Hoofdstuk 24: Laat me blijven

1.3K 59 5
                                    

POV Harry

Ik dacht dat Roos zou overreden worden door de auto, maar Chloë is net op tijd terug gekomen om Roos te redden. Chloë haalde Roos uit haar armen. Roos kwam meteen naar mij toe en zei:"Sowie papa." Je hebt papa wel laten schrikken prinses zei ik. "Sowie niet bedoeling. Ik wou mama."zei Roos.

Ik keek rond en Chloë was al weer verdwenen. Ik barste in tranen uit, Chloë mag niet terugkeren naar België dacht ik. Babs kwam naar me toe en troostte me. Sinds wanneer ben je om mij beginnen geven vroeg ik aan haar. "Sinds dat ik zie dat je echt om Chloë geeft"zei Babs met ook tranen in haar ogen. Waarom moet ze naar huis vroeg ik aan Babs in de hoop dat zij misschien zou weten waarom. "Geen idee, ik weet alleen dat Chloë liever hier is bij jou dan bij haar ouders."zei Babs. Echt?!zei ik schokkend. "Ja"zei Babs "Ik zie haar anders nooit zo blij, maar bij jou wel." Waarom is ze dan liever bij mij dan bij haar ouders?

POV Chloë

Ik heb Roos gered en ben nu in mijn kamer, ik ben mijn koffers aan het pakken. Ik moet naar huis gaan van mijn mama. Ik had zelfs niet de keus om hier te blijven en dat maakt me verdrietig. Ik wil ook bij Harry zijn en bij Babs, maar het kan niet...

Ik dacht na stel dat ik toch hier blijf, hoe zal ik dan ooit terug kunnen leven zonder schrik? Zal ik ooit kunnen vergeten wat er is gebeurt? En toen dacht ik na over Roos wat gaat er gebeuren met Roos als ik weg ben...Ik moet hier blijven voor Roos, Babs en de jongens. Ik belde naar het nummer van mama...

Uhh mama?

Ja Chloë?

Ik kan niet terugkomen, ik moet voor een meisje zorgen.

WAT?! Ben je moeder geworden?!

Nee nee mama, ik moet voor een kind zorgen dat ik geadopteerd heb omdat ze het moeilijk heeft gehad met haar ouders en ik wil haar helpen.

Aaah oke, wat wil je dat ik doe?

Ik wil dat je me in Londen laat wonen?

Ik hoorde mijn mama nadenken over wat ik vroeg.

Please mama!

Ik weet het niet

Please, ik geef je echt alles mama, maar laat me blijven!

Echt alles?

Ja mama

Oke goed op één voorwaarden je moet...

We were best friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu