Hoofdstuk 27: Ik ga weg

1.2K 50 15
                                    

POV Harry

Ik ging met Chloë naar buiten en we liepen hand in hand. De London Eye is hier niet zo ver vandaan en wandelen met mijn prinses is vele romantischer dan in de auto zitten met haar vind ik.

We liepen langst een bekende voorbij. Hey Joe riep ik. Joe was de naam van de commissaris van het politiekantoor. “Hey Harry”riep Joe terug en stapte in zijn politieauto en reed weg.

Chloë zat diep verzonken in haar gedachten, dat zag ik aan haar. Gaat alles goed met je prinses vroeg ik, maar kreeg geen antwoord. Chloë zei ik terwijl ik zwaaide met mijn handen voor haar ogen. Chloë kwam uit haar gedachten.

Gaat alles met je, ik maak me zorgen om je Chloë. “Dat hoeft niet Hazz”zei Chloë. Jawel dat hoeft wel, ik geef om je en ik wil je niet kwijt zei ik tegen haar. Vertel me wat er is Chloë. “Niks ik ben gewoon bang.”zei Chloë. Je hoeft niet bang te zijn ik ben bij je zei ik tegen haar en knuffelde haar. Chloë begon bijna te huilen. Rustig prinses, ik zal je nooit verlaten. Ik zal er altijd voor je zijn, ik zal je nooit in de steek laten zei ik. Chloë begon nog meer te huilen door wat ik zei.  Heb ik iets verkeerds gezegd vroeg ik. “Nee nee, het gaat al beter.”zei Chloë.

We stapten nog een paar minuten zonder iets te zeggen tegen elkaar tot we paparazzi zagen die foto’s probeerde te trekken. “Is dit je nieuwe chick voor de winter?” “Nieuwe vlam?” “Nieuwe hoer voor de nacht?” De paparazzi riepen nog van alle andere gemene en beledigende dingen en ik zei kort af dat ze mijn nieuwe vriendin was.

Chloë en ik stapten door tot en met aan de London Eye. We stapten in één van de cabines.

POV Chloë

“Sorry van de paparazzi”zei Harry tegen me. Het geeft niet, jij kon er niet aan doen zei ik tegen hem. “Maar wat is er dan met je?”vroeg Harry bezorgd. Niks zei ik en keek naar de grond. Harry kwam voor me staan en pakte mijn kin vast zodat ik wel in zijn mooie groene ogen moet kijken. “Jawel prinses, vertel het toch aan me.”zei Harry. Ik wil niet dat er iets met jou, Roos, Babs en de rest overkomt. “Maar er gaat niks erg gebeuren met ons, we zijn een grote familie die elkaar beschermen.”zei Harry. Ik hoor niet bij de familie, ik heb een eigen familie dat weet je zei ik. “Babs zei tegen mij dat je liever hier bent dan bij je ouders”zei Harry met een glimlach. Ja maar dan nog, zij blijven nog altijd mijn echte familie zei ik tegen Harry. Harry zei niks meer tegen me. Hazz zei ik, maar kreeg geen antwoord.

Hazz zeg nu toch iets. Hij zei niks meer tegen me. Hazz zeg toch iets zei ik weer, maar deze keer kreeg ik een antwoord:”Als we niet jouw familie zijn, waarom blijf je dan nog hier, ga dan toch terug naar België.”zei Harry op een aanvallende manier. Ik begon te huilen. “Ga je nu huilen, meen je dat nu echt”vroeg Harry weer op dezelfde manier. Hazz waarom doe je nu zo vroeg ik aan hem. “We horen niet samen, ik denk dat we beter afstand kunnen nemen van elkaar.”zei Harry. Oke goed als je er zo over denkt dan ga ik wel weg.

Ik ben terug bij de rest thuis en ik ben boven mijn koffers aan het pakken. “Waarom ga je weg?”vroeg Babs aan me. Vraag dat maar aan Harry zei ik. Er was een stilte en ik vulde die op met de vraag wil je voor Roos zorgen, Babs. “Alleen als je zegt tegen me wat er aan de hand is.”zei Babs.

Harry zei we horen niet samen, ik denk dat we beter afstand kunnen nemen van elkaar. Dus ik ga nu weg naar een huisje in Londen en ga op mijn eigen wonen.

“Ga je weg vanwege wat Harry zei?”vroeg Babs verwonderend. Ja inderdaad zei ik. “Waarom deed hij zo?”vroeg Babs. Ik heb gezegd dat ik niet bij deze familie hoor en jij trouwens ook niet zei ik tegen Babs. “Maakt dat wat uit, we zijn toch gelukkig samen.”zei Babs. Ja, ik niet meer zei ik tegen haar en ging uit mijn kamer.

“Mama wat jij doen?”vroeg Roos. Ik weg Roos, rest gaat zorgen voor jou zei ik. “Nee ik mee”zei Roos. Nee Roos jij blijft, ik weg zei ik tegen Roos. “Kom je terug?”vroeg Roos. Ooit zei ik en stapten naar buiten. Ik had een taxi gebeld en die stond dus aan de deur, ik deed mijn koffers erin en de taxi reed weg, weg van hier.

We were best friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu