Hoofdstuk 3: Ik heb een plan

2.7K 106 3
                                    

POV Babs

Ik vroeg weer aan Chloë of ze met mij naar het concert ging. “Uuuuhhmm…”zei Chloë. Komaan alsjeblieft zei ik. “Sorry Babs, vraag iemand anders want ik ga niet mee.”zei Chloë. Ik stond buiten en Chloë deed de deur toe.

Ik ging naar beneden, ik zei dag tegen haar moeder en ging naar huis.

Ik was thuis en zat op mijn kamer. Als Chloë denkt dat ik het hierbij laat dan zit ze fout. Ik heb nog tijd het concert is morgen. Wacht wat?! MORGEN!! Ik ging meteen naar beneden en ging naar mijn ouders. Is morgen echt het concert vroeg ik aan hun. “Ja ik denk het wel en gaat Chloë nu mee naar het concert?”vroeg mijn mama. Nee…maar ze zal wel mee moeten ze is mijn vriendin zei ik tegen mijn mama. “Bel en vraag of ze morgen mee gaat naar Starbucks, ik bedoel we gaan eerst naar Starbucks voor we naar het concert gaan he”zei mama. Ja dat is waar en als ze dan denkt dat we naar haar huis rijden, gaan we eigenlijk naar het concert. Dat is echt een geweldig idee mama zei ik en gaf haar een knuffel.

Ik ging naar boven pakte mijn gsm en belde Chloë op...

Heee Chloë

Ja?! Wat is er Babs?

Wil je morgen mee naar Starbucks?

Ik weet niet, morgen om hoe laat?

Morgen om 8:00 zou mijn mama u ophalen

Wacht ik ga vragen of ik morgen iets moet doen he, wacht even he

Oke

Ja het gaat, morgen zou ik naar een verjaardagsfeestje gaan van een vriend van men zus maar ik ken die toch niet zo goed dus dat is goed.

Oke joepie zorg dat je om 7:30 klaar bent he

Jaja tuurlijk tot morgen

Ja tot morgen

Ik ging terug naar beneden en zei tegen mijn mama dat Chloë mee ging. “Oke is goed Babs”zei mijn mama en ging terug naar mijn kamer.

Morgen word het echt geweldig, Chloë zal niet weten wat haar te wachten staat. Ik ga nu slapen, want morgen word het een grote dag.

We were best friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu