"انا اكره نفسي"
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
terima kasih untuk 6k+ views dan 1k+ vote❤
silent readers munculkan diri jangan jadi setan terlepas dibulan yang mulia ini❤
happy fasting❤
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
Kaki aku melangkah ke arah meja makan. Sebaik sahaja tiba di meja makan, aku terlihat Jungkook sedang menikmati semangkuk cereal sambil matanya menatap ke arah sebuah buku catatannya. Mungkin nota ringkas yang telah dibuat olehnya.
Tch.
Aku tak faham manusia bijak dan nerd seperti Jungkook ini. Dekat meja makan pun sibuk nak membaca. Cubalah kau fokus pada makanan je ey.
Aku melangkah sambil bersiul merapati meja makan tersebut.
"Good morn--"
Baru sahaja aku ingin merangkul leher Jungkook dari belakang untuk menyergahnya, tiba-tiba Jungkook berdiri bersama dengan mangkuknya yang telah kosong dan melangkah pergi ke dapur tanpa menegur aku.
Aku terbungkam seketika.
DIA PALAU AKU KE SIOT?
Aku memandang ke arah susuk tubuhnya dengan tak percaya. Aku menghentak kuat kaki aku ke lantai sebelum merebahkan punggung aku pada kerusi meja makan.
Aku mencapai kasar kotak cereal dan mengisinya dengan perasaan geram sambil memandang tajam ke arah Jungkook. Hampir penuh mangkuk itu dibuatnya. Aku kemudian mencapai milk dan masuk tuang ke dalam mangkuk.
Jungkook mula berjalan melepasi meja makan. Dia langsung tidak menoleh ke arah aku mahupun menegur aku seperti kebiasaannya.
Aku kemudian menyuap bijirin tersebut dengan geram ke dalam mulut sambil mata memerhatikan gerak-geri Jungkook yang sedang merapikan rambutnya dihadapan sebuah cermin.
Aku tahu dia marahkan aku pasal semalam. Tapi boleh tak dia jangan jadi budak sangat? Merajuk bagai. Ey apa dia ingat aku nak sangat pujuk dia ke?
Maleh aku.
EH tak boleh maleh maleh. Kalau aku maleh pujuk dia, aku tak dapat duit. Ha tak boleh aku nak bersuka ria.
YOU ARE READING
✔️ bad girlfriend | jjk
Fanfiction[2020] I'm staying just because you give me all your money, darling. Bacaan 15 ke atas. started : 9 april 2020 ended : 27 october 2021 [HIGH RANKING] #3 in fanfiction #2 in jungkook cover made by copyright ©️ baeknob 2020