Aradan aylar geçmişti. Abim hala bir az Jungkook'a sinirliydi ama eskisi kadar değil. Jungkook bana evlenme teklifi etmişti. Her şeyin başladığı yerde. Yani köyde. Taehyung ve Eunha sonunda bir birlerine açılmışlardı. Abim ve Mira zaten hepimizden en öndeler. Mira hamileydi.
Düğünümüzü o köyde yapmaya karar vermiştik. Köyü çok güzel bir hale getirmişlerdi. Bir sürü çiçek ve ışıklarla süslemişlerdi. Heyecandan gelinliğimin eteğini sıkarken içeriye kızlar girmişti. (Az kalsın gızlar yazacaktım)
Mira: sonunda evleniyorsun küçük kız.
Y/N: çok heyecanlandım.
Eun: Jungkook tuturdu seni görücem diye zor tutuyorlar onu odada.
Y/N: 5 dakika daha sabredemiyor!
Hazırlıklar bittiğinde çıkmak için hazırdım. Jungkook yanıma gelip elini bana uzatınca elinden tutum. Dışarıya çıktığımızda herkes alkışlamaya başlamıştı.
İmzalarımızı attıktan sonra Jungkook beni öpmüştü. Mal gibi alnımdan öpmesini beklerken dudaklarımı öpmüştü bunca insanın önünde.
Dans etmeye başlamıştık bizimle beraber diğerleride dans etmeye başladı.Mia: a~ sesim geliyor mu?
Hepimiz durup Mikrofonu eline almış Mia'ya dikkatlice bakıyorduk.
Mia: şey aslında Jungkookcuğum ile ben evlenecektim.
Hepimiz gülmeye başlamıştık. Sanırsam kocamla evlenmek isteyen bir sürü kişi var dikkatli olmalıyım.
Mia: ama o daha güzel birisi ile evlendi. Onlar mutlu olmayı en çok hakeden kişiler.
Y/N: gel buraya.
Mikrofonu bırakıp yanımıza koştu onu kucağıma alıp öptüm. Mia gibi bir kızım olmasını isterdim.
Mia: müsadenizle kız kardeşimin yanına gitmeliyim sanırsam düğün pastasını çalmaya çalışıyor.
JK: iyi git bakalım.
8 ay sonra
Bilmem kaçıncı denememizden sonra sonunda hamile olmuştum sanırsam. Aslında evliliğimizin ilk haftalarında başlamıştık ama olmamıştı. Doktora gittiğimizdede kısır olduğumu söylemişti.Bu durum hem beni hemde Jungkook'u yıkmıştı. Tedaviye başladım ilaçlar aldım. Umarım iyileşmişimdir.
JK: hayatım hazır mısın?
Y/N: ya yine aynı şeyleri söylerse doktor?
JK: ben eminim bu sefer hamilesin diyecek.
Umarım öyle der. Doktora gittiğimizde karnımı kontrol etti. Ekrana daha dikkatli bakmaya başlayınca merakla söyleyeceklerini bekliyordum.
Dokt.: tebrik ederim hamilesiniz.
Y/N: yinemi olmadı ya!
JK: aşkım hamilesin dedi.
Doktordan çıkmıştık ve ben hala olayın şokunu atlatmaya çalışıyordum. Hamilemiyim! Karnımın içinde küçük bir çocuk mu var yani? Nasıl olur ya?...
JK: aşkım... doktor hamilesiniz dedi değilmi? Yani başka bir şey demedi?
Y/N: demedi galiba... hamileyim.
JK: baba oluyorum.
Jungkook kendine yeni yeni geliyordu galiba birden durup beni kucağına almıştı ve döndürmeye başlamıştı.
Y/N: Jungkook kusucağım şimdi dur.
JK: özür dilerim canım aşkım. Arabaya kadar seni kucağımda yaşıyayım mı?
Y/N: arabanın önündeyiz zaten.
JK: baba oluyorum sonunda. Bak benim spermalarım çok güçlüdür üçüz veya dördüz doğurursun kesin.
Y/N: Jungkook!
Evimize gidip diğerlerinide çağırdık ve bu güzel haberi onlarlada paylaştık. Her kes o kadar mutlu olmuştu ki. Jungkook heyecandan gece gündüz uyumuyordu etrafımda koşuşturup bir şeye ihtiyacım olup olmadığını soruyordu. Bazenleride elbisemi kaldırıp karnımla konuşuyordu. Aslında onun bu hallerini çok seviyordum. Eminim ki bebeğimize çok iyi bir baba olacaktır.
Son🎬
Yine başka bir hikayenin de sonuna geldik😢
Yeni hikayeme bir göz atarsanız sevinirim🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*
AksiyonKüçük ve ısız bir köydeki insanlara yardım ederken başımın belaya gireceğini hiç düşünememiştim.