Nog een klein hoofdstukje voor een goede bff:):D
(Y/N)comment als ik ook een hoofdstuk voor je moet toewijden:)
POV Chloë
Kei romantisch, schattig, en lief te gelijk zei ik. “Het was gewoon geweldig.”zei Babs die helemaal in de wolken zat. Dat kan ik geloven zei ik. Ik ben blij voor jullie zei ik. “Wat is er met je aan de hand”zei Babs tegen me alsof ik iets verkeerd zei. Uuhh…niks waarom vraag je dat vroeg ik aan Babs. “Waar is de Chloë die me altijd plaagde.”zei Babs terwijl ze me een stompje op mijn arm gaf. Ik begon even te glimlachen en vroeg aan haar, heb je die Chloë dan liever met een knipoog. “Nee nee, ik ben blij met deze Chloë” en ze knuffelde me. Ik kreunde even van de pijn. “Oww sorry”zei Babs meteen. Het geeft niet zei ik. Ik stond recht en ging weg
POV Harry
Ik werd wakker en keek naast me, Chloë is weg ze zal al wakker zijn.
Ik had me aangekleed en ging naar de woonkamer. Ik zag Niall, Babs, Zayn, Louis en Liam. “Hey hazz”zei Louis blij. Hey Lou zei ik terug blij. Ik ging bij hun in de woonkamer zitten, ik keek rond en zag Chloë nergens. Waar is Chloë vroeg ik aan Babs. “Geen idee, ze ging ineens weg.”zei Babs. En jij laat haar alleen gaan?zei ik een beetje op een kwade toon. “Ze wou niet dat ik mee ging”zei Babs tegen me. Ik dacht even na, ooww Roos. Ik ben zo terug, Ik moet…uuhh even weg.
Ik ging zo vlug mogelijk naar het park en ging naar het bankje. Ik zag Chloë op het bankje zitten. Ik ging naar haar toe en vroeg waar Roos was. Chloë keek me aan en ze had rode ogen, ze heeft gehuild. Wat is er vroeg ik aan haar. “Roos is weg”zei Chloë al huilend. “Gisterenavond zag ik haar ouders haar mee pakken en dat wou ik niet. Ik ging naar hun toe en wou Roos terug pakken, maar haar vader trapte me in mijn maag. Haar moeder pakte een mes en begon me in het gezicht te snijden en sloeg een paar keer tegen mijn ogen. Daarna legde ze me op de grond op men buik en sneed me nog een paar keer in men rug. Ik wrong tegen dus kreeg ik daardoor gaten in men kleren. Ik had geen pijn, maar toen ik zag dat Roos zat te kijken en huilde, deed het zoveel pijn. Ik wou haar troosten, maar het ging niet. Het laatste wat ik me herinnerde is dat ik Roos nog wou vast pakken, maar toen gaf haar vader me een trap in men buik en ik viel neer.”zei Chloë helemaal verdiept in de spijt die ze had. Chloë je hebt alles gedaan wat je kon voor Roos zei ik. “Dat weet ik, maar ik heb spijt dat ze alles heeft gezien.”zei Chloë huilend.
Ik ging bij haar op de bank zitten en probeerde haar te troosten, maar niks hielp. Ze had medelijden met Roos. Ik ga er alles aan doen om Roos bij jouw terug te krijgen zei ik tegen Chloë. “Wil je dat echt doen voor me?”vroeg Chloë met een glimlach. Ja, ik hou van je zei ik tegen haar.
JE LEEST
We were best friends
Fanfiction"Ik zal je nooit in de steek laten." dat is wat mijn beste vriend zei tegen me. Mijn beste vriend was Louis Tomlinson met nadruk op was. Toen hij gewonnen had met de x-factor liet hij me achter voor een stomme boyband die One Direction heet. Als je...