Hoofdstuk 29: Bij Chloë thuis

1.1K 53 7
                                    

POV Louis

Ik zit met Roos in de auto. Roos zit naar buiten te staren en ik zei dat we bijna bij mama zijn. “Oke Lou”zei Roos. Hoe weet je mijn bijnaam vroeg ik aan Roos. “Tante Babs tegen mij zegt”zei Roos. Aah oke Roos. “Waarom mama weg gegaan?”vroeg Roos. Ruzie met papa zei ik tegen Roos. “Mama en papa ruzie”zei Roos verdrietig. Ja Roosje zei ik. Ik stopte de auto en zei tegen Roos dat we er zijn. “Oke Lou”zei Roos. Ik stapte uit en daarna pakte ik Roos uit het zitje. We gingen samen naar de deur. “Lou ik bellen?”vroeg Roos. Maar je kunt er niet aan Roosje zei ik. “Lou oppakken dan ik bellen.”zei Roos. Oke Roosje en ik pakte haar op en Roos belde aan.

De deur ging open en ik zag Chloë. “Mama!”riep Roos blij. “Dag prinses en Lou”zei Chloë blij. Chloë pakte Roos op en vroeg”Kom je naar binnen Lou”. Ja ja en ik ging naar binnen.

Ik keek rond in het huis, het is hier best gezellig zei ik tegen Chloë. “Ja dat weet ik” zei Chloë “vandaar dat ik nu hier ook woon.” Ik keek rond en ik zag nog een kerstboom staan, Roos stond aan de kerstboom te kijken naar de mooie lichtjes die erin hangen. “Hier”zei Chloë. Ik draaide me om en Chloë had een pakje vast. Is dit voor mij vroeg ik. “Ja dit is voor jou Lou”zei Chloë. Chloë ging nog naar Roos toe en gaf haar ook een cadeau en zei “Alsjeblieft prinses”

Ik had mijn cadeau geopend en er zat een ‘Sony NWZ E384B MP4 speler’ in de kleur rood in(zie afbeelding). “Ik heb gehoord van de jongens dat je vaak muziek luistert dus heb ik dit gekocht voor je”zei Chloë met een glimlach. Dankje Chloë zei ik en knuffelde haar.

Toen ik Chloë knuffelde voelde het precies alsof ik vlinders in mijn buik kreeg. Nee Louis niet verliefd worden op de ex van Harry. Wat zeg ik nu ex, ze zijn nooit samen geweest vandaar dat Chloë misschien er niet zo kapot van is. Net zoals Harry het is precies of hij nooit iets voor haar gevoeld heeft.

POV Chloë

Louis zit verzonken in zijn gedachten en Roos komt naar me toe en zegt “Ik wil ander cadeau”zei Roos. Welk cadeau wil je dan prinses vroeg ik. “Mama moet terugkomen, ik mis je”zei Roos en ze begon te huilen. Roos papa ik boos op elkaar, ik kan niet terug zei ik tegen Roos. “Jawel voor mij?”vroeg Roos. Prinses dat gaat echt niet, ik woon hier zei ik terwijl ik Roos knuffelde. “Mag Roos hier blijven met Lou?”vroeg Roos. Ja is goed als Lou ook wilt blijven zei ik tegen Roos. “Lou, Lou, Lou”zei Roos tegen Louis. Louis kwam uit zijn gedachten en keek Roos aan en vroeg “Ja Roos wat is er?” “Ik en jij hier blijven?”vroeg Roos. “Alleen vandaag en morgen terug weg oke Roosje”zei Louis. “Oke Lou”zei Roos en knuffelde Louis.

Ik was aan het eten, want ik had nog niet gegeten. Roos was met haar pop aan het spelen die ze van mij had gekregen en Louis zat op mijn laptop muziek over te zetten op zijn MP4 die hij gekregen had van mij. Die cadeaus waren voor kerst, ik heb er ook voor de andere maar ik weet niet of ik hun nog ga zien.

Ik had gedaan met eten en had de afwas gedaan. Ik ging naar Roos, Roos was in slaap gevallen op de zetel dus haalde ik een deken en legde dat over haar heen. Ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd en ging naar Louis.

POV Louis

Ik zet muziek op mijn MP4 van de laptop van Chloë. Ze heeft echt kei veel muziek op haar laptop ze heeft wel zo’n 848 tracks. Dat is echt veel ik dacht dat ik veel muziek had, maar zij heeft echt wel veel muziek. “Lukt het?”vroeg Chloë die achter me stond. Ja het lukt en je hebt echt een kei goede muzieksmaak. “Haha dankje Lou” zei Chloë. Het was even stil. Chloë zei ik. “Ja Lou wat is er?”vroeg Chloë. Ik moet je iets vertellen zei ik tegen haar. “Oke vertel maar ik luister.”zei Chloë.

Ik ben denk ik verliefd op je. Toen je me knuffelde voelde ik vlinders in mijn buik.

Chloë haar ogen waren groot en ze vroeg ”Ben je daar zeker van Lou?” Ja heel zeker misschien als ik je mag kussen dan kan ik zien of ik echt van je hou zei ik tegen haar.

We were best friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu