03

16.5K 718 667
                                    

Y/N: BIRAK BENİ BIRAK! NOLUR BIRAK!....

Beni götürmemesi için zorluluk çıkartıyordum ama çoktan dışarıdaydık. Beni bir arabanın önünde duran adamın önüne attı. Dizlerim çok acımıştı. Yavaşça başımı kaldırıp adama baktım.

X: demek başıma bela açan kadın sensin.

Y/N: ne belası be? Ben sadece burdaki insanlara yardım ediyorum!

X: bende onlara yardım etmeni istemiyorum!

Beni buraya getiren adama bakıp konuşmaya başladı.

X: ee ihtiyacınıda giderdinmi?

Q: hayır efendim.

X: hadi o zaman ödülün bu.

W: yapamam.

X: neden?

Q: karım var çocuklarım var onları çok seviyorum.

X: karın varsa bu başka kadınlarla birlikte olmana engel değil. Karının ruhu bile duymaz bundan. Hadi!

Q: yapamam. Kızım yaşında baksanıza.

X: üff uğraşamıcam senle! Alın şunu! Elini ağızını kapatın. Geri döndüğümüzde akıllandırırız!

Arkadan hafif kısa boylu bir adam geldi.

W: Jungkook bu kadarıda fazla! Kıza tacizmi ettireceksin?

Demek piçin adı Jungkook. (Allahım sen affet😫🙏🏻)
Birileri gelip kurtarsa beni.

JK: evet! Hatta eve götürelim. Burda gördüğün her adam bir gece geçirecek bununla!

Etrafıma baktığımda burda 12-16 kişi vardı sayacak kadar zamanım yoktu. Ama her biri bana bir sürtükmüşüm gibi bakıp pis pis gülümsüyorlardı.

W: Jungkook saçmalama! Bu kız en az bizim yaşlarımızda! Bu adamların hepsi 30-40 yaşlarındalar!

JK: bu bizi ilgilendirmez! Hem bak bu kadar adam yıllardır bizimle çalışıyorlar ama elleri bir tane kızın eline bile değmedi.

Arkadan uzun boylu ve gözlüklü biri geldi. En azından daha efendi duruyordu belki o ikna edebilir.

Z: Jungkook Jimin haklı. Kızı bir daha buraya gelmemesi için uyaralım sonrasıda ona kalmış.

JK: ya gitmezse?

Z: bir daha uyarırız! Ama taciz etme fikrini aklından çıkar!

JK: tamam hyung.

Herkes arabalarına doğru gittiler önümdeki adam hala duruyordu. Yavaşça bana doğru eğildi.

JK: seninle işim daha bitmedi! Her nereye saklanırsan saklan seni bulup geberticem!

Arkasını dönüp arabasına bindi. Köydeki iki adam ve bir kadınıda yanlarında götürdüklerini son anda fark ettim. Arabanın arkasından yetişmeye çalıştım ama çoktan uzaklaşmışlardı. O insanlarla ne yapıcaklarki. Her ne olursa olsun bu insanlara yardım edicem!

Aradan 1-2 saat sonra tüm köy sakinleşmişti. Çocukları toplayıp aşılarını yaptım. Birden dışarıdan çığlık sesleri gelmişti. Hemen oraya gittiğimde yerde köydekilerden biri yatıyordu.

Y/N: n-ne oldu?

Hemen yanına oturup nabzını kontrol ettim.

A: koluna bir iğne vurdular. Daha önce bir kaç kişiyede vermişlerdi. Uyuşturucu sanırım.

Y/N: hastaneye gitmesi gerekir. Çok güçlü bir şey vermişler. Kaldırın benim arabama götürelim.

A: saçmalama! Eğer sen burdaki insanlardan birisini bile burdan çıkartırsan seni öldürürler. Senin iyiliğin için biz burda kalıyoruz!

Y/N: ama bende sizin iyiliğinizi düşünüyorum! Eğer uyanırsa canı uyuşturucu isteyecek ve her kese saldırmaya başlıyacak. Çadırın içinde bir sürü ilaç var onları içmeye çalışabilir! Bu çok tehlikeli! Beni düşünmenize gerek yok. Şimdi yardım edinde arabaya götürelim!

Bir kaç kişinin yardımı ile adamı arabaya taşıdık. Bir kaç saat yolculuktan sonra en yakın hastaneye götürdüm. Ordaki doktorlar hastanede kalmasını önerdiler. En azından iyileşene kadar. Üstüm başım kirliydi insanlar sürekli bana bakıyorlardı. Doktorda gidebileceğimi söyledi. Bende evime gitmeye karar verdim.

Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin