JK: Y/N nerde şimdi?
JM: arabada. Eve götüreceğim şimdi onu bir daha bulaşırsan ona gebertirim seni.
JK: peki onu son kez görebilir miyim?
JM: niye yaptıklarından hiç utanmadan birde karşısına mı geçeceksin?
JK: özür dileyeceğim sadece.
JM: gerek yok!
JK: sen nasıl buldun kardeşin olduğunu.
JM: şirketlerini buldum orda çalışanlara sordum soruşturdum buldum.
JK: izin verirsen Y/N'den özür dilemek istiyorum...lütfen.
Birlikte dışarıya çıktık. Arabanın kapısını açtığımda içeride 2 kız Taehyung ve Hoseok hyung vardı. Y/N beni gördüğünde hemen gözlerini kaçırıp başka bir yere baktı. Ben onun üzerinde giydiği elbiseye bakarken arkamdan Jimin hyung omzuma vurmuştu.
JK: ah... Y/N konuşabilir miyiz?
Y/N: konuşmak istemiyorum.
JK: lütfen sadece iki dakika.
Arabadan indiğinde eteğini aşaya doğru çekiştirip duruyordu. Jimin hyung hemen iki adım ötemizde duruyordu. O yüzden fazla rahat konuşamıyordum.
JK: sana yaptıklarım yüzünden çok özür dilerim. Böyle olsun istemezdim.
Şaşkınlıkla bana baktığında konuşmaya devam ettim.
JK: umarım beni affedersin. Sen affetsen bile ben kendimi asla affetmeyeceğim.
Diyip ona sıkıca sarıldım. Kulana yaklaşarak sadece onun duyabileceği bir şekilde fısıldadım...
JK: eğer kurtulduğunu zannediyorsan yanılıyorsun. Etrafındakilere çok güvenme çünkü bir gün yine benim hapishaneme geri döneceksin. Bir gün yine benim olucaksın.
Ondan ayrılıp masumca gülümsedim. Yüzünde yine aynı şaşkınlık vardı ama bu sefer korkuda vardı.
JM: özrünü dilediysen biz gidelim artık.
JK: tabi. Görüşürüz Y/N.
Diyip gülümsedim. Bir şey demeden arabaya girip kapıyı kapattı. Araba hareket edince bir kaç saniye orda gitmelerini bekleyip sonrada eve girmiştim.
Y/N'in anlatımı
Jungkook'un dediklerinden çok korkmuştum. Beni kaçırmasından korkuyorum ya bu sefer gerçekten beni öldürürse? Jimin'e söylersem belki beni korurdu. Ama söylersemde Jungkook'un ne yapacağını bilemem ki. Belki her şey daha kötü olur Jungkook Jimin'e bile zarar verebilir. Kendi kendimi korumaktan başka bir çarem yok galiba.JM: Y/N sen benim evimde kal daha güvenli.
Y/N: ha y-yok benim evimde güvenlidir. Çok korkarsam korumaları falan çağırırım.
JM: emin misin? İstersen seninle kalabilirim.
Y/N: eminim. Kızlar sizin eviniz varmı?
Mira: var ama dönmek isteyeceğimi pek zannetmiyorum.
Y/N: tamam sizde benim evimde kalabilirsiniz. Hem bende yalnız kalmam.
JM: sen adresini söyle biz götürürüz.
Adresi verdim ve bizi eve bıraktılar. Herkes şaşkınlıkla bakarken bende kapıyı açıyordum.
Tae: Y/N burası senin mi gerçekten?
Y/N: evet... neden?
Tae: bu kadar büyük bir evi daha önce görmemiştim de.
JM: babamız-... yani babandan kalan miras ev mi bu?
Y/N: evet. Buna benzer bir kaç ev arsa bir kaç milyonda para kaldı her hangi bir kardeşim falanda olmadığı için hepsi bana kaldı.
Lafı kısa kestim çünkü babamdan bana kalanlara saysaydım sabahlardık. İçeriye geçip hepimize kahve yaptım. Kahveleri içtikten sonra Taehyung, Jimin ve Hoseok gitmek için ayaklanmıştılar. Onlar gittikten sonra kızlara odalarını gösterdim.
Eun: ya Y/N gerçekten çok teşekkür ederiz. Sayende ordan kurtulduk birde bu yetmiyormuş gibi bizi evine davet ettin.
Mira: evet ya sana çok borçlandık.
Y/N: ay siz hep böyle saçmalar mısınız? Ne borcu ya kim olsa aynısını yapardı. O değilde... Eunha arabadayken sende bir şeyler fark ettin mi? Böyle bir elektriklenme gibi bir şey hiss ettinmi?
Eun: evet evet. Böyle ağır bir elektriklenme vardı arabada.
Mira: niye bana bakıyorsunuz? Özel güçlerim yok ki elektrik vereyim.
Y/N: senin ve Jimin'in arasında oluşan elektrikten bahs ediyorum canım. Fark ettinmi Eunha nerdeyse onlarla beraber bizde yanıyorduk!
Eun: evet iyiki yan yana değilde karşı karşıya oturmuşlar yoksa kim bilir daha neler olucaktı!
Mira: ne saçmalıyorsunuz! Hem kim o Jimin kişisi ya! Yol boyunca sürekli süzüp duruyordu!
Y/N: ha sen süzmedin onu?
Mira: y-yok... y-yani niye ö-öyle bir şey yapayım ki? Hem.... hem sapık olan o!
Eun: sapık olsa hepimize bakardı ama o sadece sana odaklanmıştı.
Y/N: aa Eunha söyleme şöyle görmüyor musun yanakları domatese döndü kızın!
Mira: ya! Ne var arabada bir az bakıştıysak canım! Hem Taehyung'da Eunha'ya bakıyordu bir ara gözümden kaçmadı değil!
Y/N: o~ gizli gizli flört etmeler falan noluyor size?
Eun: Taehyung ile bir ara göz göze geldik sadece onu anlatıyor. Hem ben sizin gibi öyle uzun uzun bakışmadım!
Y/N: ama kızlar... üzülerek söylüyorum Jimin ve Taehyung'un sevgilileri var.
İkisi birden "NE!" Diye bağırmışlardı. Bende dayanamayıp gülmeye başladım.
Y/N: şaka şaka! Ay yazık nasılda korktular! Neyse geç oldu ben size pijama getireyimde uyuyun.
Odamdan pijama çıkarıp kızlara götürdüm. İyi geceler dileyip odama girdim. Önce bir duş alıp sonrada üzerimi değiştirdim.
Işıkları kapatıp yatağıma girdim. Gözlerimi kapatmış tam uykuya dalacakken yakınlarımda bir şey hiss ettim. Gözlerimi açtığımda karşımda Jungkook vardı. Tam bağıracakken eliyle ağızımı kapatıp üzerime oturdu kıpırdamamam için.
Veee kestik🎬
Evet yıllar sonra geri gelen ben merhaba👋🏻
Bölümlerin geç geldiğinin farkındayım ama aklıma pek yazacak şeyler gelmiyor. Geçen haftada yazamadım çünkü okulun son haftasıydı ve ben bir kriz içindeydim😅Okullar bitti kapandı umarım daha hızlı yazıp yeni bölümleri atarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*
AçãoKüçük ve ısız bir köydeki insanlara yardım ederken başımın belaya gireceğini hiç düşünememiştim.