11.BÖLÜM - TARİH TEKERRÜRDEN İBARETTİR

8.4K 812 191
                                    

Uuu... Bölüm gelmiş :)))

***
Erdi odanın içinde dört dönüyor, sürekli banyonun kapısına bakıyordu. Aslında kısa süren ama Erdi’ye asır gibi gelen zamanın ardından kapı açılmıştı.
Leyla üzerindeki tişörte baka baka çıkıp, “Ya sanki çok mu uzun bu? Rahat edemeyebilirim,” dedi.
Erdi’nin gözleri kocaman açıldı, “Pardon ama iç çamaşırlarınla yat istersen, bundan kısası yok çünkü!” diye çıkıştı kıza. Nasıl uyuyacaktı hiç bilmiyordu ve şuan çok ama çok öfkeliydi.

“O da olurdu da,” derken tişörtü hafifçe kaldırdı, “İç çamaşırım müsait değil string giyiyorum ben,” dedi masumca.
Erdi yutkunarak eli ile boğazını ovaladı, “String diyorsun.”
“Evet, string.”
“Allah  benim nasıl belamı verdiyse, o stringlerin de belasını versin Leyla, hadi gir uyu. Ben salonda yatacağım!”

Leyla gözlerini kırpıştırdı, “Ama ben korkarım.”
“Kork Leyla’m kork zaten!” diye bağırdı, sonra kıza yaklaşıp eğildi ve sessizce çıkıştı “Çünkü benimde kendimden inan ödüm kopuyor!” odadan çıktığı gibi kendini salondaki koltuğa attı. Sabaha kadar da uyuyamayacağı için Cem abisinin ebesinden başlayıp, kendi şansına kadar ne kadar şu durumu etkileyen faktör varsa hepsine küfretti.

***

“Sanal seks nasıl yapılır? Hah! Buldum! Tıkla! Oha!”
Leyla cep telefonunun ekranına çıkan görüntülerle yüzünü buruşturdu. Erdi’nin evinde kalmakta işe yaramamıştı. Sabah kahvaltıya kız kardeşini çağırmış, öğlen olmadan da evden kaçıp gitmişti. Şimdi geriye tek bir seçenek kalıyordu, Ecrin teyzesinin söylediği şeyi yapmak.
Sanal seks.

“Bu da iğrenç ama ya!”
“Leyloş!” diye bağıran sesle hemen ekranı kapadı. Okulda öyle şeylere bakmak çok da akıl karı değildi.
Sevimli bir şekilde sırıttı, “Türkan nasılsın?”
“Biz iyiyiz kuzum asıl sen nasılsın? İyi ki bir sevgilin oldu ha, hepimizi unuttun.”

“Ya çok haklısın, ama en yakın zamanda telafi edeceğim.”
Türkan kızın elini tutup, çekiştirdi, “En yakın zaman bu zaman! Hadi bize gidiyoruz. Yarın cumartesi ve bizimsin.”
Leyla elini çekip hemen savunmaya geçti, “Türkan çok isterdim ama yarın Ada ablam, kardeşi ve eşi ile gelecek. Bugün temizlik falan yapmam lazım.”
“Aaa! Ama...”
“İnan Erdi ile alakası yok. Bu akşam onunla da görüşmeyeceğim.”

Arkadaşını zar zor ikna edip, eve geldiğinde önce tüm evi güzelce temizledi. Temizlerken de genelde sadece tişörtü ile kaldığından bol bol fotoğraf çekilip, adama gönderdi.

L: “Temizlikte son durum! -Fotoğraf.”
L: “Leyla . Temizlik :) – Fotoğraf.”
E: “Ellerimize sağlık hayatım! Bendeki son durumu görmek istemezsin! Bende temizlik yapıyorum ama evde değil, banyomda. Hadi sana kolay gelsin -Kızgın emoji.”

“Ne demek istedi şimdi anlamadım. Yine mi etkilenmedi? O kızgın emoji ne yani?”
Temizliğini bitirip duşunu aldı ve üzerine sardığı havlu ile yatağa oturup telefona baktı. “Şimdi tam sırası!” diye şeytanca sırıtan iç sesine “Kes sesini sen!” diyerek çemkirdi. Sonra “Yapabilirsin!” diye mırıldanıp, görüntülü olarak adamı aradı.
Üçüncü çalışta açılmıştı telefon, “Aşkım?” Elindeki kahveyi ağzına götüren adam kızın halini görmesi ile içtiği kahveyi püskürttü.

“Erdi oğlum iyi misin?”
Erdi annesine bakıp, sırıttı. “İ-iyiyim anne!”
“Hii! Annenler mi orada?” diye bağıran kıza, “Sus sen sarı şeytan sus!” dedi ve üstünü peçete ile silerken müsaade isteyip, odasına çıktı.

Mert karısına bakıp, “Ne oldu şimdi anladın mı sen?” diye sordu.
Mira ‘bilmiyorum’ der gibi dudaklarını büzüp, omuzlarını silkti. “Leyla aradı o kesin de...”
Mert gülerek başını salladı, sonra karısını kollarına aldı, “Bu çocuğun aşık olacağına hayatta inanmazdım. Ama galiba olmuş.”

BAL ARISI * B.A.S. IV - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin