8.BÖLÜM - SEVGİLİ OLMANIN YOLLARI

8.8K 811 127
                                    

Uuu çok uzun bir bölüm gelmiş :) yine çok hızlandık ve bekletmiyorumdur umarım.

***

Karşısında oturan adam kaşlarını çatınca, Erdi de kaşlarını çattı. Sonra da “Ne yani korkmalı mıyım?” dedi.
Adam birden karısına döndü, “Ecrin!” diye bağırdı.
“Efendim Cem, neden bağırıyorsun Allah aşkına? Dibindeyim zaten.”

“Kapımızda ne yazıyor Ecrin ne? Lan ben Ernez Aşk Doktorluk sitesi açtım da haberim mi yok? Sevgili olan olamayan buraya geliyor anasını satayım. Kardeşi ayrı abisi ayrı.”
“Şimdi abi benim durumum farklı. Sende malum önceden benim gibiydin.”

Ecrin öfkeli bakışlarını kocasına çevirince, Cem öksürmeye başladı. “Şey... Şimdi biz çok da o döneme girmiyoruz. Malum o E.Ö. dönemi. Sevgili olduğumuz gün bizim miladımız da.”
“E.Ö. ne lan?” dedi Erdi yüzünü buruşturarak.
“Ecrin’den Önce, demek işte!” diye çıkıştı. “Neyini anlamadın? Milattan önce gibi. E.Ö. – M.Ö. anladın?” derken göz kırptı.

“Allah’ım sen biliyorsun niyeti. Doğru yerde miyim acaba?”
Cem hafifçe eğildi, “Yalnız Erdicim yavrucum benim anlamadığım senin babanda aynı bok-yani ballı yoldan geçmedi mi? Ondan neden gidip yardım almıyorsun?”
“Mira Beyoğlu da benim annem.”

“Ecrin Ernez de benim karım. Daha tehlikelidir. Koltukta yatırıyor beni.”
“Ya Cem abi ben sadece azıcık tüyo isteyeceğim. Malum ilk defa sevgilim oldu. Nasıl davranmam gerekiyor, bilmiyorum. Yani ben Ecrin’den Sonra’yı soruyorum aslında. Bence makul.”
“Evet mantıklı. Doğru söylüyorsun.” Ecrin’e döndü, “Ecrin!” diye bağırdı, “Bence bunda bir sakınca yok. Senden sonrayı soruyor sonuçta!”

“Yok Cem aşkım yok da-“ adama yaklaştı ve tüm gücüyle, “Bağırma Cem! Bağırma!” diye gürledi.
“Bağırma diyene bak, kulağımı becerdi.” Sonra Erdi’ye döndü, “Peki hangi kısmı soruyorsun?”
“Sevgili olma kısmını. Ben ne bok yiyeceğimi bilmiyorum çok affedersin! Mesela buluşacağız, ne yapacağım, ne edeceğim bilmiyorum. Ben kadınlarla yatak odası dışı faaliyette çok bulunmadım,” deyince Ecrin öksürdü. “Ne Ecrin teyze Allah’ın ve sülalemin bildiğini sizden mi saklayacağım? Öyle yani.”

“Hımm...” dedi Cem düşünceli bir şekilde. “Peki kayda geç çocuğum, Cem Ernez Sevgiliye Kur Yapma Dersi Konu 1 -Çiçek.”

***

Erdi kızın kapısının önüne arabasını park edip, yandaki çiçeğe baktı. “Çiçek tamam.”

CE: Kızlar kendine güvenen erkekleri sever. Zayıf ve pasif, özellikle tutkusuz erkeklerden hoşlanmazlar. Ama havalı olma, sadece cool ve tutkulu ol.

Üstüne başına baktı, “Havalı bir tavır takınmıyoruz ama cool oluyoruz ve tabiki tutkulu... O tutku doğuştan var, sıkıntı yok. Özlem, ikinci ders. Evet özlediğimizi belli ediyoruz.” Telefonu eline aldı.

E: “Geldim. Geleyim mi geliyor musun? :) çok özledim de...”
L: “Kapıdayım Erdi, gelme :P”
E: “O dilini...” -Tutkulu oldu mu ki acaba?

Erdi oflayarak telefonu tekrar yerine koydu. Daha erken gelseydi iyiydi. Kapıdan çıkan kızı gördüğünde ise yeniden gülümsedi. Ne tatlıydı öyle.
Hemen arabadan inip kızı kollarına aldı, “Hoşgeldin, çok özledim.”
“Hoşbulduk,” dedi Leyla şaşkınlıkla. “Aylar mı geçti de haberim yok? Bu ne özlem?”

Erdi hemen kızdan ayrıldı, “Sevgililer öyle sarılır, tutkulu ve özlem dolu? Yani sonuçta sevgili olunca bir saat bile görmesen özlersin onu. Sen özlemedin mi?”
Leyla gülümsedi, “Özledim, bende özledim de...”
“O ‘de’ ne Leyla’m, hoşlanmadım da,” diyerek kızın taklidini yaptı.
“Garipsin. Yani ne bileyim-”
-Cool ol.

BAL ARISI * B.A.S. IV - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin