14.BÖLÜM - SEVGİNİN SON DEMLERİ

7.7K 737 86
                                    


Gidiyorum adam,

Tutmayacak mısın ellerimi...

Bak tükendim, bittim

Bu sevgimin son demleri...

***
Şöminedeki ateşi izlerken kucağındaki kızın saçlarını okşuyordu. "Leyla..."

"Efendim."

"İyi ki hayatımdasın," dedi kıza sıkı sıkı sarılarak.

"Sen de öyle Erdi. Sende iyi ki hayatımdasın."

Çalan telefonla Erdi arkasına bakarken, Leyla da doğrulmuştu. "Annem," dedi Erdi gözlerini devirerek ve çalan telefonu cevapladı, "Efendim Mira Beyoğlu."

"Kız mı kaçırdın?" diye cırladı kadın telefonda.

Erdi yutkundu, "Ne? Ne kız kaçırması anne ya, saçmalayın."

"Abin dedi. Seni aramış, yanındaki kız 'beni kaçırıyor' diye bağırmış! Leyla nerede? Ona ne oldu?"

Erdi oflayarak geriye attı kendini, "Yanımdaki Leyla zaten anne. Kimseyi de kaçırdığım yok. Abim yanlış duymuş, saçma sapan aktarmış. Her zamanki hali."

Mira elini kalbine koyup, rahat bir nefes aldı, "Oh çok şükür. Ay yüreğime inecekti."

"Hayır, abim bunu dedi hadi varsayalım, saçmaladı. Sen nasıl inandın onu anlamıyorum. Sen zeki bir kadınsın Mira Beyoğlu ve hadi kocanı bekletme gidin uslu uslu oynayın oyuncaklarınızla."

"Edepsiz." Erdi kahkaha atınca kadın daha da sinirlendi, "Yarın akşam geleceksiniz değil mi?" diye çemkirdi.

"Evet. Leyla ile geleceğiz. Biz bir karar aldık," dedi kızın yanağını okşayarak, "Onu sizinle paylaşacağım."

Kadının birden gözleri parladı, "Neymiş?"

"Sürpriz anne!"

"İpucu?"

"Asla!" dedi Erdi gülerek.

"Peki, merakla bekliyorum!" diye heyecan içinde konuşup, telefonu kapattı.

Erdi yeniden kızı kollarına aldı, "Onlara söylememde bir sakınca yoktur umarım. Sonuçta sık sık evime girip çıkıyorlar. Eninde sonunda öğrenecekler."

"Evet, haklısın. Bakalım bizimkiler nasıl karşılayacak."

Erdi kız görmese de hayretle kaşlarını kaldırıp, gülümsedi, "Ya sen beni seviyordun? Yani öğlen o ormanda öyle bir şeyler duydum sanki."

Leyla başını kaldırıp, ona baktı, "Seviyorum zaten manyak! Hem de çok."

Adamın tebessümü, sesli bir gülücüğe dönüştü, "O zaman neden babana beni öldürmesi için neden veriyorsun birtanem? Anlamadım da orayı tam olarak."

"Ben mi seni öldürtmeye çalışıyorum? Neden?"

"Hayatım, baban sevgilin olarak beni benimsemedi malum. Sevgilinle aynı evde yaşayacağını söylersen sence de beni öldürmez mi? Yani düşününce de hak vermemek elde değil. Bizim kızımız olsa, bende izin vermem."

Leyla tam olarak doğrulup, ellerini beline koydu, "Ha izin vermezsin, ama benimle aynı evde kalıyorsun! Ne hoş ya!"

"Ama eminim kızımız da böyle bir şey için arayıp benden izin istemez. Çünkü hiçbir baba izin vermez." Kızı tutup kucağına çekti, "Sende izin alma! Dün geceden sonra sensiz bir gece bile geçirmek istemiyorum."

BAL ARISI * B.A.S. IV - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin