Hoofdstuk 26: Ontbijten met iedereen

1.3K 51 10
                                    

POV Babs

Ik ben wakker geworden door het gesnurk van Ni. Ik keek op mijn gsm en zag dat het 9:00 was. Tijd om op te staan dacht ik bij mezelf. Ik stond op en nam nieuwe kleren uit de kast en ging naar de badkamer.

Ik keek in de spiegel en ik had wallen onder mijn ogen. Ik heb niet kunnen slapen, ik had een nachtmerrie. Ik besloot om een schuimend bad te pakken dus liet ik warm water stromen in het bad, deed mijn kleren uit en stapten in het bad. Het warme water maakte me wakker en voelde lekker ontspannend aan.

Ik was klaar en kwam uit de badkamer op weg naar beneden naar de keuken.

“Goedemorgen”zei Chloë heel opgewekt. Goedemorgen zei ik terug. “Gaat alles wel goed met je?”vroeg Chloë aan me. Ja hoor alles gaat prima zei ik terwijl ik loog. “Oke”zei Chloë met een blik die zei ‘Ik snap het je wilt het niet zeggen’. “Kun jij rest wakker maken?”vroeg Roos aan me die blijkbaar aan het meehelpen was aan het reuze ontbijt dat Chloë maakt. Ja tuurlijk zei ik. “Wacht”zei Roos. Ja wat is er Roos vroeg ik. “Ikke papa wakker maken”zei Roos en ging rustig naar boven terwijl ik achter haar liep.

POV Roos

Ik stap rustig kamer papa binnen. Hij slaapt. Ik ging naar bed van papa en zei wakker worden papa. Papa zijn ogen waren toe dus zei ik weer wakker worden. Papa slaapt diep.

Ik kroop op bed van papa en knuffelde hem. Papa liet mij schrikken,want hij doet zijn armen om me heen. “Papa is wakker, sowie Roosje ik jou laten schrikken”vroeg papa. Ja papa mij laten schrikken zei ik. “Sowie Roosje, knuffel?”zei papa. Nee papa naar mama voor eten zei ik. “Oke”zei papa en gaat naar beneden met alleen een kort broekje aan. Ik volgde papa tot aan beneden en ging zitten aan tafel.

POV Babs

Ik was boven en pakte een megafoon die ik nog ergens in de kast vond en begon te spreken door de megafoon. WAKKER WORDEN, WAKKER WORDEN SLAAPKOPPEN!!! Ik hoorde Liam uit de kamer komen en roepen “Moest dat nu echt zo, Babs” Ja dat moest echt zo zei ik tegen hem met een ondeugende glimlach. Zayn kwam boos buiten en pakte de megefoon af en maakte hem kapot en zei ”Nu zal het nooit meer terug gebeuren.” IDIOOT!!riep ik nog voor te lachen naar Zayn, maar hij kon er blijkbaar niet mee lachen. “Dankje Zayn”riep Louis vanuit zijn kamer. Niall kwam buiten en knuffelde me en zei ”Ik was al lang wakker, als ik je niet meer bij me heb word ik altijd wakker.” Ik glimlachte terug naar Ni.

“KOMEN ETEN”riep Chloë. De jongens kwamen meteen uit hun kamer en rende naar beneden. Ik wou hun volgen, maar Ni pakte me op in bruidstijl en ging met me naar beneden

We zaten allemaal aan tafel en ik zag echt wel een reuze ontbijt. Alles was zelfgemaakt door Chloë. Er waren waffels, pannenkoeken, chocoladebroodjes, croissantjes en dan ook nog die oooh zoo heerlijke chocolademelk. Chloë kan echt de lekkerste chocolademelk maken. Er was nog fruit, sinaasappelsap, appelsap, koffie en thee. Het was een compleet reuze ontbijt zelfgemaakt door mijn vriendin.

Het was heel lekker Chloë zei ik. Chloë glimlachte alleen terug naar me. Moet ik je soms meehelpen met de afwas vroeg ik. “Als je dat echt wilt mag dat ja”zei Chloë. Ik pakte een handdoek en droogde samen met Chloë de borden en dergelijke af.

POV Chloë

Babs en ik waren klaar met de afdroog. Ik ging naar de woonkamer waar de jongens rustig tv zitten te kijken. Jullie hoefden ons niet te helpen met de afdroog en de afwas zei ik sarcastisch tegen hun. “Sorry prinses”zei Harry. Nee praat niet meer tegen me Hazz zei ik voor te plagen. “Hoe kan ik het goed maken met je?”vroeg Harry. Ik zei niets meer en negeerde Harry. “Zullen we anders met zen tweetjes naar de London Eye gaan?”vroeg Harry met pupoogjes. En Roos dan zei ik. “Wij passen wel op haar”zei Niall. Oke goed dan Hazz. “Oke kom laten we gaan.”zei Harry. Ja wacht even, ik moet me een beetje opmaken zei ik tegen Haz. “Moet dat dan”zei Harry “Je bent al mooi genoeg hoor.” Oke goed dan niet zei ik tegen Harryen zei dag allemaal tegen de rest. “Dag Chloë en Hazz”zei iedereen terug en we gingen naar buiten.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een lang hoofdstuk voor mijn lieve lezers.:)Ik hoop dat je ervan hebt genoten alleen weet ik niet of ik altijd een lang hoofdstuk kan updaten. ly xxx

We were best friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu