Hoofdstuk 31: Kerst!

1.3K 49 19
                                    

POV Chloë

Louis ging aan tafel zitten samen met Roos om te eten, ik wou net gaan zitten toen ik net werd opgebeld door iemand. Ik stond recht van de tafel en ging even in de gang staan.

Hallo Harry

Hey Chloë, ik wou nog even mijn excuses aanbieden van gisteren. Ik gedroeg me als een idioot.

Zeg je dat alleen omdat iedereen boos op je is?

Ja…maar ook omdat het me echt spijt kunnen we gewoon terug vrienden worden en wil je alsjeblieft terugkomen. Alsjeblieft Chloë.

Oke Hazz ik vergeef het je, maar terugkomen dat weet ik nog zo niet ze.

De gsm van Harry wordt afgepakt en ik hoor Babs aan de lijn…

Chloë kom alsjeblieft terug, alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft!

Babs…

Alsjeblieft?!

Oke goed Babs, ik kan er echt niet tegen als je begint te zagen tegen mij. Ik zal wel terugkomen maar dan moeten jullie eerst naar mij komen.

Oke dat is goed, we komen er zo aan bye Chloë.

Bye Babs

POV Louis

Roos en ik waren klaar met eten en Chloë kwam naar ons toe en zei dat de rest naar hier ging komen. Chloë ging zitten en begon te eten, want ze was al klaar en had nog niet gegeten.

Ik ging naar mijn kamer en deed mijn T-shirt aan. Roos kwam naar me toe en zei:”Sowie Lou”. Roosje het was ons geheimpje en jij hebt dat verteld zei ik triest. “Oooh sowie Lou, niet huilen sowie”zei Roos en knuffelde me. Het is al goed Roosje zei ik. “Ik moet iets zeggen”zei Roos. En wat is dat Roosje vroeg ik. “Ik weet dat…”zei Roos, maar verder kwam ze niet want Chloë kwam binnen en onderbrak haar. Dat is wel heel toevallig dacht ik.

POV Chloë

Ik hoorde Roos dus ging ik naar haar toe en ze had bijna mijn geheim verteld tegen Lou. Oeff…wat een geluk was ik net op tijd. “Waarom moet Roos weg?”vroeg Louis. De rest komt zo dus…maar verder kwam ik niet wat de deurbel ging net. Kom Roos ga, maar naar de woonkamer de rest is er zei ik. “Oooh zijn tante Babs en nonkel Ni er?”vroeg Roos op een blije toon. Ja zei ik, ik moet alleen de deur opendoen.

Ik ging naar de deur en deed die open. “Hey Chloë”zei Harry. Hey Hazz zei ik terug. “Sorry van alles”zei Harry. Ik zei niks en glimlachte gewoon terug naar Hazz. “Hey vriendin”zei Babs. Hey Babs zei ik terug. Iedereen kwam binnen terwijl ze me allemaal begroeten.

We waren binnen en we waren gezellig in de woonkamer aan het kletsen. Ik was bijna vergeten voor wat ik ze hier heb laten komen dus stond ik recht en ging naar de kerstboom. Ik haalde daar de cadeaus vandaan die bij de kerstboom stonden. Ik ging naar iedereen toe en gaf hun een cadeau behalve Louis en Roos natuurlijk, want ze hadden hun cadeaus al gisteren gekregen.

Liam kreeg van mij een T-shirt op waar ‘Daddy Direction’ opstaat, Zayn oordoppen voor te slapen, Harry kreeg van mij een boek ‘Tips voor meisjes te versieren’, Niall kreeg van mij een hoesje voor zijn gsm waar Babs op stond normaal gaat Babs niet graag op de foto, maar ik heb de foto getrokken toen ze glimlachte naar hem.

Eindelijk kwam ik toe aan Babs en ik zei erbij, je zegt dat we één familie zijn dus heb ik dat ook vastgelegd. Ik had namelijk een schilderij van ons allemaal gemaakt. “Dankje Chloë”zei Babs en ze knuffelde me. Wacht zei ik dat is nog niet alles hier zij ik. Babs maakte het pakje open en ik had namelijk ook een hoesje voor haar gsm gemaakt waar Ni opstaat. Babs glimlachte naar me en vroeg:”Goed kom je nu mee naar huis?”. Iedereen keek verbaast en Louis vroeg:”Ga je toch bij ons wonen?” Ja zei ik. Er verscheen een glimlach op iedereen hun gezichten.

We waren thuis aangekomen. Ik pakte alles uit en toen ik klaar was ging ik op mijn bed liggen.

Roos kwam binnen en zei:”Ik blij, mama terug. Mama en papa terug goed gemaakt” Roos zei ik. “Ja mama”zei Roos. Laat maar prinses en gaf haar een knuffel. “Oke mama”zei Roos en ze ging weg.

Ik ga niet zeggen tegen haar dat Hazz en ik gewoon terug vrienden zijn, ik ga het gewoon zo laten.

“Mag ik binnen komen”vroeg Louis plotseling dus schrok ik me rot. Ja doe maar zei ik. Louis kwam op mijn bed zitten. “Gaat alles terug?”vroeg Louis. Ja Lou alles gaat terug goed zei ik. Louis knuffelde me op een fijne manier. “Chloë”zei Louis. Ja Lou zei ik terug.

POV Louis

Toen je me kuste voelde ik weer vlinders in mijn buik, Chloë ik ben echt verliefd op je…

Chloë onderbrak me door me te kussen. De kus leek wel uren te duren, maar toen trok Chloë terug. “Louis, ik hou ook van jou”zei Chloë met een brede glimlach. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht en ik knuffelde Chloë stevig. Hoe komt het vroeg ik aan haar.

“Vroeger was ik ook verliefd op je, maar ik dacht dat je gewoon vrienden wou blijven dus zei ik niks. Toen jij vroeg aan me of je me mocht kussen ging mijn hart sneller tekeer. Ik dacht dat ik jou gewoon leuk vond als vriend toen ik je voor het eerst terug had gezien. Maar toen gisteren ben ik ook gevoelens voor jou beginnen te krijgen, ik hou van je Loubear.”

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lieve lezers:)

Dit is het einde van ‘We were best friends’. Ik hoop dat je ervan hebt genoten, ik weet niet of ik nog een vervolg ga schrijven. Ik weet het, het is ineens plots gedaan met mijn boek en dat spijt me. Als jullie willen dat ik een vervolg moet schrijven dan zal ik dat doen dus laat me iets weten via een privébericht of in een comment:). Ik hou van jullie :) xxx LOTS OF LOVE!!

We were best friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu