15

14.1K 625 445
                                    

Jungkookun arkadaşları geleceği için Jungkook'un getirdiği elbiselerden giyindim.

Mia'nında üzerini değiştirip yatağa oturduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mia'nında üzerini değiştirip yatağa oturduk. Odaya Jungkook'un dalması ile şaşkınlıkla ona bakıyordum.

Y/N: yuh! İnsan önce kapı çalar! Ya şimdi üzerimizi değiştiriyor olsaydık?!

JK: bana bak beni buraya geldiğime pişman etmede yürü kahvaltı edelim!

Y/N: nasıl yani seninlemi yapıcaz?

JK: evet yürüyün!

Şaşırmıştım doğrusu. İlk defa bu odanın dışında yemek yememize izin veriyor. Aşağı inip kahvaltımızı ettik. Ardından Jungkook'un arkadaşları gelmişti.

JK: bana bakın şimdi kapıyı açacağım. Eğer yanlış bir hareketiniz olursa ikinizide öldürürüm!

Bizi bir güzel tehdit ettikten sonra gidip kapıyı açmıştı.

JK: hoşgeldiniz.

NJ: hoş bulduk. Jungkook... köydekilerin aç kaldığını duydum doğru mu?

Y/N: ne?! Hani söz vermiştin?!

JK: Y/N dur bi hemen harekete geçiyorsun! Hyung önce otursaydık. Dostunuz değilde düşmanınızmışım gibi davranıyorsunuz. Gerçekten kırılıyorum ama.

NJ: tamam haklısın.

İçeri geçip oturdular Jungkook kolumdan tutup ben yanına oturttu. Miayı da kucağına alıdı.

JK: hyung öncelikle ordakilere yemeklerini gönderdim. Ve onlarla ne yapıp ne yapmayacağım sizi ilgilendirmez. Onlar benim. Ve ayrıca siz bundan nasıl haberdar oldunuz?

Jin: oraya gittik. Jungkook anlıyoruz intikam peşindesin ama orda küçük çocuklar var!

JK: tamam bundan sonra yiyeceklerini her hafta göndereceğim! Oldumu?

JM: Y/N... nasılsın?

Y/N: i-iyim.

JUNGKOOK'un anlatımı
Geldiklerinden beri Jimin hyung Y/N'a bakıyordu. Zaten aralarından en çok o Y/N ile ilgileniyor. Eğer Y/N'dan hoşlanıyorsa arkadaşım olmasına aldırmam dalarım!

Y/N'in bacakları çok açıktı. Birde uzun bacaklı olunca göze çarpmıyor değil yani. Eteğinden tutup aşaya çekince şaşkınlıkla bana bakıyordu. Daha sonra arkasından bir yastık alıp bacaklarının üzerine koydu.

Tae: Jungkook ile aranız nasıl?

Y/N: i-iyi.

JM: Jungkook seni burda zorlamı tutuyor? Tehdit falan ediyormu?

Yüzünü bana çevirip gözlerime bakmıştı. Sonra yüzünü Jimin hyunga çevirip cevap vermişti.

Y/N: h-hayır. Gerçekten ben çok iyim.

Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin