He was a poem, but she couldn't read.▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
Silent readers please vote :"(( minta vote je :"(( tolonglah saya tak minta awak bayar pun just nak awak vote je :"((
ke silent readers ni sebenarnya copycat?
oh ye. meh sini. aku ajar cara vote.
1). tap screen phone awak
2) sila pandang bahagian bawah, jikalau nampak sesuatu bentuk bintang itu, sila tekan.
3) maka anda sudah vote!
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
"Jebon ni pergi mana tak reply whatsApp aku. Ey," Jimin merungut dan mula membebel apabila sahabatnya langsung tidak tahu erti reply itu.
Dia mencarut kecil apabila mesej yang dihantar hanya bertanda satu tick. Sudahlah Jungkook ini, spesies tutup bluetick. Ey.
Dari semalam lagi, dia spam si Jeon Jungkook itu. Namun, dia langsung tidak dapat sebarang kata balas dari lelaki itu.
Jimin mencebik. Jungkook ni pun, Jimin cuma mahu tanya betul ke idol kegemarannya Kim MinJaeEunKook dari kumpulan astro17nctbts tu pergi club catur di Itaewon ketika covid-97 ini?
Dan juga ingin mengajak Jungkook memaki Duckpatch yang tak sedar diri yang mereka juga keluar ketika covid-97.
Semejak pkp semua jadi bodoh- afi 2k20
Namun hambar, lelaki itu langsung tidak menunjuk tanda-tanda online.
Hanjir. Buang jelah phone tu.
Jimin menyandarkan tubuhnya pada kepala sofa dirumahnya itu. Sementara menunggu Jungkook reply mesejnya, dia mengusya status teman sekolejnya.
"Apa bodoh. Spam pasal kaachi, macamlah chunseo nak notice engkorang." Jimin mula merungut apabila statusnya penuh pasal idola kpop pujaan ramai ketika ini.
Seakan dia lupa...sudah masuk 2020 ini, whatsApp masih mempunyai function block dan mute. Seakan dia lupa, dia boleh sahaja mute atau block atau lagi senang delete jelah number tu anjir. Sibuk nak complaint apahal?
Lepastu up twitter kata orang yang tak minat kaachi ni limited edition.
Trick nak dapat retweet dengan like dekat twitter. Puih.
Locals pun bosan dengan kebodohan orang seperti Jimin ini.
Sedang Jimin merungut pasal Kaachi dan berniat mahu membuat satu account palsu untuk mengecam kaachi serta coki di Instagram, loceng rumahnya berbunyi.
Ah ding dong~
Jimin mengerutkan dahi. Dia kemudian melangkah ke arah pintu utamanya.
Dia melihat ke arah camera loceng untuk melihat siapa yang datang rumahnya. Kalau bebudak yang datang sebab nak beraya, dia sudah siap sedia untuk menghalau dan mengatakan bahawa rumahnya banyak virus kebodohan.
YOU ARE READING
✔️ bad girlfriend | jjk
Fanfiction[2020] I'm staying just because you give me all your money, darling. Bacaan 15 ke atas. started : 9 april 2020 ended : 27 october 2021 [HIGH RANKING] #3 in fanfiction #2 in jungkook cover made by copyright ©️ baeknob 2020