POV Babs
Laten we naar huis gaan zei ik. “Oke”hoorde ik iedereen zeggen. We stapten met zen alle in de auto. Het is dus een hele grote auto. We waren onderweg naar huis.
Ik stapten als eerste uit en ging naar binnen. Ik hoorde iemand boven dus ging ik rustig naar boven.
Ik was boven en luisterde naar de deur van Chloë haar kamer.
POV Chloë
Oke goed op één voorwaarden je moet de ketting van je oma opsturen
Wat! Nee die ketting is het enigste wat ik nog van haar heb
Wil je daar blijven of niet?
Ja
Dan stuur je de ketting op vandaag en dan laat ik je met rust voor altijd
Wat ga je doen met de ketting?
…………
Ik hoorde toen niks meer. Ze heeft opgehangen. Waarschijnlijk zit ze weer aan de drank. Pfff…moet ik nu echt mijn enigste bezit dat ik van mijn oma heb afgeven om hier te blijven. Er rolde een traan van mijn wang en Babs kwam binnen.
“Je bent nog hier”zei Babs blij. Ja ik ben nog hier zei ik en veegde snel mijn tranen weg in de hoop dat Babs ze nog niet gezien had. “Veeg ze niet weg voor me, vertel me wat er is”zei Babs. Ik glimlachte en zei dat ze dat al wist, ik hoorde iemand in de gang dus ik weet dat je hebt afgeluisterd. “Ik… het spijt me.”zei Babs. Het geeft niet. “Ga je echt die ketting opsturen naar je mama?”vroeg Babs. Ja, ik moet toch ooit afstand nemen van mijn oma’s dood zei ik terwijl ik huilden. Babs gaf me een knuffel om me te troostte. “Ik vind het heel erg voor je”zei Babs. Dat weet ik Babs zei ik. Ik gaf de ketting aan Babs en zei dat zij de ketting moest opsturen, want ik kan dat niet. “Tuurlijk doe ik dat”zei Babs en ging uit mijn kamer.
“Chloë!”riep iemand terwijl ik op mijn bed lag te staren naar het plafond. Ik draaide me om naar waar het vandaan kwam. Hey Lou zei ik. “Hey Lou, is dat het enigste wat ik krijg?”zei Louis.
Ik stond recht en gaf Louis een knuffel en zei nu goed. “Ja vele beter.”zei Louis. “Gaat alles goed met je?”vroeg Louis. Nu wel zei ik. “Hoe dat?”vroeg Louis verwarend. Ik sprong heel blij op de grond terwijl ik zei dat ik hier blijf. Louis begon mee te springen en zei:”Joepie!! We blijven één grote familie.” Ja één grote, blije familie zei ik.
Er zijn uren voorbij gegaan…
POV Babs
Chloë blijft hier en daar ben ik zo blij om. Ik heb de ketting opgestuurd naar het adres van haar moeder. Ik vind het echt erg voor haar dat ze haar enigste bezit van haar oma moet opsturen naar haar moeder. Maar zo te zien vind ze het niet zo erg. Ze zit te knuffelen met Harry en Roos. Wat schattig zei ik. Chloë draaide zich om en glimlachte naar me. Oei, ik denk dat ik dat hardop zei.
“Tante Babs”zei Roos. Noem je me nu tante Babs, Roos? “Ja tante”zei Roos en ze ging bij me op schoot zitten, want we zaten namelijk allemaal tv te kijken. Roos ging van mijn schoot en kwam tussen mij en Ni in zitten. “Is goed als ik tussen jullie zit?”vroeg Roos. Tuurlijk dat is goed Roos.
Tijdens bedtijd…
POV Harry
We gingen allemaal slapen. Ik wil net gaan slapen toen dat ik twee personen voor mijn deuropening zie staan. Wie zijn daar vroeg ik. “Mama en ik”zei Roos. “Mag mama en ik bij papa slapen?”vroeg Roos. Ja doe maar zei ik en schuifde een beetje op in mijn bed.
Roos kwam naast me liggen en Chloë lag naast Roos. Slaapwel prinsesje en prinses zei ik tegen hun. “Slaapwel papa en mama”zei Roos. “Slaapwel prinses en prins”zei Chloë en we vielen in slaap.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een langer hoofdstuk dan normaal:D, comment wat je er van vind en zeg ook of ik vaker lange hoofdstukken moet schrijven:) ly xxx
JE LEEST
We were best friends
Fanfiction"Ik zal je nooit in de steek laten." dat is wat mijn beste vriend zei tegen me. Mijn beste vriend was Louis Tomlinson met nadruk op was. Toen hij gewonnen had met de x-factor liet hij me achter voor een stomme boyband die One Direction heet. Als je...