POV Chloë
Harry vroeg naar mijn naam dus zegde ik mijn naam ook. Ik ben Chloë zei ik opgewekt. “Chloë” zei Harry en hij dacht even na. “Leuk je te ontmoete”zei Harry. “Eens gelijk”zei ik tegen hem en er verscheen een glimlach op Harry zijn gezicht. Waarom glimlach je vroeg ik aan hem. “Omdat je mooi bent.”zei hij. Mijn wangen begonnen lichtjes rood te worden en zei dankje tegen hem.
We waren aangekomen aan de deur met bewakers, ik liet mijn pas zien en mocht naar binnen samen met Harry. Ik dacht na…waarom zei Harry dat ik mooi was. Ik bedoel hij heeft met vele knappere modellen en knappere zangeressen iets gehad en zegt hij tegen mij dat ik mooi ben? “Gaat alles goed?”vroeg Harry opeens. Ja alles gaat goed zei ik.
We gingen naar binnen en zag dat Babs al gezellig aan het babbelen was met Liam, Niall en Louis. Toen ik binnen kwam, kwam Niall direct naar me toe en zei:”Heej ik ben Niall, wat leuk je te ontmoette ik heb veel van je gehoord van Babs.” “Hey ik ben Liam, je lijkt me een heel aardig persoon.”zei hij. “He ik ben Louis, leuk om je te ontmoette”zei hij en hij stak zijn hand uit naar me. Ik schudde zijn hand en keek hem aan. Hij is me vergeten, net zoals ik al dacht. Het geeft niet Chloë, je kunt een nieuwe start maken zonder dat ze je kennen.
Ik ging naast Babs op de zetel zitten en vroeg wat ze allemaal heeft verteld aan hun over mij. “Uuuhh niks”zei Babs. Babs ik weet dat je liegt, zeg me nu meteen wat je hebt verteld. “Gewoon, dat je grappig bent en…”zei Babs. En wat Babs zei ik. “Het feit dat je snel bloost.”zei Babs al lachend. Ooooh zeg, daar kan ik niks aan doen. “Hahahaha, kijk je bloost weer.”zei Babs. Ik ben tenminste niet zo’n bleekscheet zei ik ook al lachend tegen haar. De jongens begonnen mee te lachen. Babs stopten meteen met grapjes te maken over dat ik iedere keer bloos.
Het was ondertussen 13:00 geworden. We hadden nog eens goed gelachen met elkaar toen dat Harry vroeg:”He jongens komt Chloë jullie niet bekend voor?” Oooh nee moet Harry nu per se dat vragen aan hun. De jongens begonnen allemaal naar me te kijken. Niall zijn blik ging direct naar Louis. Niall wist dus wie ik was, maar zei niks. “Waarom vraag je dat”vroeg Zayn en Liam vulde meteen direct aan “Waarschijnlijk heeft hij met Chloë iets gehad en is hij dat vergeten.”zei hij al lachend. Iedereen lag strijk behalve Harry.
Harry ging naar buiten en ik ging hem meteen achterna.
JE LEEST
We were best friends
Fanfiction"Ik zal je nooit in de steek laten." dat is wat mijn beste vriend zei tegen me. Mijn beste vriend was Louis Tomlinson met nadruk op was. Toen hij gewonnen had met de x-factor liet hij me achter voor een stomme boyband die One Direction heet. Als je...