Hoofdstuk 13: Praten over Londen

2.2K 83 3
                                    

POV Harry

Oww sorry zei ik tegen Chloë en dacht bij mezelf, serieus Harry kus haar meteen dan he. Idioot! “Harry gaat alles goed met je?”vroeg Chloë met al zwaaiend haar handen voor mijn ogen. Jaja, ik dacht even na. “Over wat?”vroeg Chloë. Gewoon dingen zei ik. “Oke als je er niet over wilt praten, ook goed.”zei Chloë en ze stond recht. Wat ga je doen vroeg ik aan haar. “Naar het toilet gaan of mag dat soms niet?”. Jawel sorry doe maar ik ga naar de anderen, want het optreden is gedaan. “Oke ik kom zo”zei Chloë en ging naar de toiletten. Ik stond recht en ging naar de rest.

Ik was bij de rest en we waren aan het praten over wat we gingen doen in Londen met Babs en Chloë.

“We gaan sowieso naar Nandos, want dat willen Chloë en ik al zo lang”zei Babs. “Ja tuurlijk dat doen we iedere woensdag van de week als we het niet druk hebben.”zei Zayn. “Nog iets?”vroeg Liam. “Misschien naar de Londen Eye of zo?”stelde Louis voor. Ja goed idee zei ik.

POV Chloë

Ik kom rustig aan gewandeld en zie de jongens druk praten over wat ze allemaal gaan doen met ons. Ik heb er eerlijk zo’n gezegd geen behoefte aan om mee te gaan alleen naar Nandos, maar dat had ik ook met mijn mama kunnen doen. “Wat wil je nog doen?”vroeg Babs. Voor mij maakt het niet uit zei ik. “Gaat alles wel goed?”vroeg Babs. Ja alles gaat goed, loog ik natuurlijk. Ik ga niet zeggen dat ik niet wil gaan, Babs zou me als zot verklaren. “Wil je niet naar je vader gaan?”vroeg Louis. Ik weet niet, hij heeft me tenslotte…”Wat tenslotte”vroeg Liam meteen. Ik keek naar Babs en gaf signaal dat ze me moest helpen. Ze knikte en zei:”Het maakt toch niet uit. We hebben genoeg dingen gepland.”zei Babs. “Oke ja dat is waar”zei Liam. Ik ging naast Babs staan en fluisterde in Babs haar oor bedankt. “Geen probleem”zei ze al fluisterend.

Ik hoop maar dat ik dit ga overleven. Ik hoop dat ik deze hele reis ga volhouden.

We were best friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu