34

9.8K 568 76
                                    

JM: Jungkook sana 5 saniye veriyorum! Git burdan!

Y/N: abi neden böyle yapıyorsun? Kaç yıllık arkadaşın!

JM: evet Y/N kaç yıllık arkadaşımdı! Onu senden daha iyi tanıyorum 2 gün sonra koluma başka bir kızı takıp evine gelecek!

JK: hyung ben artık öyle biri değilim dinle.

JM: huylu huyundan vazgeçmez!

JK: 2 yıl geçti değiştim gerçekten!

JM: Y/N sorsana sevgiline bu güne kadar kaç kızla yattığını?

Yoongi: Jimin fazla ileriye gidiyorsun yeter.

RM: hadi içeriye geçelim sokakta yeterince gürültü yarattık zaten.

JM: durun bi ya durun. Ben merak ettim kaç kişi? Y/N bu adam görüldüğü kadar masum değil!

Mira: bende masum değilim ama birlikteyiz değilmi?

JM: ne?

Mira: Jimin 1 hafta! 1 hafta boyunca beni o barda çalıştırdılar 1 haftada her gece kendimi nasıl kurtarmış olabilirdim ki?

JM: senin durumun farklı!

Mira: ne farkından bahs ediyorsun? Sizin sayenizde yaşamak için 2. Bir şansım oldu bu hayatta şimdi o şansı Jungkook'ta hak ediyor.

Abim Mira'nın gözlerine bakarken birden çekip gitti. Bunu Mira'dan beklemiyordu.

Mira: Jimin...

RM: tamam yalnız kalsın bir az.

Mira: ya bir şey yaparsa?

RM: aklı başında birisi merak etme. Hadi eve gidelim otda konuşuruz.

Hepimiz birlikte benim evime girdik. Herkes koltuklara oturmuş bana ve Jungkook'a bakıyordu.

JH: artık konuşacak mısınız?

Y/N: konuşulacak bir şey yok dışarıdada söylediğimiz gibi. Jungkook ile birlikteyiz.

Tae: ne zamandan beri?

JK: dün geceden-

Kolumla susması için vurduğumda diğerleri şaşkınlıkla bize bakıyorlardı.

Jin: Jimin'in gelmesini bekleyelim sonra yeniden konuşuruz bu konuyu.

Yaklaşık bir saat geçmişti ve abim hala gelmemişti. Mira nerde olabileceğini bildiğini söyledi birlikte onu bulmaya gitmeye karar verdik. Tam gidiyorduk ki arkamızdan Jungkook'ta gelmişti.

Y/N: Jungkook sen gelmesen? Şimdi yine sinirlenir eve gelmez.

JK: bende geliyorum konuşmaya çalışacağım.

Birlikte abimi aramaya çıktık. Ormanda büyük bir ağıcın altında oturuyordu. Geldiğimizi görünce başını başka tarafa döndürdü.

JM: boşuna onca yolu gelmişsiniz sizi dinlemeyeceğim.

JK: iyi bizde seninle otururuz o zaman.

Jungkook abimin karşısındaki ağıcın dibine turdu.

JM: laftan anlamıyor musun?!

JK: hayır anlamıyorum! Beni affedeceksin!

JM: kızlar bizi yalnız bırakır mısınız 5 dakika.

Y/N: olmaz!

JM: bir şey yapmayacağım sadece konuşmak istiyorum.

Mira ile birlikte ordan uzaklaşmaya başladık. Ne konuşacaklarını merak ediyordum. Ya abim kötü bir şey söyleyipte Jungkook'u üzerse? Geri dönmeye başladım onların görmeyeceği bir yere geçip dinlemeye başladım.

Mira: Y/N ne yapıyorsun?

Y/N: sesiz ol. Onları dinleyeceğim. Abim çok sinirli kötü bir şey söylemesinden korkuyorum.

JM: Y/N'i seviyorsun biliyorum....

Mira: hah bak nasıl güzel başladı hadi gidelim artık.

Y/N: ya dur iki dakika.

JM: ama onunla sadece sevgilisi olarak takılmak istiyorsun. Hiç evlenmeyi düşündün mü?

Jungkook'tan ses gelmeyince şaşırmıştım.

JM: seni nasılda iyi tanıyorum. Evlilikten her zaman korkardın. Neden? Çünkü özgürlüğünü kaybedeceğini düşünüyorsun. Sadece bu değil sevgiliyken ondan istediğin zaman ayrılabilirsin ama evliyken bunun için binlerce belgeye ihtiyacın olucak eğer eşin ayrılmak istemezsede işin çok daha zor olucak ve sen böyle şeylerle uğraşmak istemiyorsun.

JK: elbet bir gün evleneceğim ama Y/N ile yeni sevgili olduk.

JM: ikimizde evlenmeyeceğinizi çok iyi biliyoruz Jungkook yalan söyleme. Bir evlilikten en çok korktuğun şey ne biliyor musun? Çocuk. Bir gün senden bir çocuk isteyecek diye ödün kopuyor.

JK: hayır sadece onlara yeterince sevgi veremeyeceğimi düşünüyorum!

JM: ama korkmadığın bir şey var... aldatmak. Onu aldatmaktan korkmuyorsun. Hep yaptığın şey zaten.

Abim her ne diyorsa Jungkook sesiz kalıyordu doğru dürüst bir cevap vermiyordu. Belkide ben onun sevgisini fazla abartmışım. Meğersem o beni o kadarda sevmiyormuş. Arkamı dönüp gitmeye başladım Mira bana destek olabilmek için arkamdan gelip koluma girmişti.

JUNGKOOK'un anlatımı
Bu sefer gerçekten sinirlenmiştim. Ayağa kalkıp konuşmaya başladım.

JK: evet doğru söylüyorsun evlilikten korkuyorum! Ama seni bu saydığın şeyler yüzünden değil! Babam gibi sevdiğim kadına yeterli sevgiyi verememekten korkuyorum! Onu koruyamamaktan, kaybetmekten korkuyorum! Çünkü biliyorum onunla evlenince ona daha çok bağlanacağım heleki çocuklarımız olursa.... hayalini kurarken o kadar güzelki ama gerçeği benim yüzümden kabusa dönüşecek diye korkuyorum! Kardeşini ne kadar sevdiğimi tahmin bile edemezsin.

Yanından ayrılıp kızları bulmaya çalıştım. Bir az ileride yürüdüklerini gördüm. Y/N ağlıyor muydu?

JK: Y/N!

Birden durmuştu ardından arkasına bakmadan koşmaya başlamıştı. Koşup Miranın yanına gittim.

JK: nesi var?

Mira: konuşmalarınızı dinledi.

JK: ne? Sonuna kadar mı?

Mira: bilmiyorum en son Jimin aldatmaktan korkmadığını falan söyledi.

Koşarak Y/N'in peşinden gittim. Madem dinlemeye başladın sonuna kadar dinle işte sonra yanlış anlıyorsun her şeyi. Yorulup bir kenarda durunca hemen ona yetişip kucağıma aldım.

Y/N: bırak beni!

JK: dinle!

Y/N: beni sevmiyorsun eğlence için benimle işte!

JK: konuşmalarımızın diğer kısmını da dinleseydin seni ne kadar çok sevdiğimi ve sana iyi bakamamaktan korktuğum için evlenmekten korktuğumuda anlattığımı duyardın!

Şimdi sakinleşmişti işte. Kucağımdan indirip göz yaşlarını yavaşça silip alnından öpmüştüm.

JK: sen iste ben seninle şimdi evlenirim. Yeterki beni bırakma.

Y/N: tamam özür dilerim. Seni zorlamak istemiyordum aslında.

JK: hayır sen zorlamadın beni.... şey şu çocuk yapma konusu. Galiba en çok onun için heyecanlıyım.

Güzel gülümsemesi ile bana sarılınca saçlarını koklayıp öptüm....

Kestik🎬

Sınır: 210 vote

Bu bölüm gerçekten uzun oldu. 800 kelime yazmışım🤯

Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin