Hoofdstuk 21: Ik word meegenomen

1.4K 67 5
                                    

POV Chloë

Harry meende die kus dus, hij houdt echt van me. Je bent lief zei ik tegen hem en legde mijn hoofd op zijn borstkast. Harry’s hart ging te keer, wat schattig dacht ik. “Chloë”zei Harry. Ja zei ik en hield mijn hoofd van zijn borstkast en keek hem aan. Recht in zijn mooie groene ogen. “Chloë, het spijt me echt.”zei Harry. Voor wat Hazz vroeg ik. “Voor wat er is gebeurt gisterenavond.”zei Harry heel triest. Hazz ik heb toch gezegd dat het niet erg is zei ik tegen hem met een glimlach. “Maar…”zei Harry. Stop Hazz met je schuldig te voelen. Ik hou van je zei ik mompelend erachter. “Wat zei je”vroeg Harry. Uhh…dat ik van je hou Hazz zei ik op een zachte bescheiden toon. “Echt?”vroeg Harry. Ja echt waar zei ik tegen hem, waarom zou ik je anders een kus op je wang geven toen ik in je bed lag zei ik verlegen. “Mmmm…geen idee.”zei Harry voor me te plagen. Oooh Hazz ik hou van je, nu goed!! zei ik door heel het park. Iedereen keek me aan, oke dat was blijkbaar een beetje te hard zei ik al lachend tegen Harry. “Ja inderdaad”zei Harry lachend. Oohh idioot! zei ik tegen hem. “Wie is er degene die roept in het park.”zei Harry nog altijd lachend. Ik praatte gewoon hard dat is niet roepen zei ik tegen hem. Ik hoorde Harry kei hard lachen.

POV Harry

Oke zal wel stoppen met lachen zei ik tegen Chloë. Ik zag dat ze boos was op me.

Ik zie een vrouw naar ons toe komen en ze vroeg aan Chloë: “Chloë Frans??” “Ja, waarom?”vroeg Chloë. “Kom maar met mij mee”zei de vrouw. “Maar waarom?”vroeg Chloë. “Kom gewoon met me mee”zei de vrouw. “Nee, ik blijf hier.”zei Chloë. “Nee, je komt mee met mij.”zei de vrouw.

Chloë werd meegesleurd naar een auto. Als ik de auto zag staan waar Chloë in zat, ging ik meteen naar de vrouw. “Wat bent u van plan met haar”vroeg ik tegen de vrouw. “Ik neem haar mee”zei de vrouw. De vrouw stapten in en reed weg met Chloë. Dit is niet goed ik moet naar de rest.

Ik was bij de rest en vertelde wat er was gebeurt. “Wat dat meen je niet Hazz”zei Louis tegen me. Jawel ik meen het, we moeten naar haar toe.

We were best friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu