Hoofdstuk 23: Roos!

1.4K 64 7
                                    

POV Babs

Ik kende Roos niet, maar Harry precies wel en waarschijnlijk Chloë ook. Waarom heeft Chloë niks tegen mij verteld over ene Roos? Ik dacht dat we alles tegen elkaar zeiden.

Chloë kwam buiten en ik zag Roos direct naar haar toe gaan. "Mama!!"riep Roos heel blij. "Mama oppakken?"vroeg Roos aan Chloë. "Oke prinses."zei Chloë en ze pakte Roos op. Ik zag dat ze pijn had. Mag ik Roos is oppakken vroeg ik, zodat Chloë geen pijn meer zou hebben. "Nee Roos bang"zei Roos. "Je hoeft niet bang te zijn Babs goede vriendin mama."zei Chloë glimlachend. "Dus Babs mij geen pijn doen?"vroeg Roos aan Chloë. "Nee Babs lief."zei Chloë tegen Roos. "Oke"zei Roos. Chloë zette Roos op de grond.

Roos liep in mijn armen en ik pakte haar op. "Dag Babs"zei Roos. Dag Roos zei ik met een glimlach. Chloë zei dank u zonder woorden en glimlachte naar me.

POV Harry

Chloë zei ik. "Hazz"zei Chloë en knuffelde me. Ik knuffelde haar voorzichtig terug en liet los. Gaat het? Je rilt helemaal zei ik. "Gewoon, ik ben bang."zei Chloë. Je hoeft niet bang te zijn ik blijf bij je. Er rolde tranen van Chloë haar wangen. Niet huilen zei ik en wou haar kussen, maar ze wou niet. Wat is er vroeg ik. "Ik moet morgen terug naar huis."zei Chloë triest. Ga je terug naar België zei ik schokkend. "Ja mijn ouders hebben me gebeld toen ik in de overhoringruimte zat"zei Chloë. "Sorry Hazz, ik wist het ook pas van vandaag."en Chloë ging weg. "Mama!"riep Roos. Babs zette Roos op de grond en Roos wou naar haar toe gaan, maar het ging niet ik hield haar tegen. Roos bij papa blijven, mama even alleen zijn zei ik. "Waarom, ik wil mama!" en zag Roos naar buiten gaan.

POV Roos

Mama is weg, ik weet niet waarom. Ik wil mama dus loop ik buiten. Ik loop op een weg. Ik hoor *TUUTUUUTT* ik draai om. Ik kijk in lichten. "Nee Roos"riep papa. Ik wil weg, maar iemand pakt me van de weg. Ik ril van schrik. "Rustig"zei iemand. Iemand zet me neer. Ik draai om en zie mama. Mama mij redt zei ik. "Ja Roos mama jouw gered"zei mama en knuffelde me.

Nog een klein hoofdstukje voor mijn lieve lezers:) ly xx

We were best friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu