POV Chloë
Ik zat in een auto, een politieauto. Mevrouw voor wat u me ook heeft opgepakt, ik was het niet zei ik tegen de mevrouw. "Kalm, u bent onder arrest voor het kidnappen van een kind"zei de vrouw. Wat nee dat kan niet ik...en stopte met praten. Roos zei ik hardop. "Ja inderdaad dat is het kind dat je gekidnapt hebt." Nee helemaal niet zei ik, haar ouders hebben haar achtergelaten voor 2 dagen lang dus zorgde ik voor haar. Kijk maar na zei ik tegen de vrouw. "Oke we zullen het nakijken, maar u moet toch naar het bureau."zei de vrouw. Is Roos daar ook vroeg ik aan de mevrouw. "Nee, alleen hun ouders."zei de vrouw. Ik kreeg een koude rilling over mijn rug.
We waren aangekomen en de vrouw haalde me uit de politieauto. "Kom maar mee"zei ze terwijl ze mijn arm weeral stevig vast pakte. Auwww!! schreeuwde ik. "Wat is er"zei de vrouw. Ik heb wel pijn aan mijn armen en rug zei ik.
Ik zat in een kamer en ik stond recht tegenover de vrouw en de man die me in elkaar hebben geslagen. "Dat is ze"zei de man "Zij heeft mijn dochter ontvoerd." Helemaal niet, ik heb voor u dochter gezorgd zei ik. "Nee dat is niet waar!"schreeuwde de vrouw in mijn gezicht. Ik zei niks meer en was bang.
POV Harry
Babs, Niall, Liam, Zayn, Louis en ik waren in het politiekantoor. Ik begon te vertellen dat Chloë onschuldig was, ze heeft voor Roos gezorgd zei ik tegen de commissaris. "Kan iemand dat bevestigen?" vroeg de commissaris. Ik dacht na... Ja zei ik, Roos kan het bewijzen. Zij heeft alles gezien. Haal haar hier, zonder dat u hier iets over zegt tegen haar ouders en Chloë. Roos zal Chloë's onschuld bewijzen dacht ik.
We wachten toen ik Roos zag, ze liep naar me toe en knuffelde me. "Papa, waar is mama?"vroeg Roos. Ze is daar binnen, maar eerst moet je met de meneer mee en dan kun je mama zien oke, prinses zei ik tegen Roos. "Oke papa"zei Roos en ze ging mee met de meneer.
Na een paar uur kwam Roos buiten en ze zat te huilen. Ik ging naar haar toe en vroeg waarom dat ze huilde. "Mama pijn hebben?"vroeg Roos met traantjes in haar ogen. Ik keek haar aan en zei mama sterk, mama geen pijn hebben. "Oke papa oppakken?"vroeg Roos. Oke zei ik en pakte haar op.
"U hebt gelijk, Chloë Frans zorgde inderdaad voor Roos. Ze is zelfs aangevallen door de werkelijke ouders van Roos dus ik laat haar vrij en de ouders krijgen levenslang." Roos keek blij en zei:"Ik bij mama en papa" Ik stelde Roos aan de rest voor en ze was al snel weer blij. Roos behoort nu tot onze familie en daar ben ik blij om. Ik heb er voor gezorgd dat mijn ware liefde gelukkig zal zijn met Roos.
JE LEEST
We were best friends
Fiksi Penggemar"Ik zal je nooit in de steek laten." dat is wat mijn beste vriend zei tegen me. Mijn beste vriend was Louis Tomlinson met nadruk op was. Toen hij gewonnen had met de x-factor liet hij me achter voor een stomme boyband die One Direction heet. Als je...