Hoofdstuk 28: Ze zijn boos op me

1.1K 50 8
                                    

POV Harry

Ik was terug thuis bij de rest aan tafel aan het eten. Niemand zei iets tegen me dus vroeg ik of er iets is. Babs keek mij boos aan. Waarom kijk je boos naar me vroeg ik aan haar. “Jij hebt er voor gezorgd dat Chloë weg is gegaan”zei Babs boos tegen mij. Zij zei dat ze niet thuis hoorden bij deze familie zei ik. “Ja maar dan nog zeggen dat ze moet vertrekken is niet de juiste oplossing, kijk naar Roos.”zei Babs. Ik keek naar Roos en Roos zag er heel verdrietig uit. Daar kan ik niets aan doen zei ik. “Jawel Hazz, je kunt daar wel iets aan doen”zei Liam tegen mij. Waar bemoei je je mee zei ik tegen Liam. “Je dacht dat Chloë jou zou haten omdat je haar in de steek liet, maar dat was niet zo. Ze hield nog van je en dan doe je zo tegen haar.”zei Liam kwaad tegen me.

Liam ging van de tafel en ging naar zijn kamer. Ik keek naar Babs en Ni die me boos waren aan het aankijken.

POV Louis

Ik kan echt niet geloven dat Hazz dat echt tegen Chloë heeft gezegd. Babs en Ni waren boos naar Hazz aan het kijken. Zayn niet hij is altijd neutraal in ruzies net zoals ik trouwens, maar deze keer niet. Roos heeft Chloë nodig en dan zegt hij tegen Chloë dat ze moet vertrekken. “Ik ga maar naar boven”zei Harry. “Ja doe maar idioot!”zei Niall tegen hem. Woow Ni die gemeen was zo ken ik Ni niet. Ni rustig ga maar naar de woonkamer zei ik. Niall ging naar de woonkamer en was tv aan het kijken.

Babs weet je waar Chloë in Londen woont vroeg ik. “Nee, waarom?”vroeg Babs. Ik zou met Roos naar haar toe gaan zodat ze misschien wat blijer wordt zei ik tegen haar. “Ik kan een bericht sturen en vragen wat haar adres is?”vroeg Babs aan me. Ja dat is goed zei ik. Babs sms’te naar Chloë om te vragen waar ze woont.

Ik ging naar Roos die op Ni zijn schoot zat en Ni was ondertussen ook minder kwaad dankzij Roos. Roos wil je mama vroeg ik aan haar. “Ja mama”zei Roos blij. Oke Roos zei ik en pakte Roos op in mijn armen.

Babs kwam in de woonkamer en zei het adres waar Chloë woonde. Oke dankje Babs, ik ga naar haar toe met Roos zei ik. “Oke, maar het is wel laat he”zei Babs. Ik zal daar wel kunnen slapen zei ik. Ik zei gedag tegen de rest die beneden waren. Li en Hazz waren nog altijd boven in hun kamer.

Ik ging naar buiten met de Roos en stapten in mijn auto.

We were best friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu