31

11.5K 607 370
                                    

2 YIL SONRA
Çocuklarla vedalaştıktan sonra çadırdan çıkıp arabama yöneldim. Bu iki yılda bir çok şey yaşandı. Jimin'in benim abim olduğunu öğrendim. Jimin ve Mira sonunda bir birlerine açılmışlardı ve benim evimin karşısındaki evi tutmuşlardı.

Köydeki bazı insanlarda şehirdeki kalabalıktan ve seslerden çok rahatsız olmuşlardı. Birbirlerinden ayrılmak istemiyorlardı ve onları köye geri getirdim. Ben, Eunha ve Mira burda çalışıyorduk. Tabi arada bir abim ve arkadaşlarıda yardıma geliyorlardı.

Abim ve Taehyung istediğim ilaçları getirmişlerdi Eunha yanlarına gidip kutuyu Taehyung'un elinden almaya çalıştı ama Taehyung inatla vermiyordu.

Mira: bu ikisi hala açılmadılarmı birbirlerine?

Y/N: görünüşe göre sonsuza dek birbirlerini sevdiklerini söylemeyecekler. Ama çok belli ediyorlar.

JM: ee hanımlar nasıl gidiyor işler?

Mira: çok iyi. Gidelim mi artık?

JM: tamam. Y/N biz eve gidiyoruz geliyor musun?

Y/N: hayır burda kalacağım bu gece. Şey Jungkook'tan haber var mı?

JM: yok yani izini kaybettik. Bu iki yıl boyuncada amerikadaki şirketine sadece 2 hafta boyunca gitmiş sonrada bir daha gelmemiş.

İki yıldır kimseyi aramamış hiç birimizi. Belki ailesi vardır onlarla ilgilenmek istemiştir? Böyle düşününce üzülüyordum. Onlar gittikten sonra bende ilaçları yerleştirdim e akşama kadar hastalara bakıp çocuklarla oyun oynadım.

Akşam odama gidip pijamalarımı giyinip yattım. Gerçekten bu gün çok yorucuydu.
Sabah üzerimdeki ağırlık ile gözlerimi açmıştım. Kesin Mia ve Zoeydi. Bir dakika ama bu yetişkin bir insandı... üzerimden onu itip yüzüne baktığımda şok olmuştum. Onun burda ne işi var?

Y/N: Jungkook?!

JK: hım?

Y/N: s-sen... senin burda ne işin var?

JK: sana geldim.

Y/N: kesin hayal görüyorum!

JK: ne?

Gözlerini açıp benim gibi oturur pozisyona geldiğinde yüzüne sert bir tokat atmıştım.

JK: ah ne yapıyorsun delirdin mi?!!

Y/N: ay gerçekmiş!

JK: yıllar sonra gördüğün her insana böyle mi davranıyorsun?

Boynuna sarılmıştım onu bu kadar özlediğimi ben bile farketmemişim. Boynunda ayrılıp yüzüne baktığımda yüzündeki mutluluk benide mutlu etmişti. Bir anlık sevinç ile onu öpmüştüm. İşte bu yaptığıma ben de şaşırmıştım.

Y/N: ah ö-özür dilerim. Öyle öptüm sevgilin veya bir eşin olup olmadığını sormadan. Pardon.

JK: yok yani hayatımda hala birileri yok. Hayatımda kocaman bir boşluk var hala.... o boşluğu doldurmak ister misin?

Y/N: bana şişman mı demeye çalışıyorsun?

JK: hayır... çok çok güzelsin ve....

Y/N: şaka yaptım sadece. Peki hala beni seviyor musun?

JK: evet. Evet hemde çok. Y-yani seni ne kadar sevdiğimi anlatamam. Bu iki yıl boyunca sensiz kendimi bir ölü gibi hissediyordum ve bu yüzdende geri dönmek istedim. Peki sen? Sende beni seviyor musun?

Y/N: emin değilim.

JK: ah düşünecek çok zamanın olacak. Hadi kalk.

Y/N: nereye?

JK: kaçırıyorum seni.

Y/N: ne? Nasıl?

JK: bak böyle.

Kollarımdan tutup beni ayağa kaldırdı ve birden beni omzuna aldı.

Y/N: ne yapıyorsun deli!

Sırtına vurmaya başladım ama bir işe yaramıyordu. Dışarıya çıktığımızda popoma sertçe vurmuştu.

JK: popon büyümüş ne yaptın?

Y/N: aa terbiyesiz! Bıraksana beni!

JK: ne yaptıysan çok güzel olmuş. Ama çok kısa giyiniyorsun ya ben bir sapık olsaydım?

Y/N: sapıksın zaten! Off popomu acıttın.

JK: öpersem geçermi?

Y/N: istemez!

Arabanın kapısını açıp beni içeriye sokmuştu. Kendiside içeriye girip arabayı çalıştırdı.

Y/N: her seferinde beni üzerimde pijamalarla kaçırmak zorunda mısın?

JK: iki saat oturup hazırlanmanı beklese miydim?

Y/N: nereye gidiyoruz?

JK: eve.

Y/N: bunca zaman amerikada neler yaptın?

JK: tatil yaptım. Diğer ülkelere gittim. İnanır mısın gittiğim ülkelerde senin yanında eğlendiğim kadar eğlenememiştim.

Y/N: yalnız abime sormadan beni kaçırman çok tehlikeli.

JK: Jimin'e seni kaçırmak için izin alsaydım beni öldürürdü.

Y/N: Jimin'in abim olduğunu nerden biliyorsun?!

JK: önceden söylemişti.

Y/N: ne zaman?

JK: o gün işte. Seni... neyse. Söyledi işte bir gün.

Öğlen eve geldiğimizde şaşırmıştım. Çünkü yeni bir eve gelmiştik.

JK: yeni evimiz.

Y/N: evimiz derken?

JK: birlikte yaşayacağız sevgilim.

Y/N: hatırlatayım sevgili değiliz.

JK: o zaman sen benim sevgilim olana kadar seni burda haps edeceğim.

Y/N: yine mi?! Amerikaya gidersen davranışlarının düzeleceğini zannetmiştim ama hiç değişmemişsin.

JK: sen beni bu halimle sevmemiş miydin zaten?

Y/N: seni sevdiğimi söylemedim.

JK: ben seviyorsun diyorum.

Y/N: sevmiyorum dedim!

JK: seviyorsun dedim bende!

Y/N: nerden biliyorsun? Belki gerçekten sevmiyorumdur?

JK: o yüzden mi sabah karşında beni görür görmez dudaklarıma yapıştın?

Kestik🎬



Arkadaşlar öncelikle geç bölüm attığım için özür dilerim ve sınır dolar dolmaz diğer bölüm yayınlanmak için hazır değil yani yazmam için bir az beklemeniz gerekir.

Bölümün geç gelmesinin bir diğer sebebi ise okulda 2 hafta boyunca bir tiyatro için herkes oynamak zorunda ve yolum uzun olduğu için eve baya geç geliyorum ve yemekten sonra yorgunluktan kolumu kıpırdatamıyorum. Bu yüzden bir az anlayışlı olun zaten 1 hafta kaldı belki haftasonunda da bir bölüm atabilirim.

Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin