Hıçkırıklarım duyulmasın diye elimle ağızımı kapatıp duvardaki saate bakmıştım. Saat iki olmuştu. Yataktan yavaşça kalkıp titreyen ellerim ile yerdeki kıyafetlerimi alıp giyindim. Jungkook yataktan kıpırdamaya başlayınca dona kalmıştım. Hemen odadan çıkıp Mia ile kaldığımız odaya girdim.
Ellerim titriyordu ağlamadan edemiyordum. Pijamalarımı çıkarıp duşa girdim elime şampuanı alıp her yerime dökmeye başladım. Öptüğü, dokunduğu, kokladığı her yeri. Suyun soğuk olmasını aldırmadan kendimi ovalamaya başladım. En sonunda dayanamayıp dizlerimin üzerine düştüm. Ağlayarak duşun altında öylece oturdum.
Bir az sakinleştikten sonra soğuk suyu kapatıp elime havluyu alp bedenimi kurutmaya başladım. Üzerimi giyinip yatağa Mia ve Zoe'nin yanında yattım.
Sabah kapının bir anda açılması ile hepimiz uyanmıştık. Jungkook sinirli gözüküyordu yine ne oldu da sinirini bizde çıkartacak acaba?
JK: küçük şeytan eğer kardeşinle özlemin bittiyse onu geri götürmem gerekiyor.
Mia: hayır götürme!
Zoe: gitmek istemiyorum!
Yataktan kalkıp yanına gittim.
Y/N: Jungkook daha ne istiyorsun! Dün istediğini aldın işte!
JK: hayır alamadım!
Elimden tutup beni odadan çıkarmıştı. Kendi odasına getirip yatağa itmişti beni. Sinirle üzerime doğru yürüyüp konuşmaya başladı.
JK: hani dün gece benimle yatacaktın?!
Y/N: yattım ya!
JK: Y/N benimle birlikte sabaha kadar uyumandan bahs ediyorum!
Y/N: ne fark eder?
JK: ne fark eder öyle mi?! İyi ordakiler bir hafta daha aç kalsınlarda aklın başına gelsin.
Y/N: ne demek bir hafta daha aç kalsınlar?! Ya sen dün gece benimle ilişkiye girmek istemedin mi?! Yaptım işte daha ne istiyorsun?!
JK: bana sesini yükseltme!
Dudaklarımı öpüp üzerime çıkıncı bir an paniklemiştim. Boynumu öpmeye başldı. Omuzlarından itmeye başladım ama dahada sert öpüyordu.
Y/N: Jungkook ne yapıyorsun?! Bırak beni!!
JK: dün geceki güzel anılarımızı hatırlatmaya çalışıyorum.
Tişörtünü çıkarıp boynumu öpmeye devam edince ağlamaya başladım.
Y/N: Jungkook yeter yapma! Bırak beni nolur bırak!
JK: söyle... söyle neyin inadı bu ha?...
Y/N: Jungkook yapma...
JK: bu akşam yanımda yatacaksın yoksa-
Y/N: tamam tamam yatarım. Şimdi üzerimden kalkar mısın?
JK: sen öyle güzel güzel bakınca insanın kalkası gelmiyor.
Y/N: hayır ben sinirli bakıyorum!
JK: bana hiç öyle gelmiyor güzel şey...
Y/N: k-ka-kalkar mısın?
Üzerimden kalkınca ayağa kalktım ama çıplak bedeni ile uzerime yürüyünce kendimi yatağa geri attım.
Y/N: gidebilir miyim?
JK: git.
Y/N: ö-önümden çekil.
Kolumdan tutup beni kendine çekmişti.
JK: bir daha ağladığını görmeyeyim!
Y/N: o zaman sende her fırsatta bana dokunma.
JK: ne yapacağımı sana soracak değilim. Tişörtümü ver.
Yatağın kenarına fırlattığı tişörtü alıp ona verdim ve sonrada odadan hemen çıktım. Mia ile kaldığımız odaya gittiğimde ikisi oturmuş kahvaltı ediyorlardı.
Zoe: neden ağladın?
Y/N: a-ağlamadım canım gözüme bir şey kaçtı.
Mia: hadi gelsene kahvaltımızı yiyip birlikte oyun oynayalım.
Zoe: ya yine o amca gelip beni götürmek isterse?
Mia: Y/N abla izin vermez değil mi?
Y/N: tabi canım ondan korkan onun gibi olsun! Hadi yiyip oyun oynayalım!
Kahvaltıdan sonra çocuklar yatakta zıplamaya başladılar bir an kırılacak diye ödüm kopuyor.
Zoe: sende gel!
Y/N: hayır ben çok büyüğüm yatak kırılır.
Mia: kırılmaz hadi gel!
Y/N: üff iyi.
Yatağın üzerine çıkıp zıplamaya başladım. Aslında o kadarda fena değilmiş. Yavaş yavaş dahada eğlenceli olmaya başlıyordu. Kapının açılması ile zıplamayı bırakıp kapıya doğru baktık.
JK: n'oluyor burda?! Yatağı kırmaya falan çalışıyorsunuz her halde?
Y/N: ne var. Çocuklar eğlenmek istediler eğleniyoruz işte!
JK: bana bak sen yürek mi yedin sabah sabah!
Y/N: çıkar mısın lütfen.
JK: neyse bende zaten şu kızı götürmeye gelmiştim.
Y/N: götüremezsin! Jungkook daha az önce konuşmuştuk!
JK: hayır konuşmadık. Yani bu konu ile ilgili. Yarın arkadaşlarım geliyor hatırlatayım 1 eve 1 şeytan yeterli. Eğer uslu kızlar olursanız haftada bir birbirinizi görebilirsiniz.
Zoe'yi kucağına alıp odadan çıkmıştı durdurmaya çalıştım ama boşuna çünkü bir bok edemedim....
Selam~ vote atmayı unutmayınız lütfen
Biliyorum bir sürü kişi sonraki bölümün fesat olmasını istedi ama istemeyenlerde vardı. İstesemde fesat bölüm yapamam.
1. Çok utanıyorum
2. 16 yaşından küçük kişiler vardır
3. Dediğim gibi istemeyenlerde vardıHangi hikayede hatırlamıyorum ama bir keresinde fesat bir bölüm yazdığımda gerçekten çok utanıyorum onları sonra yeniden okuyunca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adsız Köy/Mafya JJK/*TAMAMLANDI*
ActionKüçük ve ısız bir köydeki insanlara yardım ederken başımın belaya gireceğini hiç düşünememiştim.