she was a poem, that he's been looking for.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
Bayangkan tak dapat masuk syurga sebab jadi silent readers, tak vote dan tak komen.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
Sunyi.
Kesunyiannya ibarat ditampar malaikat.
Aku menoleh ke arah Jungkook yang sedang fokus memandu. Aku mencebik dan mula memeluk tubuh.
"Kau nak bawa aku pergi mana?" sialan. Soalan ni sudah hampir berjuta kali aku lontar kepadanya. Namun dia hanya mendiamkan diri.
Aku tidak tahu ke mana Jungkook mahu bawa aku. Apa yang aku tahu sekarang ini, aku rasa nak bagi penampar padu je dekat manusia bernama Jeon Jungkook ni.
Sampai hati dia palau manusia paling cantik kat dunia ni? Eh hareudang hareudang panas panas panas.
Jungkook membelok ke arah kiri sebelum kereta audi ini berhenti bergerak. Aku mengerutkan dahi dan melihat sekeliling.
Gelap. Pancaindera aku langsung tidak melihat suasana disekeliling aku. Namun telinga aku menangkap bunyi seperti ombak.
Aku menoleh ke arah Jungkook dengan kerutan didahi. Dapat aku lihat, urat ditangan Jungkook mula timbul akibat lelaki itu menggengam terlalu kuat stereng kereta.
Pandangan Jungkook lurus ke hadapan. Wajah beku tanpa secalit senyuman manis dibibirnya.
Aku mengeluh kecil. Aku sebenarnya rasa kasihan dan rasa serba salah sedikit dekat Jungkook.
Aku tak expact pun dia akan pilih aku berbanding keluarga dia sendiri.
Ketika itu, aku seperti ditampar satu perasaan yang hebat. Dan ketika itu juga aku sedar, cinta Jungkook pada aku terlalu kuat. Lelaki itu seakan sudah dibutakan dengan cinta disebabkan aku.
Aku menggigit bawah bibir.
"Jungkook-ssi.." Aku mula mengaturkan kata-kata dengan berhati-hati.
Jungkook yang sedari tadi hanya mengekalkan wajah bekunya, kini bertukar kendur dan mula mengeluh berat. Dia menunduk sedikit wajahnya.
"Kau.. rasa menyesal sebab buat keputusan untuk memilih aku berbanding keluarga kau sendiri?"
Jungkook mengerling ke arah aku. Anak matanya merenung tepat ke arah anak mata aku. Apa yang dapat aku perhatikan, matanya sudah kemerahan dan berair.
Dia kemudian mengalihkan pandangannya ke hadapan semula.
"A-aku.. aku tak tahu nak rasa apa sekarang ini. Aku tidak tahu sama ada tindakan aku ni.. betul atau salah. I'm losing my mind. I lost my family. I lost my everything. And I feel like I am losing myself too."
YOU ARE READING
✔️ bad girlfriend | jjk
Fanfiction[2020] I'm staying just because you give me all your money, darling. Bacaan 15 ke atas. started : 9 april 2020 ended : 27 october 2021 [HIGH RANKING] #3 in fanfiction #2 in jungkook cover made by copyright ©️ baeknob 2020