Jungkook 23 yaşında.
Babasının ölümünden sonra onun bütün işlerini devre aldı. Mafya ve ısız bir köydeki insanları acı çektirtiyor. Onları uyuşturucu bağımlısı yapmak istiyor. Doktorları ve öğretmenleri hiç sevmez. (Görürük😏)JUNGKOOK'un anlatımı
Kapımın çalması ile o tarafa döndüm. Taehyung gelmişti.JK: ne oldu?
Tae: kardeşim maalesef haberler kötü.
JK: yine noldu çok merak ediyorum.
Tae: şu sürekli köye gelip ordakilere yardım eden kız varya.
JK: evet ve başımın en büyük belası kendisi.
Tae: işte o köydeki çocuklara aşı yapıcakmış.
JK: ne saçmalıyorsun sen? Ne zaman?
Tae: yarın öğle yemeğinden sonraymış.
JK: yarına hazır olun gidelim tanışalım şu bir yıldır başıma bela olan kızla.
Gerçekten artık çok sinirleniyorum! Kız bir yıl önce o köye gitti önce insanları tedavi etti sonrada çocuklara okuma yazma öğretmeye başladı. Ama bu kadarı yeterli daha fazla ileriye gitmesine izin vermicem!
Sabah erkenden herkes'i salona toplamıştım. Köy burdan uzak erkenden yola koyulmamız gerekiyordu. Telefon çalmıştı.
JK: alo. Hyung siz neden gelmediniz?
Jin: Jungkook siz yola koyulun bizde gelicez.
JK: tamam. Diğer hyunglarda geliyorlar değilmi.
Jin: evet evet. Hadi köyde örüşürüz.
JK: görüşürüz.
Telefonu kapatıp salona topladığım yaklaşık 15 kişiye döndüm.
JK: evet beyler. Oraya gittiğimizde önce şu başımıza bela olan kadını alıcaz. Sonrada bir kaç kişiye uyuşturucu verip çıkıyoruz. Bu kadar basit.
X: çocuklaramı gençleremi?
JK: fark etmez ama özellikle gençlere daha çok! Ha bu arada sizlerde böyle burda çalışıyorsunuz bazı ihtiyaçlarınızı gideremiyorsunuz. Şu doktor hanımı yakaladığınızda ihtiyacınızı giderin. Sonra bana getirin çünkü onu ben öldürücem.
X: nasıl ihtiyaçlar?
X: istediğimizi yapabilirmiyiz?
JK: ya ihtiyaç diyorum ihtiyaç! Taciz edin diyorum işte bunda anlaşılmayacak ne var? Hadi çıkalım!
Arabalara binip köye doğru gitmeye başladık. Köye tam zamanında gelmiştik. Bir ağıcın altında bir çadır vardı. Ve içeride sırada duran çocuklar vardı.
RM: Jungkook!
JK: ha hyung geldinizmi. Hadi içeri girelim tüm çocukları aşı yapmadan önce.
Tam o tarafa doğru yürüyorduk ki birden tüm çocuklar koşmaya başladılar. Hepsi evlerine doğru koşup çığlık atıyorlardı. İğnedenmi korktular acaba?(😂sjxd)
Y/N'in anlatımı
Sabah uyandığımda tepemde bana bakıp gülümseyen iki minik fare görmüştüm.Y/N: sizi gidi fareler sizi. Yinemi odama geldiniz?
İkiside gülerek odadan çıktılar bende ayağa kalkıp elimi yüzümü bahçede yıkayıp sonra odama gidip üzerimi değiştirdim.
Topuz şeklinde tepemde bağlı saçlarımı açtığımda dalgalı olmuşlardı. Eve girdim ve Sun teyzeye kahvaltı hazırlamasına yardımcı oldum. Evde tek başıma yaşamıyordum her evde 2-3 aile yaşıyor bu ailede odalardan birini bana verdiler kalmam için.
Kahvaltıdan sonra okula gittim. Okulumuzda başka bir çadırdaydı. Yemek vaktinde her kez evlerine gitmişti. Yemekten sonra evin iki yaramazını alıp çadıra gittik ve diğer çocuklarında gelmelerini bekledik. Her kez tek sıraya girdi.
Her şey çok iyi gidiyordu bir kaç çocuğu aşı yapmıştım ama dışarıda bir kaç araba gelmişti ve arabalardan silahlı adamlar çıktı.
Y/N: çocuklar hemen evinize gitmeniz gerekiyor! Kötü adamlar gelmiş eve girip sakın dışarıyada çıkmıyorsunuz tamamı. Koşun geliyorlar!
Hepsi evlerine doğru koşmaya başladılar. Bende çıktığımda bir kaç adam bana doğru kaşmaya başladılar bende hemen koşmaya başladım. Diğer adamlar etraftaki insanlara saldırıp evlere girmeye başladılar.
Eve girdim ve kapıyı kapattım. Kapının kilidi yoktu burdaki tüm evlerin kilitleri yok.
Sun teyze: kızım ne oluyor?
Y/N: bilmiyorum bir sürü adamlar gelmeye başladı çocuklara söyle saklansınlar! Sende bir yere saklan.
Sun teyze: sen ne yapıcaksın?
Y/N: ben başımın çaresine bakarım hadi saklan!
Bir sandalyeyi kapının önüne koydum. Birden kapıya bir darbe vuruldu. Bu sandalye çok dayanmaz iki darbe daha vursalar devrilecek! Odama girdim ve kapıyı kapatıp kapının arkasına geçtim.
Kapı açıldığında nefesimi tutum ve kendimi duvara daha çok bastırmaya başladım. Adam etrafı bir az dağıttıktan sonra kapı yavaş yavaş kapanmaya başladı tam gitti derken kapı sertçe kapandı ve adam önüme çıktı. Kolumdan tutup sürüklemeye başladı.
Y/N: BIRAK BENİ BIRAK! NOLUR BIRAK!.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*
ActionKüçük ve ısız bir köydeki insanlara yardım ederken başımın belaya gireceğini hiç düşünememiştim.