26

12.2K 579 448
                                    

JK: Eğlencenize devam edebilirsiniz. Ben geldim diye suratınızı asmayın.

Diğerleri korkuları yüzünden Jungkookun dediğini yapıp eğlenmeye devam ettiler.
Y/N: neden geldin?

JK: bak şimdi çok mantıklı bir cevap vereceğim. Sana ne?

Y/N: herkesin huzurunu bozuyorsun!

Mia: Jungkook oppa geldi!

Mia koşarak Jungkook'un kucağına atlayınca şaşırmıştım ne ara bu kadar samimi oldular ki? Özellikle Jungkook Mia ya neden bu kadar iyi davranıyor. Kesin kandırıp kaçıracak!

Mia: gelmeyeceksin sandım.

JK: geldim işte.

Mia: ama geç geldin mumlar üflendi hediyeler açıldı hiç birine yetişemedin!

JK: trafik vardı anca yetiştim.

Mia: trafik ne?

JK: bir sürü araba vardı ve hepsi sıkışmıştı ve çok yavaş hareket ediyorlardı.

Mia: tamam affetim. Jungkook oppa biliyor musun ben büyüyünce seninle evlenmek istiyordum.

JK: ah öylemi?

Mia: evet ama bizimkisi imkansız aşk.

Gülmemek için kendimi zor tutuyorum imkansız aşk diyor ya nerden öğreniyor böyle şeyleri? Jungkook'ta dudaklarını bir birine bastırarak gülmemeye çalışıyordu.

JK: neden imkansız aşkmış peki?

Mia: çünkü seninle Y/N abla evlenecekmiş.

Birden ciddileştim. Nerden çıktı bu şimdi? Jungkook kesin bu konuyu ciddiye alıp benimle dalga geçecek kahretsin!

Y/N: eh... M-Mia ne saçmalıyorsun sen?

Mia: yalan mı? Jungkook oppa ile evlenmek istediğimi söylediğimde kızmıştın bende seninle evlenmesini mi istiyorsun dedim seninde yüzün kızarmıştı.

Jungkook'un sırıtarak bakması hiç hoşuma gitmiyordu.

Y/N: Mia bak Zoe seni arıyor hadi yanına git!

Mia: tamam.

Mia Jungkook'un kucağından inip koşarak uzaklaşmıştı. Jungkook bana dahada çok yaklaşarak benimi kollarının arasına almıştı. Dudaklarıma yaklaştığında başımı geriye doğru çektim.

Y/N: ne yaptığını sanıyorsun?

JK: ne o? Evlenmek istediğin adamla öpüşmeyecek isin?

Y/N: Jungkook insanlar bakıyor çekil!

JK: ha insanlar bakmasalar öpeceksin yani?

Dudaklarıma dahada çok yaklaşırken kokusunun etkisi altında kalmıştım. Öpmesine izin versem ne olacak ki? Sadece bir öpücük daha öncede öpmüştü bir şey olmuyor... sadece bir öpücük...

Dudaklarıma yaklaşmasına izin verirken gözlerim çoktan kapanmıştı. Ağızım yarı açık kokusunu burnuma çekiyordum.

Eun: Y/N?

Arkadan gelen ses ile Jungkook'u iterek ondan ayrılmıştım. Başımı döndürmüştü resmen! Az önce ne oldu? Ne kadar kolay bir şekilde beni etkisi altına almıştı?

Mira: ne yapıyorsunuz siz orda?

Y/N: ş-şey... g-gözüme bir şey kaçtıda... Jungkook ona bakıyordu.

JK: öylemi yapıyordum.

Y/N: öyle yapıyordun.

JK: öyle yapıyormuşum.

Mira: Y/N artık gidelim mi? Malum yol baya uzak şimdi yola çıksan saat 3'te eve varırız her halde?

Y/N: ne gerek var kalalım burda. Hem yarında okulu açıcam hastalara bakacam burda kalırız işte.

Eun: olur da arabada mı yatacağız?

JK: yok canım Y/N eskiden sabah akşam burdaydı eminim kalacak bir yer bulmuştur orda kalırız hep beraber!

Y/N: pardonda sen neden kalıyorsun.

JK: baya uykum geldi şimdi yola çıksam sabaha eve varırım o yüzden burda kalmaya karar verdim.

Y/N: araban baya büyük orda geceni geçirebilirsin.

JK: şimdi sen varken ben neden yalnız yatıyorum ki birlikte uyuruz işte. Hem özlemişsindir beni?

Y/N: özlemedim! Hem seni neden özleyeyim ki?

JK: evlenmek istediğin kişi olduğum için olabilirmi?

Gözlerimi devirip partiyi sonlandırmaya gittim çünkü saat baya geç olmuştu. Eşyaları toparlayıp eskiden hep kaldığım o eve girdik benim kaldığım odaya girip oturduk.

Eun: ee biz bu eteklerle mi yatacağız burda?

Y/N: benim burda pijamalarım vardı.

Pijamaları çıkarıp kızlara verdim kendimede alıp tam üzerimi çıkaracakken kapı açılmıştı.

JK: hadi yatalım artık çok yoruldum.

Jungkook gelip kendini yatağa atmıştı.

Y/N: Jungkook çıkar mısın? Burda biz yatacağız!

JK: buraya iki kişi anca sığar be!

Y/N: tamam o zaman çık git.

Yatağa daha çok yayıldığında kızlarla odadan dışarıya çıktık. Sun teyzenin odasında üzerimizi değiştirdik.

Y/N: ya Sun teyze biz senin odanda kalabilir miyiz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Y/N: ya Sun teyze biz senin odanda kalabilir miyiz?

Sun: tamam ama burayada iki kişi sığar.

Mira: ne yani biri iz o adamla aynı odada mı kalacak? Asla!

Y/N: üff tamam ben kalırım.

Mira: Y/N saçmalama!

Y/N: merak etmeyin daha öncede kaldım şimdide kalırım.

Eun: ay üzerini değiştirsen mi?

Y/N: başka pijama olmadığı için giydim bunları zaten. Neyse iyi geceler.

Odadan çıkıp kendi odama girdim. Jungkook gömleğini çıkarmış yatakta uzanıyordu. Derin bir nefes alıp verdim.

JK: ee daha ne bekliyorsun? Gelsene....

Kestik🎬😏

Bölümü aceleyle yazdım çünkü teyzemler gelecek ve ben muhtemelen 1 hafta boyunca hikaye yazamayacağım. O yüzden erken geldi bu bölüm. Ve bu 1 hafta boyuncada Wattpad'ı silmeye düşünüyorum malum kuzenler kurcalayabilirler hatta silmem gereken daha bir çok şey var😂

Bir hafta sonra görüşürüz🦋

Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin