan tutup kaldırıp senin yanına getirdi. Bende sandım ki o da bizimle oyun oynamak istiyor.

Y/N: tamam ama bir daha onunla konuşmak yok.

Mia: tamam.

Burdan çıkmanın elbet bir yolu var. Sabahtan beri bir sağ bir sola dolanıp duruyorum. Burdan çıkmak istiyorum. Kapının açılması ile dikkatim dağılmıştı.

JK: bana bakın birazdan arkadaşlarım gelecek gıkınızı bile çıkartırsanız öldürürüm sizi!

Tabiya arkadaşları! En son onlar beni bu manyağın elinden kurtarmıştılar!

Mia: ama biz burda sıkılırız ki. Arkadaşlarınla oyun oynasam olmaz mı? Hem belki bende onlarla arkadaş olurum.

Yanıma gelip kolumu sertçe tutmuştu.

JK: ben diyeceğimi dedim. Sesinizi duymayayım çok kötü olur! Anladın mı?!

Başımı hemen evet anlamında salladım kolumu sertçe bırakıp odadan çıktı.

Y/N: Mia neden söz dinlemiyorsun? Ben sana ne dedim.

Mia: ama canım çok sıkılıyor.

Arkadaşlarından yardım isteyebilirim. Ama kapı kilitli ve eğer yakalanırsamda kötü şeyler yapıcağını söyledi. Off nasıl yardım isteyeceğim onlardan? Ama belkide başka arkadaşları gelicek ya onlar olmazsa? Ah delireceğim!

Bir süre sonra kapı açılmıştı içeriye sabah bize kahvaltı getiren kadın girmişti yemekleri yatağın üzerine koyarken kapı açık olduğu için o sırada ordan geçen biri bizi görmüştü. Bu oydu. O gün beni Jungkooktan kurtarmaya çalışıyordu hafif kısa boylu olan.

Beni gördüğünde kaşları çatılmıştı sanırım o da beni hatırladı. Kadın odadan çıkıp kapıyı kapattı ve tam kilitleyecekken kapı yeniden açılmıştı.

X: Jimin bey Jungkook beyin emri var buraya giremezsiniz!

JM: kaçırdımı seni?

Bir şey diyememiştim başım evet anlamında sallayıp ona bakmaya devam ettim. Bileğimden tutup çekmeye başlayınca arkamdan Mia koşarak geliyordu.

Mia: hey ben ne olucam!

Mia daha hızlı koşarak bize yetişti ve elimden tutu. Aşağı kata indiğimizde herkes masada oturmuş yemek yiyordu. Jungkook bizi gördüğünde derin bir nefes alıp verdi ve ayağa kalktı.

JM: Jungkook biz sana kıza bir şey yapmayacaksın demedik mi?!

JK: daha hiç bir şey yapmadım. Sen kızın üzerinde bir yara izi görebiliyor musun? Hem ayrıca onu uyarmamıza ramen ordaki insanlara yardım etmeye devam ediyordu!

JM: Jungkook kızı bırakacaksın!

JK: hyung sen karışma! Bu benim işim. Sen adam kaçırdığında bir şey olmuyor ben kaçırıncamı suç oluyor?!

SG: Jungkook biz kadın kaçırmıyoruz ama. Ayrıca senin bu kadını ne için kaçırdığın çok belli.

JK: istediğimi yaparım!

Mia: kavga etmeyin.

JM: hadi bu kızı geçtim şu küçücük kıza ne yapıcaksın? Onu neden getirdin?!

JK: hyung işime karışma dedim!

NJ: Jungkook yeter! Biz gidiyoruz kızlarda bizimle geliyor!

Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin