027

950 172 92
                                    

 ending?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


ending?

______

"Jeongguk tu... anak aku kan?"

Lidah aku kelu. Mata aku terbutang luas menatap ke arah iris dingin miliknya. Aku mengalihkan pandangan dan terus membuat bayaran secepat yang mungkin.

"Terima kasih." Aku tersenyum kekok ke arah remaja yang menjaga kaunter tersebut dan mengambil beg plastik yang berisi makanan yang aku beli.

Aku mula melangkah secepatnya menghampiri Jeongguk yang sedang melihat permandangan luar sambil bermain dengan permainannya.

"Kim Sooyoung!" Tangan aku diraih oleh leaki itu. Badan aku terlalu shaking ketika itu.

Aku sendiri tidak tahu kenapa aku jadi takut. Aku takut untuk mengungkapkan perkara yang sebenar kepada dia.

Dan juga takut kalau dia ambil Jeongguk dari aku.

"Kenapa lari? Jadi betul lah Jeongguk itu anak aku?"

Aku menatap ke arahnya dan merentap tangan aku hingga terlepas dari pegangan tangannya.

"T—tak. Tak bukan anak k-kau. D-dia anak aku dan Taehyung!" aku berkeras menafikan fakta sebenar.

"Jeongguk sayang. Jom."

"Eo? Abang handsome!" Baru sahaja Jeongguk mahu berlari anak ke arah Jungkook dan memeluknya, aku terlebih dahulu menghalang.

"Kita balik ye sayang. Papa suruh balik." Aku tersenyum ke arah Jeongguk.

Gerakan Jeongguk terhenti. Dia mula rasa seram sejuk apabila mendengar mamanya berkata papanya suruh balik.

"Bye abang handsome.." Suaranya sayu sambil melambai-lambai ke arah Jeongguk.

"Juliet." Aku mengabaikannya dan mula keluar dari kedai serbaneka itu. Aku mula melangkah menghampiri kereta milik aku.

Aku tahu, dia sedang ikut aku dari belakang.

"Gguk duduk dalam kereta kejap. Mama ada nak cakap something dengan uncle tadi tu."

"Bukan uncle mama! Tapi abang handsome teheee~" Ujar Jeongguk dengan polos. Aku tersenyum sayu sambil menutup pintu kereta.

Aku menoleh ke arah Jungkook yang sedang berpeluk tubuh sambil memandang ke arah aku dengan dingin.

"Kau nak apa lagi Jungkook? Aku dah cakap dekat kau. Dia bukan anak kau!" Aku berkeras-keras menafikan fakta sebenar.

"Nama dia.." Jungkook mula melangkah menghampiri aku. Setapak demi setapak.

"Hidung dia.."

"Mata dia..."

"Bibir dia..."

✔️ bad girlfriend | jjkWhere stories live. Discover now