"I'll stay by your side. Forever."▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
3 bulan kemudian
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
"Hiks Googie~" Juliet mencuit hidung milik Jungkook. Sesekali dia ketawa berselang sedu yang hadir akibat dirinya sekarang ini dibawah pengaruh alkohol.
Jangan salahkan Jungkook. Dia sudah melarang gadis itu minum 2 botol soju di Pub kegemaran gadis itu. Namun, bukan Juliet kalau dia dengar arah Jungkook.
Gadis itu terlalu keras kepala.
Jungkook hanya mampu mengalah. Inilah rutin setiap malam Jungkook ; menemani Juliet di Pub, Club mahupun dimana-mana sahaja gadis itu ingin kunjungi ketika waktu malam. Memang taklah dia nak biarkan Juliet mengunjungi tempat tersebut seorang diri.
Dia takut jikalau ada seseorang berniat jahat terhadap gadis kepunyaannya itu.
Pada pagi hari, dia menjalankan tugas seperti biasa iaitu menjadi seorang pelajar di Kolejnya. Bulan ini, dia akan menduduki peperiksaan akhir sebelum dia betul-betul menjadi graduasi di Kolej dan bakal menjadi seorang Pilot yang ganteng. Aceh.
Manakala Juliet, dia seperti biasalah. Hari-hari dia akan melepak di rumah Jungkook dan buat seperti rumahnya. Apabila dia bosan, dia akan sesuka hati pergi shopping menggunakan kad kredit milik Jungkook.
Jungkook tidak kisah. Sebab dia sayang, dia sanggup berhabis beribu untuk memuaskan hati Juliet.
Tepat je 12 tengah malam, Jungkook membawa Juliet pulang ke rumah. Walaupun gadis itu berdegil, tapi Jungkook tetap mengheret gadis itu pulang.
Jungkook menoleh sekilas ke arah Juliet. Dia tersenyum nipis dan masih memimpin Juliet ke arah apartmentnya.
"Juon Junglebook aku nak pergi Hiks shooooopping. Hiks" hotak lu shopping pukul 12 tengah malam.
Apabila Juliet mula berkata perkataan mengarut dan mula berhalusinasi, Jungkook tertawa senang. Dia merasakan Juliet kelihatan comel dan kelakar ketika mabuk.
Sesuai tiba dihadapan pintu rumahnya, dia memasukkan password dan menolak dedaun pintu rumahnya.
Namun, sebaik sahaja dia menerpa masuk bersama Juliet ke dalam rumah.. matanya tertangkap ke arah sepasang heels lebih kuranh 2 inci itu tersusun rapi dipermukaan pintu.
Langkahnya terhenti. Saliva ditelan payah.
Mampus aku. Batin Jungkook berbicara. Malapetaka berada didepan mereka.
"Jungle-book hiks!" Juliet masih lagi didalam keadaan tidak sedarkan diri dan mula bermain dengan telinga Jungkook.
Jungkook memejamkan mata seketika dan berdoa didalam hati kepada Tuhan agar dia tidak mampus awal malam ini.
YOU ARE READING
✔️ bad girlfriend | jjk
Fanfic[2020] I'm staying just because you give me all your money, darling. Bacaan 15 ke atas. started : 9 april 2020 ended : 27 october 2021 [HIGH RANKING] #3 in fanfiction #2 in jungkook cover made by copyright ©️ baeknob 2020