Y/N'in anlatımı
Jungkook Mia'yı odaya getirip sonrada odadan çıktı. Mia gelip yanıma oturdu.Y/N: bir şey yaptımı sana?
Mia: hayır çok iyi davrandı.
Y/N: çok iyi davrandı? İnanılmaz.
Mia: bana kardeşimi görebileceğimi söyledi.
Y/N: gerçekten mi?! E ama bana olmaz demişti!
Mia: sadece bir şartla izin verecekmiş ama.
Y/N: neymiş o şart?
Mia: sen onun dediklerini yapacakmışsın.
Y/N: al işte ne beklenir ki ondan!
Mia: ama sen onun dediklerini yapmazsan ben Zoe'yi göremem.
Y/N: tamam canım tamam. Ben konuşurum onunla.
Akşam odaya Jungkook girdiğinde yine beni öpüşmeye zorlayacağını anlamıştım. Elindeki poşetleri yatağın dibine koyup bana baktı.
JK: kıyafet getirdim. Pijama falanda aldım malum daha çok uzun kalacaksınız burada.
Y/N: uzun derken?
JK: belki 1 hafta belki 1 ay belki 1 yıl. 1 ömürde olabilir. Ama tabi sinirlerimi bozmazsanız yaşabilirsiniz. Belki dayanamayıp 1 ay içinde sizi gömerim?
Mia: nereye gömeceksin?
Y/N: ya korkutmasana çocuğu!
JK: ha~ Y/N hanım sizinle bir işimiz vardı çocuğun önünde mi bitirmek istersin içini yoksa başka bir yere mi geçelim?
Y/N: istemiyorum.
Mia: ya nolur yap dediklerini işte! Zoe'yi getirecek bana!
JK: bak küçücük çocuk bile senden daha akıllı çıktı!
Mia: nolur yap bir şeyler nolur.
Mia ağlayarak ellerini bir birine birleştirip yalvarmaya başladı. İnsanların ağlamasına dayanamıyorum. Heleki o kişi Mia kadar küçük biri ise.
Jungkook Mia'nın ağlayışını ve yalvarışını izlerken benimde gözümden yaşlar dökülmüştü. Sertçe yutkunup Jungkook'un yakalarından tutup kendime çektim ve istemsizce dudaklarını öptüm. Ayrıldığımda o da çok şaşırmıştı. Bir bana bir Mia'ya bakıp şaşkın gözler ile odadan çıkmıştı. Hızla Mianın önüne diz çöküp sarıldım ona.
Y/N: tamam ağlama geçti. Bak onun istediğini yaptım yarın getirir Zoe'yi belki. Yada bizi Zoe'nin yanına götürür.
Kapı yeniden açıldığında içeriye yine Jungkook girmişti ama yanında Zoe vardı. Mia ve Zoe koşarak bir birlerine sarılırken bende yerden kalkıp şaşkınlıkla bakıyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*
ActionKüçük ve ısız bir köydeki insanlara yardım ederken başımın belaya gireceğini hiç düşünememiştim.