33

10.7K 590 176
                                    

Gözlerimi açtığımda ne kadar güzel bir gün olduğunu düşündüm. Hava güneşliydi dışarıda kuşların sesi geliyordu. Jungkook'un güzeller güzeli dudaklarını öpüp dolabından bir tişört alıp giyindim. Mutfağa gidip güzel bir kahvaltı hazırladım. Jungkook'u uyandırmak için mutfaktan çıktığımda Jungkook'un geldiğini fark ettim.

Y/N: günaydın.

JK: günaydın. Sabah sabah beni delirtmeyemi çalışıyorsun sen?

Y/N: neden? Ne yapmışım ki?

JK: daha ne yapacaksın ki daha ne yapabilirsin? Her hareketin beni delirtmeye yetiyor zaten birde gitmiş benim tişörtümü giyinmişsin ben şimdi burda seni....

Y/N: öyle bi konuşuyorsun ki korktum. Kötü bir şey yaptım zannetim ya!

Boynumdan öpüp belime sarıldı ve beni kucağına alıp kahvaltı masasına götürdü. Birlikte kahvaltı ettikten sonra masayı toparlayıp yatak odasına çıkmıştık.

JK: evet şimdi.... umarım dün geceden sonrada ben senin sevgilin değilim demezsin.

Y/N: hayır değilim.

JK: evet öylesin.

Y/N: hayır değilim.

Yavaş yavaş beni yatağa yatırırken gıdıklamaya başlamıştı.

JK: evet öylesin.

Y/N: ya Jungkook!

JK: sevgilim dersen duracağım!

Y/N: ya... dur! Jung-

JK: a~ o güzel bacaklarını beni durdurmak için kulanma. Sevgilim dersen ben zaten kendim duracağım!

Y/N: s-sev... dur ama...

JK: ne dedin duyamadım!

Y/N: sevgilim!

JK: hah şimdi oldu.

Y/N: off gülmekten ağızımı yüzümü hissetmiyorum.

JK: senin ağızını yüzünü yerim ben!

Y/N: bir daha yapma böyle!

JK: o zaman uslu bir kız ol ve sevgilin ne diyorsa onu yap.

Y/N: abimlede konuşacak mısın?

JK: konuşacağım.

Y/N: tamam şimdi gidip söyleyelim o zaman!

JK: Y/N olmaz. Yani abinin nasıl bir tepki vereceğini bilmiyoruz.

Y/N: Jungkook hadi ben böyle gizli saklı yaşayamam seninle.

JK: onca yaptıklarımdan sonra karşısına çıkıp kız kardeşi ile sevgili olduğumu söyleyemem.

Y/N: o zaman benim karşıma nasıl çıktın? Ben seni affedebildiysem abimde affedebilir.

JK: tamam üzerini giyin gidelim.

Üzerime pijamalarımı giyinip Jungkook'un yanına gittim. Ceketini bana giydirip arabaya binmiştik. Abimin evinin önüne geldiğimizde herkes kapıda toplanmışlardı hemen arabadan inip yanlarına gittim.

JM: Y/N! Y/N nerdeydin çok korktum!

Bana sıkıca sarılıp öptü. Diğerleride endişe ile yanımıza gelmişlerdi.

JM: nerdeydin sen! Ayakların çıplak üzerinde pijamaların ve bir erkeğin ceketi var Y/N!!

Y/N: ya tamam kaçırıldım.

Hepsi: NE?!!?

Mira: kim kaçırdı?

Eun: neden kaçırdı?

Y/N: şey...

Arkama baktığımda herkes o tarafa bakmıştı. Jungkook arabadan inip bize yaklaşmıştı.

JM: ne istiyorsun hala kardeşimden?!!

RM: Jimin sakin ol. Eskide olsa o bizim bir arkadaşımızdı. Eski günlerin hatırına böyle davranma.

JK: e-eskimi? Artık arkadaş değimiyiz?

JM: arkadaşlıkmı bıraktın sen ha?! Pis tecavüzcü!

Jin: JİMİN!!! Sana yeter dedik!

Jungkook'un gözlerinden gelen yaşlar kalbime hançer gibi saplanıyordu onu böyle görmek canımı yakıyor.

Y/N: abi yeter! Biz Jungkook ile birbirimizi seviyoruz!

JM: seviyorsunuz öylemi? Bu adam kaç defa seni başka adamların önüne attı alın istediğiniz gibi kulanın diye ha?

JK: a-abin haklı. Beni affetmen bir hataydı benimde geri dönmem bir hataydı.

Arkasına dönüp giderken önce abime sonrada diğerlerine baktım kimse ona dur gitme demiyordu. Koşarak yanına gidip ona sarıldım.

Y/N: ben sensiz yapamam gitme.

JK: asıl ben sensiz yapamam ama...

Y/N: aması yok! Sen benim için geri dönmedin mi? Jungkook sana ihtiyacım var gitme.

JK: senden başka kimse istemiyor beni burada.

Y/N: ben sana yetmiyor muyum? Eğer yetmediğimi düşünüyorsa şimdi arkana bile bakmadan git!

Bir az gözlerime baktıktan sonra yüzümü avuçlarının içine alıp dudaklarımı öpmeye başladı. Abim bir an sinir ile bize yürüyecekken diğerleri onu durdurmuşlardı.

JK: sen benim için her zaman yetersin...

Kestik🎬

Sınır: 210 vote🍀

Maşallah duygusallık konusunda kendimi baya aşmışım şu ana kadar yazdığım en duygusal bölüm bu herhalde?

Galiba bu kitabın son bölümlerine yaklaşıyoruz yavaş yavaş. Beynimde yazacak bir şey yoktu yani nerdeyse bu bölümde final yapacaktım ki sonrada fikirler yağmaya başladı⚡️

Bu arada aklımda kaç gündür yeni yeni hikayeler geziniyor.

Kapak nasıl olmuş????

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapak nasıl olmuş????

Ağaç isimlerini pek bilmediğim için Google'dan öylesine bir ağaç seçtim ve adı Akça ağacıydı bende kitabın ismini Akça ağacı yaptım saçmamı olmuş?

Kitap ruhlar ile ilgili oluca sonu fazla duygusal ve üzücü bitebilir ama emin değilim mutlu sonlada bitebilir🤔

Yeni kitap için çok heyecanlıyım🦋
Sizinde beğeneceğinizden eminim. Bu kitabı yazıp bitirdikten sonra ona geçeceğim ve diğer yarım kalmış hikayelerimide yazıp bitirmeye çalışacağm😉

Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin