Eve geldiğimde sıcak bir duş alıp üzerimi giyindim.
Hala sabahki olayları düşünüyordum. O insanları ordan kurtarmalıyım. Ama korkularından dolayı onları ordan çıkartmamı istemiyorlar. Bu adamları durdurmanın bir yolu olmalı. Aslında beni o delinin elinden kurtaran adamlardan birisi ile konuşabilirim. Belki yardım ederler.
Telefonumu çantama koyup dışarıya çıkıp arabama bindim. Çocuklar için bir kaç oyuncak alıcaktım. Mağazalarda gezinip oyuncak bebekler, arabalar, top, ayıcık vs. Şeyler aldım. Bir sürü elbise ve ayakkabı da aldıktan sonra eve geri döndüm.
Yemeğimi hazırlayıp yedikten sonra pijamalarımı giyinip yattım.
Sabah uyanıp hemen hazırlandım.Ağızıma bir kaç lokma bir şeyler atıp dün aldım şeyleri garaja taşıdım. Yaklaşık 20 tane arabam var ama nedense az olduklarını düşünüyorum. Aralarından siyah ve en büyük arabamın bagajını açıp eşyaların yarısını oraya sıkıştırdım. Sığınmayan diğer yarısınıda arka koltuklara ve ön koltuğa koydum.
Yolda giderken çok mutlu hiss ediyordum. Çünkü aldığım oyuncakları çocuklar görseler çok sevinecekler. Bir benzinciye gidip benzinimi doldurdum ve köye doğru sürmeye başladım. Köye geldiğimde Zoe koşarak kucağıma atladı. Zoe 4 yaşlarında dünyalar tatlısı bir kız. Zoenin arkasından ikizi Miada koşarak kucağıma atlayınca yere kapaklandım. Aslında bu köyde bazı geceler kaldığımda onların evinde kalıyorum o yüzden bir birlerimize diğerlerinden daha yakınız.
Y/N: durun çocuklar ne yapıyorsunuz?
Mia: seni çok özledim!
Zoe: ilk ben geldim ben daha çok özledim!
Mia: sen mızıkçılık yaptın ben ilk gelicektim!
Y/N: tamam tamam kavga etmeyin. Hadi gidip arkadaşlarınızıda çağırın size süprizim var!
Mia: ne süprizi?
Y/N: arkadaşlarınızı getirin söyleyeceğim.
İkisi koşarak diğer çocukları çağırmaya gittiler bende oyuncakları arabadan çıkardım. Çocuklar geldiklerinde hepsine oyuncakları dağıttım ve aldığım elbiseleri dağıttım. Daha sonrada çadıra yani okula gittim.
Öğle yemeğinden sonra bir kaç hastalanmış kişi çadıra geldi onları kontrol ettikten sonra bir az da etrafı toparladım. Masadaki eşyaları topladıktan sonra tam arkama döndüğümde dibimde yine o adam vardı korkudan ne yapıcağımı bilemedim öylece ona bakıyordum.
JUNGKOOK'un anlatımı
Sabah uyandığımda ilk olarak yanımdaki çıplak kadına sonrada saate baktım saat 9:00. Ayağa kalkıp duşa girdim çıktığımda kadın kısa ve dar etekli elbisesini giyiniyordu arkasını bana dönüp fermuarını çekmemi istedi fermuarını çektikten sonra bana dönüp elini çıplak göğüsüme yerleştirdi. Adını bile bilmediğim kadın konuşmaya başladı.X: ee bir daha ne zaman görüşüceğiz?
JK: hiç bir zaman. Seninle işim bitti bir daha buraya gelmeyeceksin. Aksi halde kafanı bedeninden ayrı bir şekilde bulursun.
Kız evden çıktıktan sonra üzerimi giyindim. Bu gün yine o köye gideceğim ama bu sefer hyunglarım olmadan. Kızı alıp buraya getireceğim. Arabama binip yola çıktım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*
AzioneKüçük ve ısız bir köydeki insanlara yardım ederken başımın belaya gireceğini hiç düşünememiştim.