Deze video is grappig ook al ben ik geen Larry fan :)
POV Chloë
Ik deed de deur van mijn kamer toe en zat op de grond voor de deur. Pfff verliefd op Louis, echt niet. Hij is een arrogante popster net zoals alle popsterren. Ik kende hem wel anders dan dat, maar de oude Louis is niet meer. Mijn beste vriend is weg. Er liep een traan over mijn wang. Nee niet huilen, Chloë. Hij is een idioot, een sukkel, een loser,...zo ging ik even verder maar het maakte me niet gelukkiger.
Ik stond recht en ging naar mijn kleerkast. Ik pakte uit de kast mijn juwelenkistje. Ik pakte uit het kistje een armband. Deze armband betekent echt zoveel voor me. De armband had ik van Louis gekregen toen we nog beste vrienden waren, de armband was zo een armband die je deelt met je beste vriend. Ik had het deel waarop er 'Best' opgeschreven stond in de helft van een hartje gegraveerd. Louis heeft waarschijnlijk het andere deel als hij de armband tenminste nog heeft.
"Eten"hoorde ik van beneden komen. Ik legde het armbandje op mijn bureau en ging naar beneden en zag dat Babs mee ging eten, fijn dacht ik kan het nog beter. "Chloë?"vroeg Babs. Ja wat is er zei ik tegen haar. "Niks laat maar"zei Babs. We gingen rustig aan tafel zitten. Mijn mama had frieten met stoofvlees gemaakt. Ik at heel mijn bord leeg en ging direct terug naar boven.
Ik zat aan mijn bureau met het armbandje in mijn handen vast. Misschien heeft Babs toch gelijk. Toen op dat moment kwam Babs binnen en zei: "Sorry, ik dacht alleen..." Voor dat ik haar de zin liet afmaken zei ik dat ze geen sorry moest zeggen. Je hebt gelijk zei ik tegen haar ik heb gevoelens voor die idioot. Er verscheen een glimlach op Babs haar gezicht en ze zei:"Ik ken je echt te goed." Ja inderdaad je kent me echt te goed en gaf haar een knuffel.
Babs en ik zaten filmpjes van One Direction te bekijken, het is echt zo grappig hoe ze zich soms gedragen. Het zijn net kleine kleuters die heel ondeugend zijn. Wacht wat?! Dacht ik nu echt dat One Direction grappig was? Dit is niet goed. Babs kun je alsjeblieft naar huis gaan vroeg ik. "Oke goed, tot morgen." Ja tot morgen, maar voor ze de kamer uit ging vroeg ze nog iets. "Chloë"zei Babs. Jaaaa antwoordde ik. "Wil je mee gaan naar het concert van One Direction?"vroeg Babs.
JE LEEST
We were best friends
Fanfiction"Ik zal je nooit in de steek laten." dat is wat mijn beste vriend zei tegen me. Mijn beste vriend was Louis Tomlinson met nadruk op was. Toen hij gewonnen had met de x-factor liet hij me achter voor een stomme boyband die One Direction heet. Als je...